• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do stopki
  • Dla developerów
  • Program Partnerski
  • Moje konto
  • 0

Wtyczki WooCommerce - WP Desk

  • Wtyczki
  • Docs
  • Blog
  • Usługi
  • Kontakt

Pomoc i wsparcie techniczne

Jeśli masz pytania przed zakupem lub techniczne, najpierw przeczytaj FAQ i docs.
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, skorzystaj z formularza poniżej.

  • Baza wiedzy

    Sprawdź dokumentację do wszystkich wtyczek.

    Popularne pytania

    Zobacz FAQ, aby szybko uzyskać odpowiedzi.

    Demo

    Przetestuj dowolną wtyczkę w naszym bezpłatnym 7-dniowym demo.
  • Aktywna subskrypcja jest wymagana do zgłoszenia. Jeśli nie widzisz wtyczki to znaczy, że musisz się zalogować lub odnowić subskrypcję.
  • Została wybrana wtyczka od zewnętrznego developera. Wsparcie wtyczki świadczy bezpośrednio autor, do którego trafi Twoje zgłoszenie. WP Desk nie ma wglądu w tę korespondencję.
  • Podaj adres strony, której dotyczy zgłoszenie.
  • Opisz w kilku słowach swoje pytanie lub problem.
  • Jesteśmy tu, aby Ci pomóc. Zanim poprosisz o zwrot, napisz do nas - pomożemy.
  • Pomożemy: przeczytaj jak aktywować wtyczkę →
  • Możesz poprosić o zwrot, ale brakująca funkcja nie musi oznaczać automatycznego zwrotu. Wszystkie wtyczki mają szczegółowe opisy i dokumentację oraz demo. W związku z tym masz możliwość zapoznania się z wtyczką przed zakupem.
  • Przykro nam, że nie Cię zawiedliśmy. Prześlemy Twoją wiadomość do naszego Happiness Team Leadera w celu wyjaśnienia sprawy.
  • Powód jest wymagany do przeprowadzenia zwrotu. Prosimy, opisz go dokładnie, a przyspieszy to cały proces.
  • Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia zwrotu. Przesłanie prośby o zwrot nie jest równoznaczne z jej uznaniem.
  • Jeśli zgłaszasz problem z działaniem wtyczki:
    1. Upewnij się, że używasz WooCommerce w wersji wspieranej przez nasze wtyczki - wspierane wersje znajdziesz w dokumentacji.
    2. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji wtyczki.
    3. Podaj w wiadomości kroki do odtworzenia problemu.
    4. Załącz status systemu (poniżej).
  • Prosimy, podaj wersję wtyczki, z której korzystasz, wersję WooCommerce i WordPressa - to znacznie przyspieszy rozwiązanie Twojego problemu.
  • Proszę załączyć zrzut ekranu z ustawieniami wtyczki lub wizualizacją problemu.
    Dozwolone formaty plików: jpg, gif, png, pdf, zip.
    Dozwolone rozszerzenia: jpg, gif, png, pdf, zip.
  • Jeśli załączysz status systemu, przyspieszy to weryfikację problemu.
    Dozwolone formaty plików: txt, doc.
    Dozwolone rozszerzenia: txt, doc, docx.
  • Wszystkie sprawy związane z rozliczeniami, fakturami, księgowością.
  • Podaj nazwę wtyczki i opisz jaką funkcję potrzebujesz lub jaki problem chcesz rozwiązać.

Footer

WP Desk - Wtyczki WooCommerce

WP Desk to największa i najpopularniejsza polska platforma z rozszerzeniami do WooCommerce. Swoimi rozwiązaniami wspieramy społeczność WooCommerce. Sprawdź, jak WP Desk może pomóc rozwinąć twój e-sklep →

WP Desk

  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Dla społeczności
  • Pracuj z nami Zatrudniamy!

Produkty

  • Wtyczki
  • Darmowe wtyczki
  • FAQ
  • Pomoc

Prawne

  • Regulamin
  • Polityka zwrotów
  • Polityka wsparcia

 
© 2021 WP Desk
 
Hosting zapewnia The Camels