WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Polityka wsparcia

W WP Desk wraz z zakupem wtyczek oferujemy profesjonalną i przyjazną pomoc dla naszych klientów. Poniższe zasady określają rzeczy, w których z chęcią ci pomożemy oraz rzeczy, które wychodzą poza zakres naszego wsparcia.

Wsparcie naszych wtyczek odbywa się mailowo. Wyślij zgłoszenie przez formularz supportu. Zanim prześlesz zgłoszenie zapoznaj się z dokumentacją wtyczek.

Jaki jest zakres pomocy technicznej?

Pomoc z instalacją i konfiguracją wtyczki

Możesz na nas liczyć! Oferujemy pełne wsparcie w procesie instalacji i konfiguracji wtyczki. Nasz zespół ekspertów jest gotów odpowiedzieć na Twoje pytania i pomóc w optymalnym skonfigurowaniu wtyczki zgodnie z Twoimi potrzebami.

Pytania dotyczące działania wtyczki

Masz pytania dotyczące funkcji wtyczki? Nasz zespół wsparcia jest dostępny, aby dostarczyć klarowne i zrozumiałe odpowiedzi, pomagając Ci w pełnym zrozumieniu możliwości naszego narzędzia.

Pomoc w rozwiązywaniu błędów we wtyczce

Błąd lub nieprawidłowe działanie wtyczki? Nie martw się! Jesteśmy gotowi, aby natychmiast przystąpić do weryfikacji Twojego problemu, tak aby możliwie szybko zapewnić Ci sprawną pracę wtyczki. Pamiętaj tylko o możliwie pełnym opisaniu problemu, a także – jeśli Twój WordPress zwraca komunikat o błędzie – przesłaniu go do nas razem ze zgłoszeniem. To znacznie przyspiesza diagnostykę.

Kompatybilność z rozwiązaniami firm trzecich (np. wtyczkami, motywami)

Tworzymy produkty z myślą o maksymalnej kompatybilności z WordPress, WooCommerce, ale także motywami oraz wtyczkami oferowanymi przez zewnętrznych developerów. Jeśli masz wątpliwości lub pytania dotyczące kompatybilności – po prostu napisz do nas. Zweryfikujemy tę kwestię z naszymi programistami.

Dostosowanie wyglądu lub działania wtyczki wykraczające poza zwykłą konfigurację

Jeśli masz potrzeby wykraczające poza zwykłą konfigurację, przykładowo dotyczące np. dostosowania wyglądu, działania wtyczki czy sklepu to zachęcamy do skorzystania z usługi WP Desk Care. Opiekunem technicznym usługi jest WordCare. Więcej informacji oraz formularz kontaktowy, znajdziesz na dedykowanej stronie https://www.wpdesk.pl/sklep/wp-desk-care/

Pomoc w konfiguracji serwera lub domeny

Wszystkie pytania związane z konfiguracją domen i serwerów możesz kierować do naszego partnera technologicznego – LH.PL. Najszybciej zrobisz to za pomocą dedykowanej strony: https://www.lh.pl/pomoc/wpdesk/.
LH.PL pomoże Ci także przy migracji domen, poczty i serwerów.

Pomoc związana z WordPressem lub WooCommerce

Najprościej będzie jeśli zgłosisz się do nas. Nie prowadzimy pomocy technicznej dla tych platform, ale pracujemy z nimi od wielu lat. Dlatego możemy spróbować podpowiedzieć Ci jakieś rozwiązanie lub skierować w miejsce, gdzie znajdziesz odpowiedź na swoje pytania.

Pomoc związana z wtyczkami od zewnętrznych developerów

Pomoc dotycząca wtyczek od zewnętrznych developerów jest bezpośrednio świadczona przez autorów tych wtyczek. W razie pytań lub problemów z konkretną wtyczką, zalecamy kontaktowanie się bezpośrednio z twórcami, ponieważ są oni najlepiej zaznajomieni z własnym oprogramowaniem i mogą zapewnić najskuteczniejsze wsparcie. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zasad kontaktu z konkretnymi developerami, zobacz szczegóły.

W jakich godzinach odpowiadacie?

Pracujemy w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu kilku godzin, ale okresowo może się zdarzyć, że odpowiedź na pytanie zajmie nam dłużej.

W trakcie świąt lub długich weekendów możemy dodatkowo ograniczyć dostępność supportu, ale zawsze o tym informujemy.

Czy mogę do was zadzwonić?

Nie posiadamy obsługi telefonicznej. Przede wszystkim, większości spraw po prostu nie da się rozwiązać za pomocą jednej rozmowy telefonicznej ponieważ wymagają dokładnej weryfikacji z naszej strony. Taka weryfikacja jest zazwyczaj czasochłonna i polega na sprawdzeniu działania wtyczki w naszych środowiskach testowych.

Pozostajemy przy wsparciu on-line ponieważ możemy szybko sprawdzić informacje o twoim sklepie, wersjach używanego oprogramowana czy środowiska serwerowego. Podczas komunikacji internetowej mamy też możliwość przesyłania do ciebie zrzutów ekranu i linków do dokumentacji, co nie jest możliwe przez telefon. Ponadto, wsparcie on-line pozwala na dokumentację całego procesu komunikacji między nami. Dzięki temu możemy szybko cofnąć się do zgłoszeń z przeszłości, tak abyś nie musiał powtarzać swoich pytań.

Wierzymy że wsparcie on-line jest szybsze i bardziej efektywne niż rozmowa telefoniczna, a przy użyciu narzędzi internetowych możemy świadczyć pomoc lepszej jakości, z korzyścią dla naszych klientów.

Czy świadczycie wsparcie dla darmowych wtyczek?

Wsparcie dla naszych darmowych wtyczek świadczymy wyłącznie w ramach forum wsparcia na WordPress.org. Zasady wsparcia darmowych wtyczek znajdziesz tutaj:

Czy muszę podawać dane dostępowe do swojego sklepu lub FTP?

Staramy się nie prosić o dostęp administracyjny do sklepu, ale w niektórych przypadkach może to być konieczne. Jeśli prosimy o dostęp, robimy to w uzasadnionych przypadkach. Jeśli nie zgodzisz się na udostępnienie danych, rozwiązanie problemu może okazać się niemożliwe.

W jakim okresie po zakupie otrzymam wsparcie?

Przy zakupie naszych wtyczek oferujemy roczny pakiet pomocy technicznej, licząc od daty zakupu. Po roku, aby otrzymywać wsparcie i aktualizacje, musisz przedłużyć subskrypcję.

Dla jakich wersji wtyczek świadczycie wsparcie?

Wspieramy tylko najnowsze wersje naszych wtyczek, ponieważ zawierają one wszystkie nasze poprawki. Jeśli zgłosisz się do nas z problemem ze starszą wersją wtyczki, zanim ci pomożemy, możemy poprosić o przeprowadzenie aktualizacji wtyczki do najnowszej wersji.

Dla jakich wersji PHP świadczycie wsparcie?

Nasze wtyczki są wspierane dla PHP w wersji 5.6 wzwyż. Każda nowa wersja PHP wprowadza dodatkowe funkcje, np. lepsze zarządzanie pamięcią. Z tego powodu zdecydowanie zalecamy migrację na nowsze wersje PHP w swoim środowisku serwerowym.

Marketplace

Wtyczki sprzedawane przez zewnętrznych autorów w ramach marketplace są wspierane bezpośrednio przez autorów wtyczek.

Gdy w formularzu wsparcia wybierzesz wtyczkę zewnętrznego developera, wiadomość, którą wyślesz trafi bezpośrednio do autora wtyczki. WP Desk nie monitoruje korespondencji pomiędzy klientami, a developerami i nie ma w nią wglądu oprócz pierwszej wiadomości wysłanej przez formularz wsparcia.

Jak są oznaczone wtyczki od zewnętrznych developerów?

Każda wtyczka sprzedawana przez zewnętrznych developerów jest wyraźnie oznaczona w sklepie informacją: Wtyczka stworzona i wspierana przez: [Nazwa Autora]. Dlatego już na etapie zakupu posiadasz informację o autorze:

Przykład oznaczenia wtyczki od zewnętrznego developera.
Przykład oznaczenia wtyczki od zewnętrznego developera.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.