WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Nowe Centrum Pomocy – czyli co piszczało w WP Desku w lutym 2017

W lutym kontynuowaliśmy pracę nad nową wtyczką Flexible Product Fields, która pojawiła się ostatniego dnia lutego. Usprawniliśmy również naszą bazę wiedzy. Co jeszcze działo się w lutym?

Kiedy nie warto korzystać z wariantów z pomocą przychodzą zaawansowane pola produktów

Flexible Product Fields to wtyczka, która z pozoru robi niewiele, ale ma ogromny potencjał, bo umożliwia dużo dalej idącą personalizację produktów przed dodaniem do koszyka. Ułatwia życie również tam, gdzie przeszkadzają i komplikują warianty. Wtyczkę stworzyliśmy w dwóch wersjach: darmowej dostępnej w katalogu wtyczek WP oraz płatnej, która ma dodatkowe pola i możliwość przypisywania cen do pól.

Interfejs admina wtyczki stworzyliśmy w technologii ReactJS, o czym krótko pisałem miesiąc temu.

Wasza ocena naszego wsparcia

W lutym znowu 100%. Jestem z nas dumny. Taki dobry wynik to głównie zasługa Szymona, który coraz lepiej wdraża się w pracę i poznaje nasze wtyczki. Na wynik złożyło się 97% opinii bardzo dobrych i 3% dobrych.

Wsparcie WP Desk 02.2017

Nowa baza wiedzy i centrum pomocy WP Desk

W lutym pracowaliśmy również intensywnie nad ulepszeniem naszej bazy wiedzy i przyspieszeniem dostępu do najważniejszych artykułów. Wcześniej mieliśmy 2 osobne strony związane z pomocą. Strona Support, która zawierała tylko linki do poszczególnych podstron (baza wiedzy, FAQ, wysłanie zgłoszenia). Dopiero z tej strony można było przejść do bazy wiedzy. To był dodatkowy niepotrzebny klik.

Połączyliśmy stronę “Support” z bazą wiedzy w jedną stronę Centrum Pomocy WP Desk. Teraz wystarczy przejść z menu głównego do zakładki Pomoc i mamy wszystko pod ręką.

Nowa baza wiedzy WP Desk
Nowa baza wiedzy WP Desk (kliknij obrazek, aby powiększyć)

Oprócz tego wprowadziliśmy lepszą strukturę i nawigację w bazie wiedzy oraz możliwość oceny czy artykuł był pomocny.

Jeśli trochę poklikacie, znajdziecie również kilka innych smaczków, które pomogą Wam w codziennym użytkowaniu naszej bazy wiedzy i usprawnią komunikację z nami.

Aktualizacje i nowe wtyczki

Największą nowością jest wtyczka Flexible Product Fields, którą już opisałem we wstępie, a oprócz tego:

Allegro – dodaliśmy synchronizację ilości na aukcji, jeśli produkt zostanie kupiony w sklepie. Teraz synchronizacja stanów magazynowych jest w pełni dwustronna i automatyczna. Oprócz tego dodaliśmy masę mniejszych zmian i poprawek.

eNadawca Poczta Polska – to już druga duża aktualizacja eNadawcy po grudniowej. W tej aktualizacji dodaliśmy wybór punktów odbioru z mapy, przesyłkę firmową poleconą i Global Expres. Oprócz tego wprowadziliśmy szereg usprawnień.

Spotkaliśmy się również z przedstawicielami Poczty Polskiej w celu omówienia współpracy przy rozwoju i promocji wtyczki. Jeszcze nic nie jest pewne na 100%, ale najprawdopodobniej jeszcze w marcu nawiążemy współpracę, dzięki której jako nasi klienci będziecie mogli otrzymać lepsze warunki współpracy. Trzymajcie kciuki :)

Raty PayU – do jednej z naszych najpopularniejszych wtyczek dodaliśmy wsparcie dla rat. Według PayU wprowadzenie rat może zwiększyć konwersję nawet o 15%.

iFirma – dodaliśmy wsparcie dla faktur w obcych walutach dla klientów zagranicznych, odwrotne obciążenie w transakcjach UE i wsparcie dla EU VAT / IVA Compliance.

Edycja Pól Zamówienia – wprowadziliśmy logikę warunkową dla pól (pokaż/ukryj pole, jeśli inne pole ma wybraną wartość).

Nad czym pracujemy

W zanadrzu mamy kilka pomysłów, które właśnie zaczynamy realizować. Najważniejszą z nich jest Kurier InPost. Pracujemy nad dodaniem obsługi kuriera InPost w naszej wtyczce Paczkomaty. Aktualizacja powinna pojawić się w marcu i będzie bezpłatna dla wszystkich klientów posiadających aktywną licencję.

Najpopularniejsze wtyczki – Top 3

  1. Aktywne Płatności – WooCommerce
  2. PayU – WooCommerce
  3. Przelewy24 – WooCommerce

A tuż za podium są Faktury WooCommerce.

Godzina dla WP

W lutym kontynuowaliśmy nasz projekt Godzina dla WP. Statusy wrzucamy teraz na nasz profil na FB.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.