WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Asystent/-ka Zarządu – WP Desk

WP Desk to prężnie rozwijająca się firma o dużym potencjale. Jesteśmy liderem WordPress w Polsce. Rozwijamy się szybko, stąd trzeba nam dodatkowych rąk na pokładzie. W ciągu ostatniego roku zatrudniliśmy 12 nowych osób, dzięki czemu mamy sprawny system onboadingu nowych pracowników.

Pracujemy w 100% zdalnie, w trybie zadaniowym. Sytuacja pandemiczna zmieniła nasz plan, by spotykać się 4 razy w roku podczas zjazdów firmowych, by podsumowywać kwartał i się integrować offline, ale wrócimy do tego najszybciej jak będzie to możliwe. ????

Aby nas lepiej poznać:

Pamiętaj, że szukamy nie tylko odpowiednich kwalifikacji, ale przede wszystkim człowieka i charakteru, z którym będziemy czuć się dobrze! ;) Chcemy, by osoba z którą podejmiemy współpracę wiązała się z nami na stałe – szybko się przywiązujemy! ????

Jeżeli uważasz, że praca w WP Desk to Twoja bajka, to zapraszamy do zapoznania się z dalszą częścią ogłoszenia oraz wypełnienia formularza rekrutacyjnego.

Kogo szukamy?

Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/-ki Zarządu, której zadaniem będzie wsparcie bieżącej działalności spółki w obszarach administracyjnych i księgowych. Szukamy ambitnej osoby, która będzie stale wspierać naszą drużynę, a także zostanie prawą ręką Zarządu.

Praca wykonywana jest w 100% zdalnie. Będziemy wymagać pewnej dostępności w godzinach 9-17, ale większość zadań możesz wykonać w wybranym przez siebie czasie. Pamiętaj jednak, że jest to praca na pełny etat – nie szukamy wirtualnej asysty na godziny.

W czym potrzebujemy Twojej pomocy?

  • prowadzeniu spraw administracyjno – organizacyjnych,
  • wsparciu obsługi dokumentacji księgowej (mamy zewnętrzną obsługę księgową),
  • przygotowywaniu raportów finansowych i sprawozdań, które będą nie tylko użyteczne, ale też miłe dla oka :)
  • prowadzeniu rozliczeń z kontrahentami i Partnerami (definiowanie przelewów, korespondencja),
  • przygotowywaniu umów dla nowych pracowników,
  • organizacji wyjazdów (np. zjazdów firmowych, konferencji) i spotkań,
  • bieżącej współpracy z członkami zespołu w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji.

Możesz się u nas także rozwijać

Poza sprawami typowo administracyjnymi, jeżeli chcesz to będziesz mieć również możliwość rozwoju.

Możesz włączyć się w:

  • wsparcie w prowadzeniu WP Talks oraz innych wystąpień,
  • pomoc w prowadzeniu marketingu i social mediów,
  • pisanie lub redakcję artykułów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
  • nagrywanie materiałów wideo,
  • cokolwiek zechcesz, pod warunkiem wpasowania się działań w strategię biznesową i marketingową firmy.

Jesteśmy otwarci na Twoją inicjatywę!

Czego oczekujemy?

  • samodzielności, zaangażowania, podejmowania działań, nastawienia na rozwiązywanie problemów,
  • przejmowania obszarów odpowiedzialności, zamiast pojedynczych zadań,
  • perfekcyjnej organizacji pracy własnej oraz łatwości w przyswajaniu wiedzy (jest to samodzielne stanowisko),
  • komunikatywności i otwartości w relacjach z innymi,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu biurowego G Suite (szczególnie arkuszy kalkulacyjnych! ????),
  • znajomości i lubienia nowych technologii,
  • komunikacji w języku angielskim w stopniu umożliwiającym odpowiedzi na sporadyczne pytania Klientów.

Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.

Co oferujemy?

  • elastyczny czas pracy – praca jest w 100% zdalna,
  • wynagrodzenie zależne od umiejętności. Na start na tym stanowisku przewidujemy kwoty 3.500-4.500 zł netto na fakturę. (Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia. Jeżeli masz większe wymagania ze względu na większe doświadczenie to również zapraszamy do aplikowania.)
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, a także awans w ramach spółki,
  • możliwość uczestnictwa w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów,
  • budżet edukacyjny,
  • wyjazdy integracyjne raz na kwartał w erze post-Covid ;)

Jak aplikować?

Rekrutacja zakończona!