Szukamy osoby, która wesprze nasze działania marketingowe jako copywriter i redaktor WooCommerce.PL. Praca zdalna na kilka(naście) godzin tygodniowo w dowolnych godzinach/dniach – pracujemy projektowo i zadaniowo.
Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką, jeśli:
- znasz i potrafisz obsługiwać WooCommerce od strony użytkownika, właściciela sklepu – wymóg konieczny,
- potrafisz pisać angażujące teksty po polsku i angielsku,
- potrafisz pisać przyjaźnie zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek,
- potrafisz precyzyjnie wyrażać myśli oraz pisać bez błędów ortograficznych i gramatycznych,
- chcesz się uczyć i rozwijać w zakresie WordPress/WooCommerce/e-commerce,
- posiadasz praktyczną znajomość wtyczek WP Desk (mile widziane).
Zakres zadań:
- pisanie wpisów na bloga wpdesk.pl, wpdesk.net oraz poradników na woocommerce.pl,
- redagowanie i publikacja wpisów gościnnych,
- optymalizacja tekstów zgodnie z dobrymi praktykami SEO (korzystamy z wtyczki Yoast SEO).
Możliwości rozszerzenia współpracy:
- redakcja i optymalizacja stron produktowych naszych wtyczek,
- przeprowadzanie wywiadów z właścicielami sklepów WooCommerce oraz redagowanie historii sukcesu,
- redakcja oraz koordynacja wydania e-booka o WooCommerce.
Oferujemy:
- elastyczną pracę zdalną, pracujesz w dogodnych dla siebie godzinach, ważne, że trzymasz się ustalonych wspólnie planów,
- rozliczenia na fakturę w oparciu o wykonane zadania (w zależności od zadań mogą to być rozliczenia po stawce godzinowej lub za słowo – jesteśmy elastyczni),
- pracę z firmą, która kocha WordPressa i ma ponad 10-letnie doświadczenie w jego biznesowym wykorzystaniu, zobacz też co robimy dla społeczności WP →
- pracę z firmą z aspiracjami globalnymi, które od czerwca realizujemy.
Jak się zgłosić:
Standardowe CV nie jest wymagane; możesz wysłać link do swojego uzupełnionego profilu Goldenline lub LinkedIn.
Chcesz pracować z drużyną WP Desk? Wypełnij poniższy formularz.