WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Wady WooCommerce i jak je zminimalizować, bądź wyeliminować

Wyniki badań

WooCommerce jest bardzo dobrym rozwiązaniem do budowania sklepów internetowych na WordPress.org. Niezaprzeczalnie, posiada on wiele zalet. Ma również wady.

Dzisiaj skupimy się na wadach WooCommerce oraz na tym, jak je wyeliminować czy zminimalizować.

Wady WooCommerce

1. Ograniczona możliwość konfiguracji kosztów wysyłki.

W tym zakresie brak jest wbudowanych opcji ustawień w zakresie dopasowania kosztów wysyłki do np. wagi produktów.

Opcje wysyłki WooCommerce

Rozwiązanie

Jedną z wtyczek, które umożliwiają bardzo elastyczne tworzenie cenników wysyłki jest Flexible Shipping. Wtyczka jest darmowa, ale jednocześnie posiada wersję PRO, która ma bardzo dużo, bardzo przydatnych konfiguracji.

2. Brak ukrywania wybranych opcji płatności dla poszczególnych opcji wysyłki.

Na przykład, jeżeli oferujesz zakup produktów za pobraniem, w WooCommerce domyślnie pokazywane są wszystkie opcje płatności, np. płatność za pobraniem, płatności on-line lub przelewy. W takiej sytuacji widoczna powinna być tylko opcja płatności za pobraniem.

Rozwiązanie

Doskonale rozwiązuje ten problem nasza wtyczka Aktywne Płatności.

Dzięki zainstalowaniu tej wtyczki w bardzo łatwy sposób, można wybrać, dla jakich form wysyłki, jakie mają być wyświetlane opcje płatności.

3. Brak automatycznej zmiany statusów zamówień na “Zakończone” po otrzymaniu płatności, np. przez systemy płatności online.

Rozwiązanie

Problem ten rozwiązuje nasza wtyczka Statusy Zamówień WooCommerce.

Dzięki wtyczce uzyskujesz możliwość wyboru, dla jakich zamówień status zostanie automatycznie zmieniony.

Wtyczka statusy zamówień

4. Brak wbudowanej opcji wystawiania faktur.

WooCommerce ma automatycznie wbudowaną jedynie opcję wystawiania paragonów do poszczególnych transakcji.

Rozwiązanie

Problem ten rozwiązuje nasza wtyczka Faktury WooCommerce.

5. Niektórzy twierdzą, że WooCommerce jest rozwiązaniem tylko dla małych sklepów internetowych opartych o WordPress.org.

Nie jest to jednak stanowisko poparte wiarygodnymi faktami. Sklepy internetowe WooCommerce mogą sprzedawać kilkaset, a nawet kilka tysięcy produktów.

Oto ciekawy artykuł w tym zakresie, prezentujący wyniki badań w tym zakresie.

Wyniki badań

Przeczytaj więcej o możliwościach i skalowalności WooCommerce.

Rozwiązanie

To, o co należy się zatroszczyć, przewidując zbudowanie sklepu internetowego WooCommerce sprzedającego dużą ilość produktó, to odpowiedni hosting.

Taki hosting powinien oferować dużą ilość pamięcy operacyjnej RAM, odpowiednio dużą powierzchnię oraz miesięczny przesył danych.

6. Braki w tłumaczeniu WooCommerce.

Po pobraniu WooCommerce z oficjalnej strony WooThemes, bądź ze zbioru wtyczek WordPress.org, otrzymujesz również wbudowane pliki językowe. Automatycznie dołączane tłumaczenie na język polski jest bardzo niedoskonałe.

Rozwiązanie

Przygotowaliśmy pełne i profesjonalne tłumaczenie WooCommerce na język polski. Jest ono dostępne nieodpłatnie w naszym sklepie internetowym.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.