WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Content Specialist

Cześć!

Do naszego teamu marketingowego szukamy osoby, która wesprze nasze działania w Polsce i za granicą jako Content Specialist.

Kogo szukamy?

Mam nadzieję, że Ciebie :) Jest tak, jeśli:

  • znasz i potrafisz obsługiwać WordPress i WooCommerce od strony użytkownika, właściciela sklepu – wymóg konieczny,
  • piszesz angażujące teksty po polsku i angielsku,
  • robisz to przyjaźnie zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek,
  • wyrażasz jasno swoje myśli oraz nie robisz błędów ortograficznych i gramatycznych (zarówno po polsku jak i angielsku),
  • lubisz uczyć i rozwijać się w zakresie WordPress/WooCommerce/e-commerce oraz dzielić tą wiedzą z innymi.

Dodatkowe punkty zgarniesz jeśli:

  • umiesz korzystać z narzędzi SEO, wyciągać wnioski i wdrażać poprawki,
  • posiadasz praktyczną znajomość wtyczek WP Desk.

Co będzie należało do twoich codziennych obowiązków?

  • przede wszystkim tworzenie nowych wpisów na nasze blogi i strony:
  • analiza i optymalizacja tekstów zgodnie z dobrymi praktykami SEO,
  • dbanie o promocję wpisów w mediach społecznościowych (promocja organiczna),
  • redakcja i optymalizacja stron produktowych naszych wtyczek.

Poza tym zajmować się będziesz także:

  • przeprowadzaniem wywiadów z właścicielami sklepów WooCommerce oraz redagowanie historii sukcesu,
  • redagowaniem i publikacją wpisów gościnnych,
  • redakcją oraz koordynacją wydania e-booka o WooCommerce.

Co oferujemy?

  • pracę zdalną w globalnej firmie na pełen etat (B2B, rozliczenie w oparciu o fakturę),
  • świetny team pasjonatów WordPressa, z którym nie można się nudzić,
  • wynagrodzenie 4500 – 6000 zł netto (FV) w zależności od doświadczenia i zaangażowania,
  • bardzo szybkie przelewy :),
  • regularne roczne podwyżki wynagrodzenia uzależnione od rezultatów,
  • częste integracje teamu (pracujemy zdalnie, ale regularnie spotykamy się w różnych miejscach na wspólną integrację),
  • wyjazdy na WordUpy i WordCampy.

Jest to praca w firmie, która kocha WordPressa (z wzajemnością) i ma ponad 10-letnie doświadczenie w jego biznesowym wykorzystaniu.

Zobacz też co robimy dla społeczności WP →

Jak pracujemy:

Nasze blogi pracują na WordPressie (któż by mógł przypuszczać?). Pomocnym przy tworzeniu treści będzie tutaj na pewno Yoast. Używamy także SeoStation, Hotjara, Brand24 i innych wiodących narzędzi dla firm z branży SaaS’owej.

Poza tym do bieżącej komunikacji tekstowej używamy Slacka, a do wideorozmów Zooma. Taski ogarniamy w Trello, ale niebawem może się to zmienić. Oprócz tego oczywiście pakiet aplikacji od Google (Apps, Drive, Analytics, Calendar).

Jak się zgłosić:

Nie oczekujemy CV ani listy motywacyjnego. Chcemy cię poznać w mniej formalny sposób. Zdecydowanie wolimy obejrzeć twój profil na LinkedIn.

Chcesz do nas dołączyć?

Wypełnij poniższy formularz.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.