WP PAY - nowa, darmowa bramka płatności!

Niezawodny system płatności, stworzony specjalnie dla WooCommerce.

Polityka wsparcia

W WP Desk wraz z zakupem wtyczek oferujemy profesjonalną i przyjazną pomoc dla naszych klientów. Poniższe zasady określają rzeczy, w których z chęcią ci pomożemy oraz rzeczy, które wychodzą poza zakres naszego wsparcia.

Wsparcie naszych wtyczek odbywa się mailowo. Wyślij zgłoszenie przez formularz supportu. Zanim prześlesz zgłoszenie zapoznaj się z dokumentacją wtyczek.

Jaki jest zakres pomocy technicznej?

Pomoc z instalacją i konfiguracją wtyczki Chętnie pomożemy
Pytania dotyczące działania wtyczki Chętnie pomożemy
Pomoc w rozwiązywaniu błędów we wtyczce Chętnie pomożemy
Kompatybilność z rozwiązaniami firm trzecich (np. wtyczkami, motywami) Nie będziemy mogli pomóc
Dostosowanie wyglądu lub działania wtyczki wykraczające poza zwykłą konfigurację Nie będziemy mogli pomóc
Wdrożenie indywidualnych scenariuszy działania wtyczek Nie będziemy mogli pomóc
Pomoc w konfiguracji serwera lub domeny Nie będziemy mogli pomóc
Pomoc związana z WordPressem lub WooCommerce Zadaj pytanie w grupie na Facebooku
Pomoc związana z wtyczkami od zewnętrznych developerów Wsparcie zapewnia autor wtyczki
Zobacz zasady

W jakich godzinach odpowiadacie?

Pracujemy w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu kilku godzin, ale okresowo może się zdarzyć, że odpowiedź na pytanie zajmie nam dłużej.

W trakcie świąt lub “długich weekendów” możemy dodatkowo ograniczyć dostępność supportu, ale zawsze o tym informujemy.

Czy mogę do was zadzwonić?

Nie posiadamy obsługi telefonicznej. Przede wszystkim, większości spraw po prostu nie da się rozwiązać za pomocą jednej rozmowy telefonicznej ponieważ wymagają dokładnej weryfikacji z naszej strony. Taka weryfikacja jest zazwyczaj czasochłonna i polega na sprawdzeniu działania wtyczki w naszych środowiskach testowych.

Pozostajemy przy wsparciu on-line ponieważ możemy szybko sprawdzić informacje o twoim sklepie, wersjach używanego oprogramowana czy środowiska serwerowego. Podczas komunikacji internetowej mamy też możliwość przesyłania do ciebie zrzutów ekranu i linków do dokumentacji, co nie jest możliwe przez telefon. Ponadto, wsparcie on-line pozwala na dokumentację całego procesu komunikacji między nami. Dzięki temu możemy szybko cofnąć się do zgłoszeń z przeszłości, tak abyś nie musiał powtarzać swoich pytań.

Wierzymy że wsparcie on-line jest szybsze i bardziej efektywne niż rozmowa telefoniczna, a przy użyciu narzędzi internetowych możemy świadczyć pomoc lepszej jakości, z korzyścią dla naszych klientów.

Czy świadczycie wsparcie dla darmowych wtyczek?

Wsparcie dla naszych darmowych wtyczek świadczymy wyłącznie w ramach forum wsparcia na WordPress.org. Zasady wsparcia darmowych wtyczek znajdziesz tutaj:

Czy muszę podawać dane dostępowe do swojego sklepu lub FTP?

Staramy się nie prosić o dostęp administracyjny do sklepu, ale w niektórych przypadkach może to być konieczne. Jeśli prosimy o dostęp, robimy to w uzasadnionych przypadkach. Jeśli nie zgodzisz się na udostępnienie danych, rozwiązanie problemu może okazać się niemożliwe.

W jakim okresie po zakupie otrzymam wsparcie?

Przy zakupie naszych wtyczek oferujemy roczny pakiet pomocy technicznej, licząc od daty zakupu. Po roku, aby otrzymywać wsparcie i aktualizacje, musisz przedłużyć subskrypcję.

Dla jakich wersji wtyczek świadczycie wsparcie?

Wspieramy tylko najnowsze wersje naszych wtyczek, ponieważ zawierają one wszystkie nasze poprawki. Jeśli zgłosisz się do nas z problemem ze starszą wersją wtyczki, zanim ci pomożemy, możemy poprosić o przeprowadzenie aktualizacji wtyczki do najnowszej wersji.

Dla jakich wersji PHP świadczycie wsparcie?

Nasze wtyczki są wspierane dla PHP w wersji 5.6 wzwyż. Każda nowa wersja PHP wprowadza dodatkowe funkcje, np. lepsze zarządzanie pamięcią. Z tego powodu zdecydowanie zalecamy migrację na nowsze wersje PHP w swoim środowisku serwerowym.

Marketplace

Wtyczki sprzedawane przez zewnętrznych autorów w ramach marketplace są wspierane bezpośrednio przez autorów wtyczek.

Gdy w formularzu wsparcia wybierzesz wtyczkę zewnętrznego developera, wiadomość, którą wyślesz trafi bezpośrednio do autora wtyczki. WP Desk nie monitoruje korespondencji pomiędzy klientami, a developerami i nie ma w nią wglądu oprócz pierwszej wiadomości wysłanej przez formularz wsparcia.

Jak są oznaczone wtyczki od zewnętrznych developerów?

Każda wtyczka sprzedawana przez zewnętrznych developerów jest wyraźnie oznaczona w sklepie informacją: Wtyczka stworzona i wspierana przez: [Nazwa Autora]. Dlatego już na etapie zakupu posiadasz informację o autorze:

Przykład oznaczenia wtyczki od zewnętrznego developera.
Przykład oznaczenia wtyczki od zewnętrznego developera.