WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Zjazd firmowy WP Desk – październik 2019 – wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź

Ci z Was, którzy już nas znają i korzystają z naszych wtyczek doskonale wiedzą, że regularnie organizujemy kilkudniowe zjazdy firmowe, w których uczestniczą wszyscy członkowie naszego zespołu. Spotykamy się m.in. po to, by przedyskutować na żywo wszystkie nadsyłane przez Was sugestie zmian, poprawek i nowych funkcji, a także zaplanować strategię i kierunek rozwoju naszych produktów na najbliższe miesiące.

Firma bez biura

Na co dzień pracujemy całkowicie zdalnie. Mieszkamy w różnych częściach kraju i świata, a komunikujemy się przez Internet. Odległość nie jest dla nas problemem, aczkolwiek z uwagi na przyjęty model pracy, nie mamy wspólnego biura, gdzie codziennie spotykalibyśmy się na żywo. Dlatego też cyklicznie organizujemy kilkudniowe wyjazdy, podczas których mamy szansę spędzić wspólnie trochę czasu i omówić wszystkie istotne kwestie.

Podczas zjazdów dzielimy się doświadczeniem, dokładnie analizujemy wszystkie otrzymane od Was sugestie i opracowujemy plan prac nad ich wdrożeniem. Wszystko to po to, by nasze produkty odpowiadały na potrzeby, które nam zgłaszacie i w 100% spełniały Wasze oczekiwania.

Dłuższy czas odpowiedzi na wiadomości

Kolejny, najbliższy organizowany przez nas zjazd firmowy przypada na dni 2-5 października 2019. Dlatego też pragniemy Was uprzedzić, że w tym okresie czas oczekiwania na odpowiedź na wysyłane przez Was zgłoszenia może ulec wydłużeniu. Nasz dział wsparcia technicznego będzie pracował wtedy w ograniczonym zakresie, przez co może okazać się, że otrzymacie odpowiedź na zadane przez Was pytania po nieco dłuższym czasie niż zazwyczaj. Dołożymy jednak wszelkich starań i zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby stało się to nie później niż w poniedziałek 7 października.

Wobec tego prosimy Was serdecznie o cierpliwość. Zapewniamy, że odpowiemy na wszystkie przesłane przez Was wiadomości i udzielimy pomocy w rozwiązaniu zgłaszanych przez Was problemów. Może nam to po prostu zająć tym razem trochę dłużej niż zwykle. Liczymy na Waszą wyrozumiałość – chcemy wciąż doskonalić naszą ofertę i rozwijać się dla Was!

Gdzie szukać pomocy?

W czasie trwania zjazdu zachęcamy do korzystania z opracowanej przez nas dokumentacji wtyczek i działu Najczęstsze pytania. Staramy się je sukcesywnie rozbudowywać, aby zawierały wszelkie niezbędne informacje na temat naszych wtyczek, ich konfiguracji i rozwiązywania ewentualnych problemów technicznych. Możecie również zadać swoje pytania bezpośrednio w moderowanej przez nas grupie na Facebooku – WooCommerce PL.

Do zobaczenia po zjeździe! Obiecujemy odpisać na Wasze wiadomości tak szybko jak tylko to będzie możliwe!

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.