Cookies preferences

Others

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Necessary

Necessary
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Advertisement

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analytics

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Functional

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Performance

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.

WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Nowe twarze w WP Desk – czyli co piszczało w WP Desku w listopadzie 2016

Listopad okazał się kolejnym rekordowym miesiącem pod względem przychodów. Ale nie to było najważniejsze. W listopadzie zatrudniliśmy 2 nowe osoby. Larysa dołączyła do nas jako Marketing Specialist. Mamy też nowego Happiness Engineera, ale o nim będzie w następnym podsumowaniu, bo fizycznie dołącza do nas w grudniu. Co jeszcze działo się w listopadzie?

Marketing Głupcze

W poprzednim podsumowaniu pisałem o tym, że rozwijamy się za granicą i że marketing był zawsze naszą piętą achillesową. Postanowiliśmy to zmienić. Do drużyny WP Desk dołączyła Larysa, której zadaniem jest rozruszanie naszego marketingu i wsparcie sprzedaży w Polsce i za granicą. Zobacz drużynę WP Desk →

Wasza ocena naszego wsparcia

W listopadzie oceniliście nas pozytywnie na 96%. Złożyło się na to 4% opinii dobrych i 92% bardzo dobrych. Niestety były też 2 opinie negatywne, które przypadły mnie. Całe szczęście obie sytuacje szybko wyjaśniliśmy i pomyślnie rozwiązaliśmy z klientami.

support-11-2016-png

Od połowy grudnia zaczynamy wdrażać nową osobę dedykowaną do wsparcia klientów. Docelowo chcemy, żeby nasz support był jeszcze lepszy oraz potrafił szybciej identyfikować problemy i pomagać w ich rozwiązaniu.

Aktualizacje i nowe wtyczki

W listopadzie wydaliśmy 2 nowe wtyczki i zrobiliśmy też całkiem sporo aktualizacji:

Zaawansowane Raporty do Faktur – pomocna wtyczka do generowania raportów faktur, np. jako wsparcie dla księgowości. Działa zarówno z WordPressem jak i WooCommerce.

Zaufane Opinie Ceneo – dzięki wtyczce możesz automatycznie zbierać opinie klientów o swoim sklepie, które budują reputację w porównywarce Ceneo.

Przelewy24 – WooCommerce – dodaliśmy wsparcie dla wtyczki One Page Checkout.

Faktury WordPress i Faktury WooCommerce – dodaliśmy dużo usprawnień do naszych wtyczek do fakturowania. Zmian było sporo, szczegóły znajdziecie w changelogach: Faktury WP, Faktury Woo.

FreshMail WooCommerce – dodaliśmy możliwość zapisu na osobną listę dla każdego produktu.

Paczka w Ruchu – poprawiliśmy uciążliwy błąd, który powodował spowolnienie w panelu admina i na stronie zamówienia. Problem wynikał z bardzo dużej liczby punktów odbioru, które były nieefektywnie ładowane.

Flexible Checkout Fields – zablokowaliśmy usuwanie pól dodawanych przez zewnętrzne wtyczki oraz kilka innych usprawnień.

Dużo mniejszych lub większych usprawnień i poprawek, dla których już tu brakuje miejsca ;) Sprawdźcie w swoich kokpitach, być może nowe wersje wtyczek już na Was czekają!

Najpopularniejsze wtyczki – Top 3

W listopadzie wszystkie wtyczki z poprzedniego miesiąca utrzymały się na topie, ale zmiana była na miejscach 2-3:

  1. Aktywne Płatności – WooCommerce
  2. Paczkomaty – WooCommerce
  3. Przelewy24 – WooCommerce

Godzina dla WP

W listopadzie kontynuowaliśmy nasz projekt Godzina dla WP. Łącznie spotkaliśmy się już 12 razy, kilkukrotnie dołączyła do nas Magda Paciorek, organizatorka WordUpa w Poznaniu. Podczas spotkań pomagaliśmy na forach i grupach związanych z WordPress i WooCommerce.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.