WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Happiness Engineer, czyli WooRadca Klienta

WP Desk jest platformą dla wszystkich firm, które chcą wykorzystać potencjał biznesowy WordPressa.

  • Jesteśmy liderem WordPress w Polsce od 2013 roku. WP Desk to marka rozpoznawalna w swojej branży nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
  • Działamy w 100% zdalnie, w trybie zadaniowym. Pracujemy w oparciu o metodykę Scrum, w małych autonomicznych zespołach. Organizujemy wyjazdowe integracyjne spotkania firmowe raz na kwartał.
  • W swoich działaniach kierujemy się określonymi zasadami: uczciwością, szacunkiem, równością oraz oczywiście najwyższą jakością i profesjonalizmem.
  • Dzięki współpracy z nami, możesz mieć pewność samorealizacji, rozwoju posiadanych talentów i nabywania nowych umiejętności.

Jeżeli chcesz wiedzieć o nas więcej:

Kogo szukamy i czego oczekujemy?

Poszukujemy dwóch osób.
Jeden/a z Was zasili polski zespół produktowy, odpowiedzialny za rozwój wtyczek  WooCommerce w Polsce. Druga osoba jest poszukiwana do zespołu zagranicznego, w którym komunikacja z klientami i tworzone treści są głównie po angielsku.

Całość komunikacji z klientem, jak również udzielane przez nas wsparcie techniczne odbywa się drogą mailową – nie musisz więc obawiać się, że to kolejna oferta pracy “na słuchawce” ;)

Jesteś dokładnie osobą, której szukamy jeżeli:

  • znasz dobrze WordPressa i WooCommerce,
  • jesteś komunikatywny/-a, potrafisz w jasny i precyzyjny sposób formułować wypowiedzi i przekazywać instrukcje,
  • jesteś samodzielny/-a, zaangażowany/-a i dobrze zorganizowany/-a,
  • masz w sobie nutkę detektywa, myślisz analitycznie, łączysz fakty i składasz elementy układanki w całość – wszystko po to, by znaleźć źródło i rozwiązanie problemu, z którym zgłosi się Klient.
  • znasz angielski (niewymagane w zespole rozwijającym polskie produkty).

Polubimy Cię jeszcze bardziej jeżeli:

  • masz doświadczenie w pracy z Klientem,
  • masz lekkie pióro i miałeś/-aś styczność z tworzeniem contentu, pisaniem artykułów i/lub dokumentacji.

Co możemy Ci zaoferować?

  • elastyczny czas pracy – jesteś rannym ptaszkiem i wolisz zaczynać o świcie, czy może wolisz rano chwilę dłużej pospać? Wszystko zależy od Ciebie!
  • pracę z dowolnego miejsca na świecie – nie trać niepotrzebnie czasu na dojazdy do biura – pracujemy w 100% zdalnie,
  • wynagrodzenie zależne od umiejętności. Na start na tym stanowisku przewidujemy kwoty 4.000 – 5.000 zł netto B2B. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia. Jeżeli masz większe wymagania ze względu na większe doświadczenie i umiejętności – aplikuj, zobaczymy co da się zrobić.
  • prywatną opiekę medyczną w pakiecie Medicover
  • płatny urlop (20/26 dni) i dni wolne jak na umowie o pracę,
  • pracę w zespole pasjonatów, którzy kochają to co robią,
  • realny wpływ na powstawanie i wygląd oferowanych przez nas produktów – przekonasz się sam/-a, że w naszym przypadku to nie tylko oklepane hasło rekrutacyjne ;)
  • różne ścieżki dalszego rozwoju, możliwość zdobycia doświadczenia, a także awans w ramach spółki,
  • możliwość uczestnictwa w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów,
  • coroczny budżet edukacyjny do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, warsztaty, materiały, konferencje, itp.,
  • regularne spotkania integracyjne online – wspólne rozmowy, granie, chillout oraz wyjazdy integracyjne raz na kwartał ;)

Jak będzie wyglądał Twój dzień?

Pracę rozpoczynamy zazwyczaj między 7:00, a 9:30. Support dla naszych klientów prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00, ale możliwe są elastyczne godziny pracy.

Pracujemy w metodyce Scrum, a więc będziesz brał udział w tworzeniu rozwiązań dla naszych klientów, tak, jak każdy członek zespołu. Odbywamy codzienne spotkania Daily o godzinie 9:30 oraz inne spotkania w ramach 2-tygodniowych sprintów.

Większość swojego czasu będziesz poświęcać na wsparcie klientów w korzystaniu z naszych wtyczek. Resztę czasu przeznaczysz na samorozwój w ramach ustalonej ścieżki oraz z wykorzystaniem budżetu edukacyjnego.

Dodatkowo zgodnie z Twoimi predyspozycjami i chęciami, możesz nam pomóc w redakcji wpisów na blogi, tworzyć strony produktowe, wspierać akcje marketingowe, analizować dane bądź testować wtyczki. Powiedz nam, jakie są Twoje mocne strony i co możemy zrobić, aby wesprzeć Twoją ścieżkę rozwoju!

Jak będzie wyglądała rekrutacja?

  1. Zapoznaj się z misją firmy na www.wpdesk.pl,  i zdecyduj czy chcesz dołączyć do naszej drużyny.
  2. Zgłoś się do nas przez formularz aplikacyjny, pisząc nam o sobie i swoim doświadczeniu. Wyjaśnij, dlaczego chcesz z nami pracować i co możesz wnieść w nasze szeregi. Wykonaj zadania rekrutacyjne, które mniej więcej pokażą Ci, czego możesz się spodziewać, pracując z nami.
  3. Zawężone grono 3-4 osób zostanie poproszonych o wykonanie dodatkowego zadania w celu weryfikacji umiejętności.
  4. Skontaktujemy się z każdym kandydatem, przekazując feedback, a kilka osób zaprosimy na rozmowę na Zoom.
  5. Powitamy nowe osoby na pokładzie WP Desk :)

Zastanawiasz się, czy spróbować swoich sił? Poznaj opinie na temat rekrutacji i pracy w WP Desk na GoWork i nie odkładaj zgłoszenia na później! Zamykamy rekrutację, gdy stwierdzimy, że trafiliśmy na właśnie TĘ OSOBĘ ????

Formularz aplikacyjny

Zgłoszenie prześlij za pomocą formularza:

  

  • KROK 1 z 2

    Aplikuj na to stanowisko

  • Pole nieobowiązkowe
  • Opcjonalnie - jeżeli masz już jakieś strony lub sklepy na koncie chętnie je zobaczymy.
  • Realne wynagrodzenie na początek współpracy, netto na fakturze
  • Upuść pliki tutaj lub
    Akceptowane typy plików: pdf, doc, Maks. rozmiar pliku: 2 MB, Maks. pliki: 2.

    Wróć do oferty →