WP Desk jest platformą dla wszystkich firm, które chcą wykorzystać potencjał biznesowy WordPressa.
- Jesteśmy liderem WordPress w Polsce od 2013 roku. WP Desk to marka rozpoznawalna w swojej branży nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
- Działamy w 100% zdalnie, w trybie zadaniowym. Pracujemy w oparciu o metodykę Scrum, w małych autonomicznych zespołach. Gdy będzie to możliwe, wrócimy do formuły integracyjnych spotkań firmowych raz na kwartał.
- W swoich działaniach kierujemy się określonymi zasadami: uczciwością, szacunkiem, równością oraz oczywiście najwyższą jakością i profesjonalizmem.
- Dzięki współpracy z nami, możesz mieć pewność samorealizacji, rozwoju posiadanych talentów i nabywania nowych umiejętności.
Rozwijamy się prężnie, stąd trzeba nam dodatkowych rąk na pokładzie. W ciągu roku podwoiliśmy liczbę pracowników, a ciągle nam mało!
Jeżeli chcesz wiedzieć o nas więcej:
- zapoznaj się ze stroną o nas,
- przeczytaj o tym jak rekrutujemy i pracujemy na co dzień,
- zobacz wystąpienie Maćka Swobody, naszego CEO.
Kogo poszukujemy?
Poszukujemy osoby która:
- zna WordPressa i WooCommerce,
- jest komunikatywna, szczególnie w piśmie,
- posługuje się biegle językiem angielskim (wymóg konieczny - praca z zagranicznym Klientem),
- jest samodzielna, zaangażowana, wychodzi z inicjatywą i nastawia się na rozwiązywanie problemów naszych Klientów.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pisaniu artykułów.
→ Powiększamy zespół - w ostatnim roku zatrudniliśmy 12 osób.
→ Zdarzało nam się zatrudnianie więcej niż jednej osoby podczas jednego procesu rekrutacyjnego.
Co oferujemy?
- elastyczny czas pracy - praca jest w 100% zdalna,
- wynagrodzenie zależne od umiejętności. Na start na tym stanowisku przewidujemy kwoty 4.000-5.000 zł netto na fakturę. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia. Jeżeli masz większe wymagania ze względu na większe doświadczenie to również zapraszamy do aplikowania.
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, a także awans w ramach spółki,
- możliwość uczestnictwa w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów,
- budżet edukacyjny,
- wyjazdy integracyjne raz na kwartał w erze post-Covid ;)
Jak będzie wyglądał Twój dzień?
Pracę rozpoczynamy zazwyczaj między 7:00, a 9:30. Support dla naszych klientów prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, ale możliwe są elastyczne godziny pracy.
Pracujemy w metodyce Scrum, a więc będziesz brał udział w tworzeniu rozwiązań dla naszych klientów, tak jak każdy członek zespołu. Odbywamy codzienne spotkania Daily o godzinie 10:00 oraz inne spotkaniach w ramach 2-tygodniowych sprintów.
60% swojego czasu będziesz poświęcać na wsparcie klientów w korzystaniu z naszych wtyczek. Resztę czasu przeznaczysz na tworzenie i aktualizację dokumentacji, redakcję poradników dla naszych klientów, samorozwój w ramach budżetu edukacyjnego oraz pomocy społeczności WordPressa zgodnie z naszym projektem Godzina dla WP.
Dodatkowo, zgodnie z Twoimi predyspozycjami i chęciami, możesz nam pomóc w redakcji wpisów na blogi, tworzyć strony produktowe, wspierać akcje marketingowe, analizować dane bądź testować wtyczki. Powiedz nam jakie są Twoje mocne strony i co możemy zrobić, aby wesprzeć Twoją ścieżkę rozwoju!
Jak będzie wyglądała rekrutacja?
- Zapoznaj się z misją firmy na naszych stronach: www.wpdesk.pl, www.wpdesk.net, www.flexibleshipping.com, www.shopmagic.app i zdecyduj czy chcesz dołączyć do naszej drużyny.
- Zgłoś się do nas przez formularz aplikacyjny pisząc nam o sobie i swoim doświadczeniu. Wyjaśnij, dlaczego chcesz z nami pracować i co możesz wnieść w nasze szeregi. Wykonaj zadania rekrutacyjne, które mniej więcej pokażą Ci, czego możesz się spodziewać pracując z nami.
- Skontaktujemy się z każdym kandydatem przekazując feedback, a kilka osób zaprosimy na rozmowę na Zoom.
- Wybrane grono 3-4 osób zostanie poproszonych o wykonanie dodatkowego zadania w celu weryfikacji umiejętności.
- Powitamy nowe osoby na pokładzie WP Desk :)