WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

Specjalista ds. Contentu i SEO

Kogo szukamy i czego oczekujemy?

Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu marketingu i weźmie odpowiedzialność za rozwój widoczności
organicznej naszych serwisów (PL i EN), w szczególności poprzez działania SEO
contentowe i on-page
.

Będziesz samodzielnie planować, tworzyć i optymalizować treści, analizować dane, wdrażać podstawowe zmiany SEO
(np. meta titles, opisy, nagłówki) oraz współpracować z zespołem developerskim przy bardziej zaawansowanych
wdrożeniach – wszystko po to, by nasze produkty były łatwiejsze do znalezienia i bardziej widoczne dla
potencjalnych klientów.

Jesteś dokładnie osobą, której szukamy, jeżeli:

  • Znasz dobrze WordPressa (znajomość WooCommerce to duży plus).
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu działań SEO: od keyword researchu, przez tworzenie treści,
    po analizę efektów.
  • Samodzielnie piszesz treści SEO – blogi, strony produktowe, opisy funkcjonalności, dokumentację.
  • Potrafisz wdrażać zmiany SEO w CMS – meta title, description, nagłówki, linkowanie
    wewnętrzne
    .
  • Pracujesz na danych (Search Console, Ahrefs, GA4), wyciągasz wnioski i wprowadzasz
    poprawki.
  • Jesteś samodzielny/-a, dobrze zorganizowany/-a i lubisz mieć wpływ na to, co robisz.
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim – w researchu, pisaniu i analizie konkurencji.
  • Potrafisz przemyślanie wykorzystywać narzędzia AI (np. modele językowe) do tworzenia i
    przyspieszania pracy nad contentem – tak, aby efekty były spójne, wartościowe i dopasowane do stylu WP Desk.
  • Umiesz pracować w zespole, ale nie czekasz na zadania – sam/-a potrafisz zdefiniować, co trzeba zrobić.

Polubimy Cię jeszcze bardziej, jeżeli:

  • Masz doświadczenie z SEO na rynkach zagranicznych.
  • Znasz dodatkowe narzędzia (Screaming Frog, Looker Studio, SurferSEO itp.).
  • Masz doświadczenie w działaniach wspierających strategię linkowania (wewnętrznego i zewnętrznego).
  • Rozumiesz, jak SEO wspiera sprzedaż i potrafisz to udowodnić liczbami.

Jak będzie wyglądał Twój dzień?

Pracę rozpoczynamy zazwyczaj między 7:00 a 9:30 CEST – godziny są elastyczne, ważne, żebyś
dowoził/a tematy i był/a obecny/a na spotkaniach zespołu, jeśli będzie to potrzebne.

Pracujemy w metodyce Scrum, w 2-tygodniowych sprintach. Będziesz uczestniczyć w codziennych
Daily (9:30 / 10:00) i regularnych spotkaniach planujących działania marketingowe. Twoje zadania będą częścią
większych celów sprintowych, ale działasz w swoim obszarze samodzielnie.

Około 70% czasu spędzisz na działaniach SEO:

  • Planowaniu i tworzeniu treści SEO (blogi, strony produktowe, dokumentacja).
  • Optymalizacji istniejących treści (meta title, descriptions, nagłówki, linkowanie).
  • Analizie danych z Search Console, Ahrefs, GA4 i wdrażaniu poprawek.
  • Przygotowywaniu i realizacji roadmapy SEO (we współpracy z Head of Marketing).
  • Zgłaszaniu technicznych zaleceń SEO do zespołu developerskiego.

Pozostały czas możesz przeznaczyć na:

  • Rozwój strategii linkowania wewnętrznego i referral SEO.
  • Porządkowanie i optymalizację istniejących stron pod kątem UX i SEO.
  • Rozwój kompetencji – korzystając z budżetu edukacyjnego, webinarów, narzędzi.

Twoje działania będą realnie wpływać na to, jak widoczna jest marka WP Desk i jak skutecznie nasze wtyczki
trafiają do nowych klientów.

Co oferujemy?

  • 100% zdalna praca w elastycznych godzinach.
  • Wynagrodzenie: 5 000 – 8 000 PLN netto (B2B).
  • Płatna przerwa w świadczeniu usług (26 dni).
  • Realny wpływ na rozwój produktów i SEO.
  • Dofinansowanie do sportu, prywatnej opieki zdrowotnej i budżet edukacyjny.
  • Możliwość rozwoju w kierunku contentu, analityki lub technicznego SEO.
  • 1-2 zjazdy integracyjne w roku.

 

Formularz aplikacyjny

Zgłoszenie prześlij za pomocą formularza:

  

  • KROK 1 z 2

    Aplikuj na to stanowisko

  • Pole nieobowiązkowe
  • Opcjonalnie - jeżeli masz już jakieś strony lub sklepy na koncie chętnie je zobaczymy.
  • Realne wynagrodzenie na początek współpracy, netto na fakturze
  • Upuść pliki tutaj lub
    Akceptowane typy plików: pdf, doc, Maks. rozmiar pliku: 2 MB, Maks. pliki: 2.

    Wróć do oferty →

    Preferencje plików cookies

    Inne

    Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

    Niezbędne

    Niezbędne
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

    Reklamowe

    Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

    Analityczne

    Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

    Funkcjonalne

    Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

    Wydajnościowe

    Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.