WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Przewidywana i faktyczna skala wzrostu handlu online w 2013 r.

Nie jest tejemnicą, że rok w rok rośnie liczba zakupów dokonywanych przez konsumentów online, za pośrednictwem różnych sklepów internetowych i innych stron sprzedających w ten sposób swoje produkty i usługi. O tym, dlaczego, pisaliśmy już wcześniej w jednym z artykułów na  naszym blogu.

Dzisiaj przyjrzyjmy się danym z 2013 r. prezentującym ciekawe informacje w zakresie zarówno przewidywanego, jak i faktycznego wzrostu sprzedaży online.

Prezentowane informacje zostały zebrane i opracowane przez eMarketer.

Z pierwszego podsumowania dowiesz się, że:

[unordered_list style=”tick”]

  • najwięcej konsumentów kupuje online w Stanach Zjednoczonych, tam też najwięcej się wydaje na zakupy online, 
  • jednocześnie przewidywana skala wzrostu handlu online jest najmniejsza właśnie w USA, zaś największa w Afryce i krajach arabskich, Azji oraz Ameryce Południowej, 
  • w Europie Zachodniej podobna liczba konsumentów kupuje online do liczby w Stanach Zjednoczonych, 
  • zaś w Europie Środkowej i Wschodniej liczba ta jest nadal o połowę niższa, 
  • jednocześnie przewidywana skala wzrostu handlu internetowego w Europie Środkowej i Wschodniej jest prawie dwukrotnie wyższa niż w USA czy Europie Zachodniej.

[/unordered_list]

Oto zestawienie powyższych danych:

Infographic: Global E-Commerce Sales to Reach $1.2 Trillion This Year | Statista

E-Commerce Sales = Sprzedaż Online

Sales Growth = Wzrost Sprzedaży

Buyer Penetration = Procentowa Liczba Kupujących Online

Faktyczny wzrost sprzedaży w 2013 r.

Poniższe podsumowanie dotyczy tylko rynku w Stanach Zjednoczonych i wybranych dni  w ciągu roku. Jednak już na jego podstawie możesz przekonać się, jak dynamicznie na przestrzeni lat zmieniały się zachowania konsumentów i jak bardzo wzrósł handel online w 2013 r. w porównaniu z wcześniejszymi latami.

Ciekawym jest również, że spośród Amerykańskich dni:

  • Święta Dziękczynienia
  • Czarnego Piątku
  • Innych Świąt
  • Tzw. Cyber Poniedziałku

to ten ostatni od kilku lat odnotowuje rekordowe sprzedaże online. (Dzień ten obchodzony jest w USA w listopadzie).

Infographic: Cyber Monday 2013 Was the Biggest Online Spending Day Ever | Statista

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.