WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Najczęściej zadawane pytania

Pytania przed zakupem

Czy jeśli kupię kilka wtyczek, to mogę liczyć na rabat?

Jeżeli chodzi o zniżki, to na chwilę obecną istnieje kilka możliwości uzyskania rabatu na oferowane przez nas produkty:
kod rabatowy 5% za wybór karty jako metody płatności
zniżka na każdą kolejną wtyczkę:

2 wtyczki = 5% zniżki
3 wtyczki = 10% zniżki
4 wtyczki i więcej = 15% zniżki
Aby skorzystać z rabatu podczas składania zamówienia, należy użyć kodu PAKIET
prowizje z programu partnerskiego:

W standardowym zamówieniu można więc uzyskać aż 20% rabatu na zamówienie.

Dla agencji i developerów, którzy realizują dużo projektów, oferujemy również subskrypcje na 5 lub 25 stron WWW i w przypadku zakupu takich subskrypcji, możesz liczyć na spore oszczędności.

Aktualnie nie oferujemy innych rabatów, ale co jakiś czas organizujemy promocje, które umożliwiają zakup wtyczek z rabatem. Zapisz się do newslettera, żeby dostawać informacje o promocjach →

Czy wystawiacie faktury?

Do każdego zamówienia automatycznie wystawiamy fakturę po zaksięgowaniu płatności.

Faktury przesyłamy każdorazowo na adres e-mail podany w zamówieniu. Dzieje się to automatycznie zaraz po otrzymaniu płatności i zrealizowaniu zamówienia.

Jeśli zdarzy się sytuacja, że w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia nie dostaniesz od nas faktury, prosimy o kontakt i podanie numeru zamówienia.

Czy mogę kupić wtyczkę i wykorzystać ją na stronie klienta?

Jak najbardziej. Pamiętaj jednak, że wsparcie wtyczki udzielimy ci jako posiadaczowi subskrypcji, jeśli klient będzie mieć pytania związane z wtyczką powinien zwrócić się do ciebie.

Czy mogę przetestować wtyczkę przed zakupem?

Jak najbardziej! Przejdź do demo →

Co otrzymam wraz z wtyczką?

Kupując wtyczkę WP Desk otrzymujesz naszą pomoc techniczną i możliwość aktualizacji przez rok prosto z Twojego panelu WordPressa. Subskrypcje mogą być przedłużane na kolejny rok automatycznie, lub ręcznie. Sprawdź warunki przedłużenia subskrypcji.

Zwroty

Przeczytaj naszą politykę zwrotów.

Pytania ogólne

Czy można się z Wami skontaktować telefonicznie?

Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, ale na wszystkie pytania chętnie odpowiemy mailem po kontakcie przez nasz formularz kontaktowy.

Czy możecie dodać funkcję X do wtyczki Y, albo stworzyć wtyczkę, która robi Z?

Wszystkie wtyczki, które mamy aktualnie w ofercie są tutaj, nie mamy nic “pod stołem” :) Jeśli wtyczki nie ma na liście, to znaczy, że jej nie mamy, ale prawdopodobnie możemy zrobić.

Jeśli masz pomysł na dodatkową funkcję w istniejącej wtyczce lub pomysł na zupełnie nową wtyczkę, napisz do nas lub zgłoś pomysł w grupie WooCommerce PL na Facebooku.

Aktualnie rozważamy stworzenie poniższych wtyczek. Jeśli jesteś zainteresowany/a wtyczką, przejdź na jej stronę i wypełnij formularz kontaktowy, aby dać nam znać, że powinniśmy ją zrobić w następnej kolejności.

W jaki sposób zapewniacie wsparcie wtyczek?

Wsparcie naszych wtyczek odbywa się poprzez wysłanie zgłoszenia przez formularz supportu. Zanim prześlesz zgłoszenie, zapoznaj się z dokumentacją wtyczek.

Dział wsparcia pracuje w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu kilku godzin, ale okresowo może się zdarzyć, że odpowiedź na pytanie zajmie nam dłużej. W trakcie świąt lub “długich weekendów” możemy dodatkowo ograniczyć dostępność supportu, ale zawsze o tym informujemy z wyprzedzeniem.

Wsparcie jest świadczone w zakresie korzystania i konfiguracji wtyczek. Nie oferujemy wsparcia w zakresie wprowadzania własnych modyfikacji w samych wtyczkach. Wyjątkiem są moduły dodatkowe, na przykład szablon faktury w przypadku wtyczki Faktury WooCommerce.

Wsparcie dla starszych wersji WooCommerce

Jesteśmy fanami nowego. Nowe jest zawsze lepsze :) Dlatego będziemy starali się jak najszybciej aktualizować nasze wtyczki do nowych wersji WooCommerce. Na stronie każdej wtyczki jest informacja o jej kompatybilności z wersjami WooCommerce.

Subskrypcja, aktualizacja i wsparcie

Nasze wtyczki objęte są licencją GNU GPL 3. Pełną treść licencji znajdziesz tutaj.

Oferowane przez nas wtyczki dostępne są w modelu rocznych subskrypcji: na jedną i więcej stron WWW. Zobacz jak działa nasz system licencji →.

Wykupiłem subskrypcję na inny adres e-mail, niż chciałem. Czy mogę zmienić e-mail subskrypcji?

Odradzamy zmianę adresu e-mail, który został już przypisany do subskrypcji. Dlatego prosimy o dokładną weryfikację adresu e-mail, przed samym zakupem, ponieważ przez okres trwania subskrypcji nie będzie można go zmienić.

Subskrypcja jest na stałe przypisana do konkretnego adresu e-mail, a zmiana adresu może spowodować nieprzewidziane problemy z systemem subskrypcji. M.in. aktywacją lub wysyłaniem powiadomień o terminie wygaśnięcia subskrypcji.

Jeśli wykupiłeś już subskrypcję i przypisałeś ją do innego adresu e-mail, niż planowałeś przed zakupem, powinieneś poczekać do upłynięcia terminu ważności subskrypcji. Wraz z jej odnowieniem, złóż nowe zamówienie na tę samą wtyczkę, używając właściwego adresu e-mail.

Dodatkowo, ze względu na ograniczenia techniczne oraz kwestie bezpieczeństwa, nie jest możliwe łączenie kont założonych na różne adresy e-mail. Dlatego w przypadku posiadania więcej niż jednego konta, zalecamy oczekiwanie do zakończenia subskrypcji na jednym z kont, przed rozpoczęciem nowej subskrypcji na innym (właściwym) koncie.

Aktualizacje wtyczek

Oferujemy wsparcie i aktualizacje wtyczek w przeciągu roku od daty zakupu. Po tym okresie możesz nadal korzystać z wtyczek, ale nie otrzymasz już supportu oraz aktualizacji.

Po okresie roku nie ma również możliwości pobierania starych wersji wtyczek ani ich aktywacji na nowej instancji WordPressa. Jeśli nie masz pobranej danej wtyczki, to upewnij się, że zrobisz to przed upływem roku, ponieważ później nie będzie to możliwe.

Twoja subskrypcja podczas aktywacji zostaje przypisana do konkretnej instancji. Będziesz mógł korzystać z danej wtyczki przez dowolny czas, jednak po roku Twój klucz straci ważność i nie będziesz mógł dokonać aktywacji z jego pomocą, dopóki nie przedłużysz subskrypcji. Tak długo jak Twój klucz jest ważny, możesz dowolnie aktywować go na różnych instancjach WordPressa.

W jaki sposób przedłużyć możliwość aktualizacji i wsparcia na kolejny rok?

Przedłużenie subskrypcji jest możliwe w dowolnym momencie, zanim subskrypcja wygaśnie. Możesz to zrobić po zalogowaniu na stronie Moje konto. Jeśli subskrypcja wygaśnie, aby otrzymywać aktualizacje i wsparcie, musisz złożyć nowe zamówienie.

Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie, zachowując jej warunki przez rok od daty zakupu.

Mam instalację WordPress Multisite, na której prowadzę 2 sklepy. Ile subskrypcji powinienem kupić?

Każdą stronę w ramach WordPress Multisite traktujemy jako osobną stronę WWW. Jeśli chcesz używać naszych wtyczek na dwóch stronach, powinieneś kupić dwie subskrypcje (jeśli na trzech to trzy, itd.).

Kupiłem jedną subskrypcję. Czy mogę dokupić jeszcze kilka?

Jeśli posiadasz subskrypcję na 1 stronę i chcesz ją zmienić na 5 lub 25 stron to możesz to zrobić ze strony swojego konta (zakładka Subskrypcje → Szczegóły subskrypcji), dopłacając jedynie różnicę w cenie.

Niestety wyjątkiem jest tutaj PayPal, który nie umożliwia zmiany subskrypcji ze względu na swoje ograniczenia techniczne. Jeśli przewidujesz, że możesz chcieć zmienić subskrypcję, to zapłać w inny sposób.