WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Buduj reputację swojego sklepu – co piszczało w WP Desku w maju 2017

Maj to dla nas miesiąc, w którym pracowaliśmy bardzo dużo nad rzeczami, które będziemy mogli Wam pokazać dopiero za jakiś czas. Ale znaleźliśmy też czas na premierę nowej wtyczki: Opineo. Co jeszcze działo się w maju?

Zdobywaj opinie i buduj reputację swojego sklepu

Opineo to największy w Polsce serwis oceniający sklepy internetowe oraz ich produkty. Teraz dzięki integracji Opineo z WooCommerce, możesz z łatwością prosić klientów o opinie oraz automatycznie je pobierać z Opineo jako komentarze do swoich produktów. Lubimy automatyzować procesy w sklepach WooCommerce :)

Wasza ocena naszego wsparcia

W maju oceniliście nas pozytywnie na 93%. Otrzymaliśmy 5 negatywnych opinii, które złożyły się na 7% niezadowolenia.

Mimo, że to tylko 5 negatywnych opinii to procentowo oceniliście nas najgorzej w całej historii i myślę, że wymaga to krótkiego komentarza. Statystyki nie są dla nas najważniejsze, bo otrzymujemy też niesamowicie motywujące komentarze jak np.:

Zdecydowanie super support. W kwestiach obsługi klienta i wsparcia WP Desk rządzi ;)

Świetna pomoc. Dopóki nie rozwiązaliśmy ostatecznie problemu miałem ciągłe wsparcie. Doskonała robota!

Niemniej negatywne statystyki są dla nas sygnałem ostrzegawczym i motywacją do dyskusji o jakości naszego wsparcia. I taką dyskusję właśnie zaczęliśmy.

Wg mnie dobra komunikacja jest kluczem do sukcesu. Nie zawsze jesteśmy w stanie odtworzyć błąd, który nam zgłaszacie lub poprawić go od razu. Czasami wymaga to czasu. Jedną z negatywnych opinii otrzymaliśmy po 4 dniach bez kontaktu z naszej strony. Mimo, że pracowaliśmy nad rozwiązaniem problemu – nie poinformowaliśmy klienta o tym fakcie i to doprowadziło do zniecierpliwienia.

Chciałbym, żebyście widzieli, że każdą negatywną opinię bierzemy na klatę i omawiamy w naszej drużynie oraz staramy się wyciągnąć wnioski. Wierzę, że z czasem będziemy się uczyć i wypracujemy jeszcze lepsze umiejętności komunikacji, dzięki czemu będziecie jeszcze bardziej zadowoleni ze współpracy z nami.

Nad czym pracujemy

DPD WooCommerce

DPD WooCommerce Wtyczka

W czerwcu premierę będzie miała wtyczka DPD WooCommerce, jedna z najbardziej oczekiwanych integracji wysyłkowych. Nic dziwnego skoro DPD jest najpopularniejszym kurierem w Polsce.

WP Shops

Pracujemy również nad platformą WP Shops, na której będziecie mogli stworzyć swój własny sklep WooCommerce z wykorzystaniem naszych wtyczek. Dzięki temu my zajmiemy się wszystkimi aspektami technicznymi, a Wy będziecie mogli skupić się na prowadzeniu biznesu.

WordCamp Lublin

WordCamp Lublin odbył się na początku czerwca, ale już napisaliśmy podsumowanie. Zabawa była przednia, wiedza na bardzo wysokim poziomie. Krótko mówiąc, warto bywać na WordCampach →

Godzina dla WP

W maju kontynuowaliśmy nasz projekt Godzina dla WP. Statusy wrzucamy na nasz profil na FB.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.