- Usługa marketplace jest świadczona przez WP Desk Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Złota 75a lok.7, 00-819 Warszawa, numer NIP: 7011000958, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000863565.
- Developer i WP Desk rozpoczynają współpracę, która będzie skutkowała sprzedażą oprogramowania stworzonego przez Developera, przez WP Desk, w ramach usługi marketplace.
- Oprogramowanie stworzone przez Developera będzie oznaczone jego imieniem i nazwiskiem lub nazwą firmy.
- Developer zobowiązuje się do niesprzedawania wtyczek stworzonych w ramach marketplace w innych miejscach (w szczególności na swojej stronie WWW, w sklepach z wtyczkami, oprogramowaniem), a jedynym dystrybutorem wtyczek jest WP Desk.
- Oprogramowanie tworzone przez Developera będą oparte na licencji GPLv3: http://www.gnu.org/licenses/gpl-3.0.en.html lub późniejszej.
- Developer zobowiązuje się do tworzenia wtyczek oraz ich rozwoju, wsparcia i poprawek błędów. Developer zobowiązuje się do sprawnego rozwiązywania błędów i wydawania nowych wersji.
- Developer zobowiązuje się do wsparcia klientów i WP Desk w zakresie rozwiązywania problemów z wtyczkami, ich działaniem oraz pytaniami przedsprzedażowymi.
- Developer zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenia klientów najpóźniej do końca następnego dnia roboczego po przesłaniu zgłoszenia. Ten termin nie ma zastosowania w przypadku sytuacji ustalonych wspólnie przez Developera i WP Desk, np. urlopów, jednak muszą one być zaakceptowane przez obie strony z wyprzedzeniem co
najmniej 5 [pięciu] dni roboczych. Akceptacja następuje w korespondencji mailowej. - Developer zobowiązuje się do przygotowania dokumentacji użytkownika i treści do strony sprzedażowej. WP Desk zastrzega sobie możliwość redakcji dostarczonych treści.
- WP Desk zobowiązuje się do sprzedaży i promocji wtyczek stworzonych przez Developera.
- WP Desk może odmówić sprzedaży oprogramowania stworzonego przez Developera. Stworzenie oprogramowania powinno być konsultowane przed stworzeniem.
- WP Desk rekomenduje tworzenie oprogramowania zgodnie z wytycznymi WordPress Coding Standards. Oprogramowanie zostanie przeanalizowane, a duże niezgodności ze standardami mogą być przyczyną nieprzyjęcia oprogramowania do sprzedaży.
- Cena oprogramowania zostanie każdorazowo ustalona przez Developera i WP Desk. WP Desk zastrzega sobie ostateczną decyzję w wycenie.
- WP Desk zastrzega sobie prawo do organizowania promocji lub promocji pakietowej, w której może znajdować się oprogramowanie Developera. Wysokość promocji musi być ustalona rozsądnie, ale nie wymaga konsultacji, ani zgody Developera.
- Podział zysków będzie następował w poniższy sposób:
- Podział zysków pomiędzy będzie w proporcjach 40% (WP Desk), 60% (Developer).
- WP Desk pokryje koszt prowizji bramki płatności, obsługę księgową i obsługę ewentualnych zwrotów.
- W przypadku, gdy klient zwraca wtyczkę, kwota prowizji dla Developera za tę transakcję zostanie odjęta przy rozliczeniu.
- Podział zysku będzie dokonywany zawsze po odliczeniu podatków, np. podatku VAT.
- W przypadku promocji podział zysków będzie liczony od ceny promocyjnej.
- Prowizje za odnowienie subskrypcji podlegają powyższym ustaleniom.
- Raporty ze sprzedaży będą dostępne dla Developera po zalogowaniu na konto Developera w marketplace.
- Ze względu na politykę zwrotów, która zapewnia klientom 30 dni na zwrot produktów i otrzymanie pełnego zwrotu kosztów, prowizje będą wypłacane z miesięcznym opóźnieniem względem faktycznej sprzedaży. Na przykład, za sprzedaż realizowaną w kwietniu, Developer wystawi fakturę ostatniego dnia maja.
- Płatności będą realizowane w cyklach miesięcznych na podstawie faktury wystawionej przez Developera i płatne w ciągu 7 [siedmiu] dni roboczych od dostarczenia. Minimalna kwota prowizji uprawniającej do wypłaty to 1.000 zł netto.
- Każda ze stron, z zachowaniem formy dokumentowej, może wypowiedzieć umowę z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca.
- Każda ze stron, z zachowaniem formy dokumentowej, może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia zapisów umowy przez stronę przeciwną, w szczególności:
- Developer może wypowiedzieć umowę w przypadku zaległości w wypłacie prowizji sięgających dwóch miesięcy.
- WP Desk może wypowiedzieć umowę w przypadku rażącego zaniedbania w utrzymaniu oprogramowania lub wsparciu klientów:
- W szczególności, jeśli Developer nie będzie odpowiadać na zgłoszenia zespołu WP Desk lub klientów przez 5 [pięć] dni roboczych.
- W przypadku zakończenia współpracy, każda ze stron ma prawo dalej rozwijać wtyczkę pod swoją marką, z zastrzeżeniem, że nie może posługiwać się marką drugiej strony, ani powoływać się na współpracę z drugą stroną.
Ostania aktualizacja regulaminu 24.02.2021 r.
Zarejestruj się jako developer