WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Panel Partnera – FAQ

Jak wypłacić prowizję?

Możesz dokonać dwóch wypłat prowizji w miesiącu. Minimalna kwota wypłaty to 100 zł netto.

Jeśli chcesz wypłacić prowizję wystaw fakturę i prześlij ją za pomocą tego formularza.

Dane do faktury:
WP Desk sp. z o.o.
Złota 75a lok.7
00-819 Warszawa
NIP: 7011000958

Statusy prowizji

  • Niepotwierdzony – klient złożył zamówienie, ale nie zapłacił – jeśli zamówienie nie zostanie opłacone przez klienta to zostanie ono anulowane i prowizja nie zostanie przyznana.
  • Potwierdzony – klient opłacił zamówienie i prowizja została przyznana.
  • Do wypłaty – prowizja została zatwierdzona i czeka na wypłatę.
  • Zapłacony – prowizja została wypłacona.
  • Anulowany – zamówienie zostało anulowane, klient nie opłacił zamówienia.
  • Zwrócony – zamówienie zostało zwrócone, jeśli prowizja została już wypłacona, zostanie odjęta od następnego rozliczenia.