Spis treści
- 1 Jaki jest zakres pomocy technicznej?
- 2 W jakich godzinach odpowiadacie?
- 3 Czy mogę do was zadzwonić?
- 4 Czy świadczycie wsparcie dla darmowych wtyczek?
- 5 Czy muszę podawać dane dostępowe do swojego sklepu lub FTP?
- 6 W jakim okresie po zakupie otrzymam wsparcie?
- 7 Dla jakich wersji wtyczek świadczycie wsparcie?
- 8 Dla jakich wersji PHP świadczycie wsparcie?
- 9 Marketplace
W WP Desk wraz z zakupem wtyczek oferujemy profesjonalną i przyjazną pomoc dla naszych klientów. Poniższe zasady określają rzeczy, w których z chęcią ci pomożemy oraz rzeczy, które wychodzą poza zakres naszego wsparcia.
Wsparcie naszych wtyczek odbywa się mailowo. Wyślij zgłoszenie przez formularz supportu. Zanim prześlesz zgłoszenie zapoznaj się z dokumentacją wtyczek.
Jaki jest zakres pomocy technicznej?
Pomoc z instalacją i konfiguracją wtyczki | Chętnie pomożemy |
Pytania dotyczące działania wtyczki | Chętnie pomożemy |
Pomoc w rozwiązywaniu błędów we wtyczce | Chętnie pomożemy |
Kompatybilność z rozwiązaniami firm trzecich (np. wtyczkami, motywami) | Nie będziemy mogli pomóc |
Dostosowanie wyglądu lub działania wtyczki wykraczające poza zwykłą konfigurację | Nie będziemy mogli pomóc |
Wdrożenie indywidualnych scenariuszy działania wtyczek | Nie będziemy mogli pomóc |
Pomoc w konfiguracji serwera lub domeny | Nie będziemy mogli pomóc |
Pomoc związana z WordPressem lub WooCommerce | Zadaj pytanie w grupie na Facebooku |
Pomoc związana z wtyczkami od zewnętrznych developerów | Wsparcie zapewnia autor wtyczki Zobacz zasady |
W jakich godzinach odpowiadacie?
Pracujemy w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu kilku godzin, ale okresowo może się zdarzyć, że odpowiedź na pytanie zajmie nam dłużej.
W trakcie świąt lub “długich weekendów” możemy dodatkowo ograniczyć dostępność supportu, ale zawsze o tym informujemy.
Czy mogę do was zadzwonić?
Nie posiadamy obsługi telefonicznej. Przede wszystkim, większości spraw po prostu nie da się rozwiązać za pomocą jednej rozmowy telefonicznej ponieważ wymagają dokładnej weryfikacji z naszej strony. Taka weryfikacja jest zazwyczaj czasochłonna i polega na sprawdzeniu działania wtyczki w naszych środowiskach testowych.
Pozostajemy przy wsparciu on-line ponieważ możemy szybko sprawdzić informacje o twoim sklepie, wersjach używanego oprogramowana czy środowiska serwerowego. Podczas komunikacji internetowej mamy też możliwość przesyłania do ciebie zrzutów ekranu i linków do dokumentacji, co nie jest możliwe przez telefon. Ponadto, wsparcie on-line pozwala na dokumentację całego procesu komunikacji między nami. Dzięki temu możemy szybko cofnąć się do zgłoszeń z przeszłości, tak abyś nie musiał powtarzać swoich pytań.
Wierzymy że wsparcie on-line jest szybsze i bardziej efektywne niż rozmowa telefoniczna, a przy użyciu narzędzi internetowych możemy świadczyć pomoc lepszej jakości, z korzyścią dla naszych klientów.
Czy świadczycie wsparcie dla darmowych wtyczek?
Wsparcie dla naszych darmowych wtyczek świadczymy wyłącznie w ramach forum wsparcia na WordPress.org. Zasady wsparcia darmowych wtyczek znajdziesz tutaj:
Czy muszę podawać dane dostępowe do swojego sklepu lub FTP?
Staramy się nie prosić o dostęp administracyjny do sklepu, ale w niektórych przypadkach może to być konieczne. Jeśli prosimy o dostęp, robimy to w uzasadnionych przypadkach. Jeśli nie zgodzisz się na udostępnienie danych, rozwiązanie problemu może okazać się niemożliwe.
W jakim okresie po zakupie otrzymam wsparcie?
Przy zakupie naszych wtyczek oferujemy roczny pakiet pomocy technicznej, licząc od daty zakupu. Po roku, aby otrzymywać wsparcie i aktualizacje, musisz przedłużyć subskrypcję.
Dla jakich wersji wtyczek świadczycie wsparcie?
Wspieramy tylko najnowsze wersje naszych wtyczek, ponieważ zawierają one wszystkie nasze poprawki. Jeśli zgłosisz się do nas z problemem ze starszą wersją wtyczki, zanim ci pomożemy, możemy poprosić o przeprowadzenie aktualizacji wtyczki do najnowszej wersji.
Dla jakich wersji PHP świadczycie wsparcie?
Nasze wtyczki są wspierane dla PHP w wersji 5.6 wzwyż. Każda nowa wersja PHP wprowadza dodatkowe funkcje, np. lepsze zarządzanie pamięcią. Z tego powodu zdecydowanie zalecamy migrację na nowsze wersje PHP w swoim środowisku serwerowym.
Marketplace
Wtyczki sprzedawane przez zewnętrznych autorów w ramach marketplace są wspierane bezpośrednio przez autorów wtyczek.
Gdy w formularzu wsparcia wybierzesz wtyczkę zewnętrznego developera, wiadomość, którą wyślesz trafi bezpośrednio do autora wtyczki. WP Desk nie monitoruje korespondencji pomiędzy klientami, a developerami i nie ma w nią wglądu oprócz pierwszej wiadomości wysłanej przez formularz wsparcia.
Jak są oznaczone wtyczki od zewnętrznych developerów?
Każda wtyczka sprzedawana przez zewnętrznych developerów jest wyraźnie oznaczona w sklepie informacją: Wtyczka stworzona i wspierana przez: [Nazwa Autora]. Dlatego już na etapie zakupu posiadasz informację o autorze:
