WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

WooCommerce 3.0, Kurier InPost, nowy Happiness Engineer – zobacz co piszczało w WP Desku w marcu 2017

Przez większość marca w pocie czoła pracowaliśmy nad dostosowaniem naszych wtyczek do WooCommerce 3.0. Autorzy WooCommerce zgotowali nam tym razem nie lada wyzwanie. Zatrudniliśmy również nowego Happiness Engineera i pracowaliśmy nad automatyzacją wysyłki. Co jeszcze działo się w marcu?

WooCommerce 3.0

To najważniejszy punkt naszych marcowych zmagań. Przygotowaliśmy na ten temat osobne wpisy: zobacz status aktualizacji wtyczek WP Desk do WooCommerce 3.0 oraz zapoznaj się ze zmianami z punktu widzenia admina i użytkownika sklepu.

Automatyzacja wysyłki WooCommerce

Jesteśmy dumni z kroku, który poczyniliśmy, aby jeszcze bardziej usprawnić wysyłkę w WooCommerce. Powoli stajemy się coraz lepszymi specjalistami od wysyłki. Przygotowaliśmy na ten temat specjalny artykuł w naszej bazie wiedzy. Przeczytaj jak efektywnie zarządzać wysyłką w WooCommerce →

W tym momencie automatyczną wysyłkę wspierają wtyczki: InPost, eNadawca i DHL, ale planujemy dodać wsparcie dla wszystkich naszych integracji wysyłkowych.

Wasza ocena naszego wsparcia

Zanim przejdę do omówienia statystyk, chciałbym powitać i przedstawić Wam Piotra Ostrowskiego, który dołączył do nas w marcu jako Happiness Engineer i będzie Wam pomagać w korzystaniu z wtyczek. Mamy teraz już 2 osoby, których głównym zadaniem jest wspieranie klientów w codziennej pracy z WooCommerce.

W marcu oceniliście nas pozytywnie na 94%. Otrzymaliśmy 3 negatywne opinie, które złożyły się na 6% niezadowolenia. 2 negatywne opinie otrzymaliśmy do tego samego wątku. Z opinii wyciągnęliśmy wnioski na przyszłość, z klientami wyjaśniliśmy sporne sytuacje i jesteśmy pozytywnie nastawieni na przyszłość.

Aktualizacje i nowe wtyczki

Najwięcej pracy mieliśmy z przystosowaniem wtyczek do WooCommerce 3.0, ale zrobiliśmy też 2 duże aktualizacje:

InPost – dodaliśmy wysyłkę za pomocą Kuriera InPost oraz mocno przebudowaliśmy wtyczkę, aby wspierała automatyczne nadawanie przesyłek i realizację zamówień oraz masowe akcje na stronie listy zamówień. Jest wygodnie, szybko i efektywnie.

eNadawca – tutaj też dodaliśmy automatyzację, analogicznie jak we wtyczce InPost.

Nad czym pracujemy

W kwietniu będziemy kończyć aktualizację wtyczek do WooCommerce 3.0, ale mamy też ambitny plan, aby rozbudować wtyczkę Allegro (np. wznawianie aukcji) oraz planujemy wydać wtyczkę do automatycznego drukowania – Flexible Printing.

Najpopularniejsze wtyczki – Top 3

W Top 3 jest jak zwykle nuda, więc na razie rezygnujemy z publikowania najlepiej sprzedających się wtyczek. Jeśli zajdą zmiany to być może do tego wrócimy :)

Godzina dla WP

W marcu kontynuowaliśmy nasz projekt Godzina dla WP. Statusy wrzucamy teraz na nasz profil na FB.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Cookies preferences

Others

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Necessary

Necessary
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Advertisement

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analytics

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Functional

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Performance

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.