• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do stopki
  • Nowa, darmowa bramka płatności WP PAY! →
  • Moje konto
  • 0
Wtyczki WooCommerce - WP Desk
  • Wtyczki
  • Docs
  • Blog
  • O nas
    • O nas
    • Dlaczego my?
    • Dla społeczności
    • Pracuj z nami
  • Kontakt

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości - wprost na Twój e-mail.

Justyna Bizdra

Dlaczego nie warto zwlekać z inwestycją w sklep internetowy: infografika

Aktualizacja: 11.02.2016 / Aktualności

Nikt z nas nie wybroaża sobie już życia bez dostępu do internetu.

Dzięki niemu znajdziemy:

[unordered_list style="tick"]

  • informacje na prawie każdy temat,
  • zobaczymy miejsca, które chcemy zwiedzić i opracujemy trasę,
  • jesteśmy w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi,
  • mieszkając w małej miejscowości możemy kupić każdą rzecz,
  • itd. (i tak moglibyśmy wymieniać w nieskończoność).

[/unordered_list]

I o zakupach w internecie i sklepach internetowych dzisiaj więcej mowa w naszym artykule

Dostęp do internetu, to przede wszystkim dla konsumentów, z punktu widzenia dokonywania zakupów:

[unordered_list style="tick"]

  • większy wybór produktów i usług bez konieczności wychodzenia z domu,
  • możliwość znalezienia w krótkim czasie korzystnych cen tego, co nas interesuje.

[/unordered_list]

Wskazane zalety czynią handel online niezwykle atrakcyjnym dla konsumentów oraz lukratywnym dla przedsiębiorców, którzy nie wahają się zainwestować w budowę i prowadzenie sklepów internetowych.

Z najnowszych badań rynku amerykańskiego (które można również w dużej mierze odnieść do rynku europejskiego) wynika, że:

1. Poziom wzrostu sprzedaży produktów i usług przez internet przekroczył już poziom wzrostu sprzedaży tychże samych w sklepach tradycyjnych.
2. Coraz więcej osób kupuje z wykorzystaniem telefonów komórkowych:

[unordered_list style="arrow"]

  • w 2012 roku aż 12% całej sprzedaży internetowej została dokonana za ich pomocą,
  • prognozuje się, że w 2015, konsumenci wydadzą aż 119 milionów dolarów na zakupy dokonywane z wykorzystaniem telefonów komórkowych.

[/unordered_list]

3. Ogromne znaczenie w handlu internetowym ma również komunikacja poprzez portale społecznościowe, typu: Facebook, Youtube i inne.

[unordered_list style="arrow"]

  • prym w tym zakresie wiodą w następującej kolejności: LinkedIn, Facebook, Twitter, Youtube, Google +, Pinterest,
  • interesujące jest również to, że do konsumentów przemawiają reklamy prezentowane w tych serwisach.

[/unordered_list]

Wszystkie prezentowane przez nas informacje plus kilka dodatkowych znajdziesz w poniższej infografice. Zapraszamy do zapoznania się z nią:

Sklepy internetowe: dlaczego warto je budować

Tweet

2 minuty czytania802 wyświetlenia

Justyna Bizdra

Justyna Bizdra zajmuje się marketingiem w internecie, buduje między innymi sklepy internetowe w oparciu o WordPress i WooCommerce oraz je optymalizuje pod kątem wyszukiwarek internetowych. Więcej przeczytasz na jej blogu Marketing Internetowy Ujarzmiony.

Budowa sklepu internetowego Zakładanie sklepu internetowego

WP Desk

WP Desk to największa i najpopularniejsza polska platforma z rozszerzeniami do WooCommerce. Sprawdź, jak WP Desk może pomóc rozwinąć twój e-sklep.

Zobacz wtyczki WooCommerce →

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości - wprost na Twój e-mail.

WP Desk › Aktualności › Dlaczego nie warto zwlekać z inwestycją w sklep internetowy: infografika

Footer

WP Desk - Wtyczki WooCommerce

WP Desk to największa i najpopularniejsza polska platforma z rozszerzeniami do WooCommerce. Swoimi rozwiązaniami wspieramy społeczność WooCommerce. Sprawdź, jak WP Desk może pomóc rozwinąć twój e-sklep →

WP Desk

  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Dla społeczności
  • Pracuj z nami

Produkty

  • Wtyczki
  • Darmowe wtyczki
  • FAQ
  • Pomoc
  • Program Partnerski

Prawne

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka zwrotów
  • Polityka wsparcia

© 2023 WP Desk