Cześć!
Do naszego teamu marketingowego szukamy osoby, która wesprze nasze działania w Polsce i za granicą jako Content Specialist.
Kogo szukamy?
Mam nadzieję, że Ciebie :) Jest tak, jeśli:
- znasz i potrafisz obsługiwać WordPress i WooCommerce od strony użytkownika, właściciela sklepu – wymóg konieczny,
- piszesz angażujące teksty po polsku i angielsku,
- robisz to przyjaźnie zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek,
- wyrażasz jasno swoje myśli oraz nie robisz błędów ortograficznych i gramatycznych (zarówno po polsku jak i angielsku),
- lubisz uczyć i rozwijać się w zakresie WordPress/WooCommerce/e-commerce oraz dzielić tą wiedzą z innymi.
Dodatkowe punkty zgarniesz jeśli:
- umiesz korzystać z narzędzi SEO, wyciągać wnioski i wdrażać poprawki,
- posiadasz praktyczną znajomość wtyczek WP Desk.
Co będzie należało do twoich codziennych obowiązków?
- przede wszystkim tworzenie nowych wpisów na nasze blogi i strony:
- analiza i optymalizacja tekstów zgodnie z dobrymi praktykami SEO,
- dbanie o promocję wpisów w mediach społecznościowych (promocja organiczna),
- redakcja i optymalizacja stron produktowych naszych wtyczek.
Poza tym zajmować się będziesz także:
- przeprowadzaniem wywiadów z właścicielami sklepów WooCommerce oraz redagowanie historii sukcesu,
- redagowaniem i publikacją wpisów gościnnych,
- redakcją oraz koordynacją wydania e-booka o WooCommerce.
Co oferujemy?
- pracę zdalną w globalnej firmie na pełen etat (B2B, rozliczenie w oparciu o fakturę),
- świetny team pasjonatów WordPressa, z którym nie można się nudzić,
- wynagrodzenie 4500 – 6000 zł netto (FV) w zależności od doświadczenia i zaangażowania,
- bardzo szybkie przelewy :),
- regularne roczne podwyżki wynagrodzenia uzależnione od rezultatów,
- częste integracje teamu (pracujemy zdalnie, ale regularnie spotykamy się w różnych miejscach na wspólną integrację),
- wyjazdy na WordUpy i WordCampy.
Jest to praca w firmie, która kocha WordPressa (z wzajemnością) i ma ponad 10-letnie doświadczenie w jego biznesowym wykorzystaniu.
Zobacz też co robimy dla społeczności WP →
Jak pracujemy:
Nasze blogi pracują na WordPressie (któż by mógł przypuszczać?). Pomocnym przy tworzeniu treści będzie tutaj na pewno Yoast. Używamy także SeoStation, Hotjara, Brand24 i innych wiodących narzędzi dla firm z branży SaaS’owej.
Poza tym do bieżącej komunikacji tekstowej używamy Slacka, a do wideorozmów Zooma. Taski ogarniamy w Trello, ale niebawem może się to zmienić. Oprócz tego oczywiście pakiet aplikacji od Google (Apps, Drive, Analytics, Calendar).
Jak się zgłosić:
Nie oczekujemy CV ani listy motywacyjnego. Chcemy cię poznać w mniej formalny sposób. Zdecydowanie wolimy obejrzeć twój profil na LinkedIn.
Chcesz do nas dołączyć?
Wypełnij poniższy formularz.