Spis treści
Instalacja
Ważne informacje
Wtyczka PayU Płatności Gravity Forms nie jest samodzielną wtyczką. Do swojego działania wymaga zainstalowanej wtyczki Gravity Forms
Konfiguracja konta PayU
Krok 1 - Stwórz sklep
Możesz pominąć ten krok, jeśli masz już dodany sklep.
W panelu PayU przejdź do menu Moje sklepy i kliknij przycisk Dodaj sklep.
- Wybierz lub wpisz adres sklepu.
- Wpisz nazwę sklepu.
- Opcjonalnie wpisz opis sklepu (opis nie jest używany przy działaniu wtyczki).
- Waluta powinna być ustawiona na PLN, żeby wtyczka działała.
Krok 2 - Stwórz punkt płatności
REST API
- Wybierz typ punktu płatności: REST API.
- Wpisz nazwę punktu płatności.
Krok 3 - Klucze konfiguracyjne
Skopiuj klucze konfiguracyjne i przejdź do konfiguracji wtyczki w ustawieniach zamówień WooCommerce.

Konfiguracja wtyczki
API - wybierz czy chcesz korzystać z API produkcyjnego czy sandboxu (testowe API).
- Uzupełnij poniższe pola:
- Id punktu płatności (pos_id),
- Drugi klucz (MD5),
- Protokół OAuth - client_secret.
Dodawanie pola PayU
Przejdź do Forms → Edytuj i zacznij budować swój formularz.
1. Przejdź do Forms → Nazwa formularza,
2. Z grupy pól Product Fields dodaj do formularza pole Product,
3. Wybierz typ pola User Defined Price i zapisz zmiany.
Pole darowizny widoczne w formularzu będzie dawało możliwość wpisania dowolnej kwoty.
Konfiguracja Feed'a PayU
Przejdź do Forms → Ustawienia i wybierz zakładkę PayU.
1. Utwórz Feed PayU,
2. Przejdź do edycji i ustaw pole Transaction type wybierając Produkty i usługi,
3. Następnie ustaw pole Payment amount wybierając ustawione wcześniej pole PayU,
4. Zatwierdź zmiany.
Po zatwierdzeniu wysyłki formularza, użytkownik zostanie przekierowany do strony transakcyjnej PayU. Następnie do strony z komunikatem potwierdzającym wysyłkę wiadomości z formularza.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o konfiguracji formularzy Gravity Forms, przejdź do oficjalnej dokumentacji Gravity Forms.