WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Happiness Team Leader

Kim jesteśmy?

Jesteśmy liderem rynku wtyczek do WooCommerce w Polsce, a od roku z powodzeniem działamy na rynku globalnym. Rozwijamy się dynamicznie od 4 lat poszerzając ofertę produktów. Nasze rozwiązania wyróżnia wysoka jakość, przyjazny interfejs i łatwość konfiguracji. Więcej o nas →

Dlaczego my?

Pracujemy w kilkuosobowych zespołach w metodyce Scrum, gdzie każdy ma wpływ na realizowany produkt. Jesteśmy pasjonatami dla których tworzenie nowych rozwiązań jest czystą przyjemnością. Kochamy WordPressa od ponad 10 lat i działamy na jego rzecz, zobacz co robimy dla społeczności WP →

Kogo szukamy?

Szukamy osoby na stanowisko Happiness Team Leader, która będzie organizować pracę zespołu wsparcia klientów. Praca na pełny etat w biurze w Warszawie lub zdalnie.

Podstawowe wymagania

  • lubisz WordPressa – wymóg konieczny :)
  • posiadasz minimum rok doświadczenia we wsparciu klienta – wymóg konieczny,
  • posiadasz doświadczenie w koordynacji pracy kilkuosobowego zespołu,
  • jesteś doskonale zorganizowany(a) i potrafisz organizować pracę zespołu,
  • potrafisz przełożyć cele biznesowe na codzienną pracę zespołu,
  • potrafisz precyzyjnie wyrażać myśli oraz pisać bez błędów ortograficznych i gramatycznych,
  • posiadasz umiejętność tłumaczenia technicznych zagadnień mniej zaawansowanym użytkownikom,
  • potrafisz krótko i zwięźle formułować swoje myśli,
  • bardzo dobrze znasz język angielski i potrafisz prowadzić swobodną pisemną komunikację z klientami.

Mile widziane

  • potrafisz stworzyć sklep WooCommerce na bazie gotowych motywów i wtyczek oraz wprowadzić drobne modyfikacje, np. zmiany w CSS.

Na czym polega praca?

Drużyna Heroes (tak nazywamy nasz zespół dbający o szczęście klientów) zajmuje się:

  • wsparciem klientów w korzystaniu z naszych wtyczek,
  • dbaniem o jakość, kompletność i aktualność naszej dokumentacji,
  • rozwojem naszych projektów dla społeczności, np. Godzina dla WordPressa, bloga WooCommerce PL,
  • wsparciem zespołu produktowego w opisywaniu naszych wtyczek i tworzeniu poradników.

Zakres obowiązków jako Team Leadera

  • organizacja codziennej pracy zespołu na podstawie wyznaczonych celów biznesowych,
  • dbanie o jakość naszej obsługi klienta, zadaniem jest utrzymanie obecnego 97% zadowolenia klientów,
  • optymalizacja pracy zespołu np. poprzez zmniejszenie średniej czasu obsługi wątków lub zmniejszenie liczby zgłoszeń od klientów,
  • bliska współpraca z zespołem produktowym przy planowaniu rozwoju naszych produktów,
  • bieżące wsparcie klientów w korzystaniu z naszych wtyczek i dbanie o realizację zadań zespołu.

Co oferujemy?

  • wynagrodzenie 4000 – 5000 zł netto,
  • zatrudnienie w formie B2B, jeśli przeraża Cię zakładanie własnej działalności gospodarczej, ale uważasz, że jest to wymarzona praca dla Ciebie, wypełnij zgłoszenie i napisz o tym, coś zaradzimy i znajdziemy inną formę rozliczenia :)
  • bardzo przyjemną, luźną atmosferę pracy – jesteśmy drużyną,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z pasjonatami WordPressa – świetna przygoda,
  • uczestnictwo w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów biletów, dojazdu i noclegu.

Jak aplikować?

Nie wymagamy standardowego CV, możesz wysłać link do swojego uzupełnionego profilu Goldenline lub LinkedIn.

Koniecznie napisz nam dlaczego chcesz u nas pracować i dlaczego sprawdzisz się w tej pracy. To będzie kluczowa rzecz przy wstępnym wyborze osób, z którymi się skontaktujemy.

Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do drużyny WP Desk wypełnij poniższy formularz:

Dziękujemy za zgłoszenia. Oferta jest już nieaktualna.