WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Polityka zwrotów

Możesz zwrócić naszą wtyczkę w okresie 30 dni od zakupu. Po 30 dniach zwroty nie będą realizowane.

Kupując naszą wtyczkę, wyrażasz zgodę na dostarczenie wtyczki przed upływem terminu prawa odstąpienia od umowy, co oznacza, że nie możesz skorzystać z 14. dniowego tzw. prawa do namysłu. Nie przejmuj się jednak, bo mamy dla Ciebie coś lepszego. 

Dajemy Ci specjalną 30. dniową gwarancję. Możesz zakupioną wtyczkę  testować i używać do woli, a przed upływem 30 dni od dnia zakupu dać nam znać, że jej nie chcesz. My Ci zwrócimy pieniądze. Warunkiem skorzystania z tej specjalnej gwarancji jest podanie informacji, dlaczego wtyczka nie spełniła Twoich oczekiwań. To dla nas ważne, bo pozwoli nam udoskonalić wtyczkę i w ten sposób zadbać o naszych klientów. Jeśli nie określisz powodu zwrotu, możemy go wstrzymać do momentu uzyskania od Ciebie dokładnych informacji o tym, dlaczego chcesz zwrócić wtyczkę.

Na przeprowadzenie zwrotu potrzebujemy maksymalnie 7 dni od momentu otrzymania Twojej wiadomości z rezygnacją. W tym czasie możemy się z Tobą skontaktować, aby dopytać o szczegóły zwrotu. Możemy też zaproponować Ci alternatywne rozwiązanie, jeśli wyrazisz zainteresowanie. Jeśli i ono nie będzie Ci odpowiadać, zwrócimy Ci pieniądze za wtyczkę.

Opisz powód zwrotu wypełniając formularz kontaktowy.

Gwarantowany zwrot

Warunkiem zwrotu wtyczki jest poinformowanie nas o rezygnacji nie później niż 30 dni od dnia, w którym wtyczka została zakupiona. 

Prześlij powód zwrotu

Powód jest wymagany do przeprowadzenia zwrotu. Opisz go dokładnie, a przyspieszy to cały proces.

Pozwól sobie pomóc

Zanim poprosisz o zwrot pieniędzy, prześlij zgłoszenie i pozwól nam pomóc w rozwiązaniu problemu.

Zwroty odnowień licencji

Przed upływem roku od zakupu wtyczki możesz odnowić usługę wsparcia i aktualizacji na kolejny rok, zachowując gwarancję dotychczasowej ceny. W ten sposób chcemy doceniać naszych stałych klientów. 

Jeśli zrezygnujesz z odnowienia, po upływie roku od zakupu wtyczek, nie będziesz otrzymywać aktualizacji, ani wsparcia dla zakupionych wtyczek. Nie zachowasz również gwarancji dotychczasowej ceny. Jeśli zdecydujesz się na zakup po przerwie, usługa będzie nadal dostępna, ale już w aktualnej, wyższej cenie.

Jeśli chcesz, by usługa wsparcia i aktualizacji została automatycznie odnowiona, dodaj metodę płatności kartą w zakładce Moje konto. 

Przed upływem roku przypomnimy Ci o odnowieniu i o płatności za kolejny rok, wysyłając Ci wiadomość na Twój adres e-mail. 

Odnowienia usługi wsparcia i aktualizacji  podlegają zwrotom na zasadach określonych w Prawach konsumenta. Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Szczegóły znajdziesz w naszym regulaminie