WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Wszystkie wpisy

Wszystko co musisz wiedzieć o product tags WooCommerce

Możesz wyświetlać produkty WooCommerce bez żadnej struktury. Ale tagi (product tags WooCommerce) i kategorie pomagają w organizacji produktów WooCommerce dla lepszej prezentacji i wyników wyszukiwania. W tym artykule spróbuję bliżej przyjrzeć się ich ustawieniom, użyciu i opcjom. Spis treści Tagi produktów WooCommerce – krótkie omówienie Tagi vs atrybuty Jak używać tagów w WooCommerce do większej […]

Informacje dodatkowe na stronie produktu WooCommerce

WooCommerce informacje dodatkowe pokazują atrybuty i szczegóły wysyłki. Jednak domyślna zakładka może nie być wystarczająca. W tym artykule pokażę, co zawiera ta zakładka i jak dostosować tę sekcję produktu. Spis treści Zakładki produktów WooCommerce Informacje dodatkowe (podstawy) Jak dostosować zakładkę z dodatkowymi informacjami w WooCommerce? Zakładki produktów WooCommerce Domyślnie WooCommerce używa 3 zakładek do pokazania […]

WooCommerce edycja strony sklepu – co możesz osiągnąć

Będąc jedną ze standardowych stron WooCommerce, strona sklepu może mieć dodatkowe ustawienia. W tym artykule możesz przeczytać o podstawach edycji strony sklepu WooCommerce, funkcjach ustawień, opcjach, skrótach, zaawansowanym dostosowywaniu i sposobie zmiany strony. Spis treści Edycja strony sklepu WooCommerce (podstawy) Wyświetlanie produktów i dodawanie skrótów Personalizacja strony sklepu (więcej opcji) Edycja strony sklepu WooCommerce (podstawy) […]

Wtyczka do etykiet wysyłkowych WooCommerce – przegląd funkcji

Sprzedaż produktów zazwyczaj wiąże się z wysyłką. Generowanie etykiet wysyłkowych nie jest domyślną opcją w WooCommerce. Dziś pokażę wtyczkę do etykiet wysyłkowych WooCommerce wraz z szybkim przewodnikiem po jej funkcjach. Spis treści Wysyłka w WooCommerce Jak przygotować etykiety wysyłkowe w WooCommerce? Wtyczka do etykiet wysyłkowych WooCommerce – przegląd funkcji Wysyłka w WooCommerce Ustawienie wysyłki w […]

Zakładki w produktach WooCommerce

Produkty WooCommerce zawierają pewne informacje, takie jak opis produktu, zdjęcie, cena itp. Niektóre dane produktu znajdują się w zakładkach produktów WooCommerce, takich jak opis, waga, atrybuty czy recenzje. W tym artykule dowiesz się więcej o zakładkach w produktach WooCommerce, czym są i jak dodawać własne zakładki. Spis treści Czym są zakładki produktów WooCommerce? Jak dodać […]

Checkout blocks w WooCommerce – kompatibylne wtyczki i tutorial

Od WooCommerce 8.3 nowe sklepy mają nowy koszyk i checkout oparty na blokach. W tym artykule pokażę klasyczny i nowy checkout, skupiając się na dostępnych ustawieniach, opcjach i kompatybilności wtyczek. Dodatkowo wymienię wtyczki WP Desk wspierające checkout bloki WooCommerce. Zaczynajmy. Spis treści Dwa typy checkoutu w WooCommerce WooCommerce checkout bloki – przegląd Wtyczki kompatybilne z […]

Produkt z wariantami WooCommerce a subskrypcja. Jak to ustawić? [Darmowa wtyczka]

Jeśli prowadzisz sklep WooCommerce, oferowanie produktów na zasadzie subskrypcji może być świetnym sposobem na generowanie stałych przychodów i utrzymanie klientów. Szczególnie konfiguracja subskrypcji produktu z wariantami w WooCommerce pozwala na większą elastyczność, dostosowując się do różnych potrzeb klientów. W tym przewodniku przeprowadzimy Cię przez proces ustawiania subskrypcji zmiennych za pomocą darmowej wtyczki Flexible Subscriptions. Więc […]

Darmowa alternatywa dla WooCommerce Subscriptions (Spis wtyczek)

Spis treści Czym są Subskrypcje w Sprzedaży Online? Jak Korzystać z Subskrypcji w WooCommerce Przykłady Wtyczek YITH WooCommerce Subscription Subscriptions for WooCommerce by WebToffee Subscriptio by RightPress SUMO Subscriptions Subscriptions for WooCommerce Pro by WP Swings WP Simple Pay Paid Memberships Pro Nasze Darmowe Rozwiązanie – Wypróbuj Coś Nowego Zyski z Modelu Biznesowego Opartego na […]

Skąd pochodzą zamówienia w WooCommerce, czyli o atrybucji zamówień

Źródło konwersji może być przydatną wskazówką do zrozumienia, co jest skuteczne z punktu widzenia marketingu. Funkcja atrybucji zamówień WooCommerce może dostarczyć pewnej wiedzy na temat źródeł konwersji. W tym artykule możesz zobaczyć przegląd funkcji i porównać ją z dostępnymi narzędziami do analizy danych 🔢. Spis treści Dane zamówień WooCommerce, analizy i raporty – szybki przegląd […]

Produkt z wariantami WooCommerce a jednostka miary

Zastanawiałeś się kiedyś, czy możliwe jest sprzedawanie produktów na wagę, objętość lub inną jednostkę miary w WooCommerce? Spójrzmy na darmową wtyczkę, która pozwala ustawić nową jednostkę miary dla prostych i zmiennych produktów WooCommerce. Spis treści Jednostka miary w WooCommerce Jak ustawić nową jednostkę miary? Dodatkowe funkcje wtyczki Jednostka miary w WooCommerce Domyślnie WooCommerce nie pozwala […]