WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

Formularz kontaktowy WooCommerce

Formularz kontaktowy jest jednym z podstawowych elementów każdego sklepu internetowego. Dzięki formularzowi kontaktowemu Twoi klienci mogą się w bardzo prosty sposób z Tobą kontaktować.

Jeżeli jeszcze nie posiadasz formularza kontaktowego w swoim sklepie, możesz go utworzyć wykorzystując do tego wtyczkę Gravity Forms.

Przejdź do Formularzy Gravity Forms i dodaj nowy formularz.

Podczas tworzenia formularza do wyboru masz wiele różnych pól, które pozwolą Ci stworzyć formularz taki jaki dokładnie potrzebujesz.

Pola formularza możesz przeciągać z listy po lewej stronie i dodawać je do swojego formularza.

W tym poradniku skupimy się na podstawowym formularzu, który będzie zawierać:

  • Imię i nazwisko – Tekst jednoliniowy
  • Adres E-mai – Email
  • Temat wiadomości – Tekst jednoliniowy
  • Treść wiadomości – Tekst akapitowy

W każdym polu formularza możesz ustalić jego wielkość oraz czy ma to być wymagany element podczas jego wypełniania.

Jeżeli zostały dodane przez Ciebie już wszystkie elementy, możesz opublikować formularz na swojej stronie.

Możesz go dodać na 3 sposoby:

  • Shortcode

    Aby otrzymać pomoc, musisz być naszym klientem. Zaloguj się poniżej.

    Id to identyfikator formularza.
  • Edytor WordPressadodając blok o nazwie “Gravity Forms”.
  • Elementorjeżeli tworzysz strony z użyciem tego narzędzia, możesz dodać dodatkowy blok o nazwie “Formularz”.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.