WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Customer Support Specialist

WP Desk jest platformą dla wszystkich firm, które chcą wykorzystać potencjał biznesowy WordPressa.

 

  • Jesteśmy liderem WordPress w Polsce od 2013 roku. WP Desk to marka rozpoznawalna w swojej branży nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
  • Działamy w 100% zdalnie, w trybie zadaniowym. Pracujemy w oparciu o metodykę Scrum, w małych autonomicznych i cross-funkcjonalnych zespołach. Organizujemy wyjazdowe integracyjne spotkania firmowe 3 razy do roku.
  • W swoich działaniach kierujemy się określonymi zasadami: uczciwością, szacunkiem, równością oraz oczywiście najwyższą jakością i profesjonalizmem.
  • Dzięki współpracy z nami, możesz mieć pewność samorealizacji, rozwoju posiadanych talentów i nabywania nowych umiejętności.

Jeżeli chcesz wiedzieć o nas więcej:

Kogo szukamy i czego oczekujemy?

Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu produktowego, odpowiedzialnego za rozwój wtyczek i integracji WooCommerce na rynku polskim.

Całość komunikacji z klientem, jak również udzielane przez nas wsparcie techniczne odbywa się drogą mailową – nie musisz więc obawiać się, że to kolejna oferta pracy “na słuchawce” ;)

Jesteś dokładnie osobą, której szukamy, jeżeli:

  • znasz dobrze WordPress i WooCommerce,
  • posługujesz się sprawnie językiem angielskim w komunikacji e-mail,
  • jesteś komunikatywny/-a, potrafisz w jasny i precyzyjny sposób formułować wypowiedzi i przekazywać instrukcje,
  • jesteś samodzielny/-a, zaangażowany/-a i dobrze zorganizowany/-a,
  • umiesz pracować w zespole,
  • masz w sobie nutkę detektywa, myślisz analitycznie, łączysz fakty i składasz elementy układanki w całość – wszystko po to, by znaleźć źródło i rozwiązanie problemu, z którym zgłosi się klient.

Polubimy Cię jeszcze bardziej jeżeli:

  • masz doświadczenie w pracy z Klientem,
  • masz lekkie pióro i miałeś/-aś styczność z tworzeniem contentu, pisaniem artykułów i/lub dokumentacji,

Co możemy Ci zaoferować?

  • elastyczny czas pracy – jesteś rannym ptaszkiem i wolisz zaczynać o świcie, czy może wolisz rano chwilę dłużej pospać? Wszystko zależy od Ciebie!
  • pracę z dowolnego miejsca na świecie – nie trać niepotrzebnie czasu na dojazdy do biura – pracujemy w 100% zdalnie,
  • wynagrodzenie zależne od umiejętności. Na start na tym stanowisku przewidujemy kwoty 5.000 – 6.000 zł netto B2B. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia. Jeżeli masz większe wymagania ze względu na większe doświadczenie i umiejętności – aplikuj, zobaczymy, co da się zrobić.
  • płatny urlop wypoczynkowy (26 dni), dni wolne jak na umowie o pracę i osobne 30 dni urlopu chorobowego,
  • pracę w zespole pasjonatów, którzy kochają to, co robią,
  • realny wpływ na powstawanie i wygląd oferowanych przez nas produktów – przekonasz się sam/-a, że w naszym przypadku to nie tylko oklepane hasło rekrutacyjne ;)
  • różne ścieżki dalszego rozwoju i możliwość zdobycia doświadczenia w wybranym kierunku,
  • coroczny budżet edukacyjny do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, warsztaty, materiały, konferencje, itp. oraz dofinansowania do sportu i prywatnej opieki zdrowotnej,
  • regularne spotkania integracyjne online – wspólne rozmowy, granie, chillout oraz wyjazdy integracyjne w Polsce i za granicą ;)

Jak będzie wyglądał Twój dzień?

Pracę rozpoczynamy zazwyczaj między 7:00, a 9:30 CEST. Support dla naszych klientów prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 CEST, ale możliwe są elastyczne godziny pracy.

Pracujemy w metodyce Scrum, a więc będziesz brał udział w tworzeniu rozwiązań dla naszych klientów tak, jak każdy członek zespołu. Odbywamy codzienne spotkania Daily o godzinie 9:30 / 10:00 oraz inne spotkania w ramach 2-tygodniowych sprintów wdrożeniowych.

Około 70% swojego czasu będziesz poświęcać na wsparcie klientów w korzystaniu z naszych wtyczek. Resztę czasu przeznaczysz na tworzenie i aktualizację dokumentacji, redakcję poradników dla naszych klientów i samorozwój w ramach dostępnego budżetu edukacyjnego. Jeżeli będziesz chętny/-a, możesz również uczestniczyć aktywnie w zadaniach sprintowych, aby być bliżej naszych produktów i mieć bezpośredni wpływ na ich rozwój.

Dodatkowo, zgodnie z Twoimi predyspozycjami, możesz nam pomóc w redakcji wpisów na blogi WP Desk, tworzyć strony produktowe, wspierać akcje marketingowe, analizować dane, bądź testować wtyczki. Powiedz nam, jakie są Twoje mocne strony i co możemy zrobić, aby wesprzeć Twoją ścieżkę rozwoju!

 

Jak będzie wyglądała rekrutacja?

  1. Zapoznaj się z misją firmy na wpdesk.pl i zdecyduj, czy chcesz dołączyć do naszej drużyny.
  2. Zgłoś się do nas przez formularz aplikacyjny, pisząc nam o sobie i swoim doświadczeniu. Wyjaśnij, dlaczego chcesz z nami pracować i co możesz wnieść w nasze szeregi. Wykonaj zadania rekrutacyjne, które mniej więcej pokażą Ci, czego możesz się spodziewać, pracując z nami.
  3. Zawężone grono 3-4 osób zostanie poproszonych o wykonanie dodatkowego zadania w celu weryfikacji umiejętności.
  4. Skontaktujemy się z każdym kandydatem, przekazując feedback, a kilka osób zaprosimy na rozmowę na Zoom.
  5. Powitamy nowe osoby na pokładzie WP Desk :)

Zastanawiasz się, czy spróbować swoich sił? Nie odkładaj zgłoszenia na później! Zamykamy rekrutację, gdy stwierdzimy, że trafiliśmy na właściwą osobę.

 

Formularz aplikacyjny

Zgłoszenie prześlij za pomocą formularza:

  

  • KROK 1 z 2

    Aplikuj na to stanowisko

  • Pole nieobowiązkowe
  • Opcjonalnie - jeżeli masz już jakieś strony lub sklepy na koncie chętnie je zobaczymy.
  • Realne wynagrodzenie na początek współpracy, netto na fakturze
  • Upuść pliki tutaj lub
    Akceptowane typy plików: pdf, doc, Maks. rozmiar pliku: 2 MB, Maks. pliki: 2.

    Wróć do oferty →

    Preferencje plików cookies

    Inne

    Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

    Niezbędne

    Niezbędne
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

    Reklamowe

    Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

    Analityczne

    Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

    Funkcjonalne

    Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

    Wydajnościowe

    Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.