Cookies preferences

Others

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Necessary

Necessary
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Advertisement

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analytics

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Functional

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Performance

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.

WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Zjazd firmowy WP Desk – czerwiec 2019 – dział wsparcia będzie działał w ograniczonym zakresie

Przed nami kolejny zjazd firmowy. Wszyscy pracownicy WP Desk spotkają się na kilka dni, aby móc zaplanować strategię firmy na kolejne miesiące, a także nabyć wiedzę która pozwoli nam lepiej rozumieć naszych klientów i tworzyć dla nich (dla was!) lepsze rozwiązania.

Firma w modelu no office

Jesteśmy zespołem pracującym całkowicie zdalnie. Nie mamy wspólnego biura, więc aby mieć okazję do spędzenia ze sobą czasu, cyklicznie organizujemy kilkudniowe wyjazdy.

Dzięki temu mamy okazję do podzielenia się między sobą doświadczeniami z pracy i rozmowy na temat rozwoju osobistego oraz dalszych działań naszej firmy. Te spotkania sprawiają, że oferta WP Desk jest bardziej przyjazna dla was – użytkowników naszych rozwiązań.

Dłuższy czas odpowiedzi na zgłoszenia

To wszystko oznacza że w trakcie naszego zjazdu firmowego dział wsparcia technicznego WP Desk będzie działał w ograniczonym zakresie i obsługa waszych zgłoszeń może być wolniejsza niż zazwyczaj.

W dniach 10-11 czerwca 2019 nie będziemy mogli poświęcić całego czasu na obsługę skrzynki pocztowej, dlatego może zdarzyć się sytuacja w której będziecie musieli poczekać nieco dłużej na naszą odpowiedź.

Czas naszego zjazdu wypada na dni weekendowe oraz poniedziałek i wtorek, więc niektórzy z was na pytania zadane w sobotę będą musieli poczekać aż do środy. Liczymy na waszą wyrozumiałość.

Prosimy, weźcie pod uwagę że podczas zjazdu będziemy się edukować, aby tworzyć dla was coraz lepszą ofertę. Zależy nam na tym aby ten czas był wykorzystany z pożytkiem dla naszych klientów.

Gdzie szukać pomocy

W tym czasie, zachęcamy do korzystania z naszej dokumentacji i FAQ. Znajdziecie w nich informacje na temat konfiguracji wtyczek oraz naszych licencji.

Obiecujemy odpisać tak szybko jak tylko to będzie możliwe!

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.