• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do stopki
  • Nowa, darmowa bramka płatności WP PAY! →
  • Moje konto
  • 0
Wtyczki WooCommerce - WP Desk
  • Wtyczki
  • Docs
  • Blog
  • O nas
    • O nas
    • Dlaczego my?
    • Dla społeczności
    • Pracuj z nami
  • Kontakt

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości - wprost na Twój e-mail.

Justyna Bizdra

Przewidywana i faktyczna skala wzrostu handlu online w 2013 r.

Aktualizacja: 19.03.2014 / Aktualności

Nie jest tejemnicą, że rok w rok rośnie liczba zakupów dokonywanych przez konsumentów online, za pośrednictwem różnych sklepów internetowych i innych stron sprzedających w ten sposób swoje produkty i usługi. O tym, dlaczego, pisaliśmy już wcześniej w jednym z artykułów na  naszym blogu.

Dzisiaj przyjrzyjmy się danym z 2013 r. prezentującym ciekawe informacje w zakresie zarówno przewidywanego, jak i faktycznego wzrostu sprzedaży online.

Prezentowane informacje zostały zebrane i opracowane przez eMarketer.

Z pierwszego podsumowania dowiesz się, że:

[unordered_list style="tick"]

  • najwięcej konsumentów kupuje online w Stanach Zjednoczonych, tam też najwięcej się wydaje na zakupy online, 
  • jednocześnie przewidywana skala wzrostu handlu online jest najmniejsza właśnie w USA, zaś największa w Afryce i krajach arabskich, Azji oraz Ameryce Południowej, 
  • w Europie Zachodniej podobna liczba konsumentów kupuje online do liczby w Stanach Zjednoczonych, 
  • zaś w Europie Środkowej i Wschodniej liczba ta jest nadal o połowę niższa, 
  • jednocześnie przewidywana skala wzrostu handlu internetowego w Europie Środkowej i Wschodniej jest prawie dwukrotnie wyższa niż w USA czy Europie Zachodniej.

[/unordered_list]

Oto zestawienie powyższych danych:

Infographic: Global E-Commerce Sales to Reach $1.2 Trillion This Year | Statista

E-Commerce Sales = Sprzedaż Online

Sales Growth = Wzrost Sprzedaży

Buyer Penetration = Procentowa Liczba Kupujących Online

Faktyczny wzrost sprzedaży w 2013 r.

Poniższe podsumowanie dotyczy tylko rynku w Stanach Zjednoczonych i wybranych dni  w ciągu roku. Jednak już na jego podstawie możesz przekonać się, jak dynamicznie na przestrzeni lat zmieniały się zachowania konsumentów i jak bardzo wzrósł handel online w 2013 r. w porównaniu z wcześniejszymi latami.

Ciekawym jest również, że spośród Amerykańskich dni:

  • Święta Dziękczynienia
  • Czarnego Piątku
  • Innych Świąt
  • Tzw. Cyber Poniedziałku

to ten ostatni od kilku lat odnotowuje rekordowe sprzedaże online. (Dzień ten obchodzony jest w USA w listopadzie).

Infographic: Cyber Monday 2013 Was the Biggest Online Spending Day Ever | Statista

Tweet

2 minuty czytania593 wyświetlenia

Justyna Bizdra

Justyna Bizdra zajmuje się marketingiem w internecie, buduje między innymi sklepy internetowe w oparciu o WordPress i WooCommerce oraz je optymalizuje pod kątem wyszukiwarek internetowych. Więcej przeczytasz na jej blogu Marketing Internetowy Ujarzmiony.

Handel online WordPress

WP Desk

WP Desk to największa i najpopularniejsza polska platforma z rozszerzeniami do WooCommerce. Sprawdź, jak WP Desk może pomóc rozwinąć twój e-sklep.

Zobacz wtyczki WooCommerce →

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości - wprost na Twój e-mail.

WP Desk › Aktualności › Przewidywana i faktyczna skala wzrostu handlu online w 2013 r.

Footer

WP Desk - Wtyczki WooCommerce

WP Desk to największa i najpopularniejsza polska platforma z rozszerzeniami do WooCommerce. Swoimi rozwiązaniami wspieramy społeczność WooCommerce. Sprawdź, jak WP Desk może pomóc rozwinąć twój e-sklep →

WP Desk

  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Dla społeczności
  • Pracuj z nami

Produkty

  • Wtyczki
  • Darmowe wtyczki
  • FAQ
  • Pomoc
  • Program Partnerski

Prawne

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka zwrotów
  • Polityka wsparcia

© 2023 WP Desk