WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Dane użytkowania WP Desk

W WP Desk od samego początku staramy się dostarczać najlepsze rozwiązania, przyjazne dla użytkowników i z funkcjonalnościami, które są naprawdę potrzebne. Abyśmy mogli tworzyć jeszcze lepsze rozwiązania i eliminować najdrobniejsze błędy potrzebujemy Twojej pomocy. Wyrażając zgodę na przesyłanie danych użytkowania naszych wtyczek, pomożesz w ich rozwoju. Poniżej znajdziesz informacje w jaki sposób i jakie dane zbieramy.

Ważne informacje

Nie zbieramy żadnych wrażliwych danych. Nie zbieramy i nie zapisujemy danych personalnych klientów, finansowych i wrażliwych biznesowo zarówno sklepu jak i jego klientów.

Jak zbieramy dane?

Dane użytkowania pobierane są automatycznie na nasz serwer jednorazowo po wyrażeniu zgody podczas aktywacji wtyczki oraz raz w tygodniu. Wszystkie dane pobierane są anonimowo!

Jakie dane zbieramy?

  • Dane globalne sklepu
    • dane globalne zbierane przez WooCommerce (szczegóły)
    • kraj wysyłki zamówienia
    • liczbę klas wysyłkowych
    • liczbę wariantów produktów
  • Flexible Shipping
    • liczbę utworzonych metod wysyłki
    • liczbę utworzonych reguł w metodach wysyłki oraz ich opcje (np. Oparte na)
    • wybrane integracje wysyłkowe
    • włączone opcje metody wysyłki (np. Maksymalny koszt, Darmowa wysyłka)
  • InPost
    • liczbę utworzonych przesyłek wg. usługi oraz statusu
    • włączone opcje wtyczki (np. Sposób generowania przesyłek)
  • eNadawca
    • liczbę utworzonych przesyłek
    • włączone opcje wtyczki (np. Sposób generowania przesyłek)
  • Aktywne płatności
    • włączone opcje wtyczki (Wyłącz metodę, Prowizje)
  • PayU
    • liczbę transakcji
    • używanie Raty PayU
  • Przelewy24
    • liczbę transakcji
  • Edycja pól zamówienia
    • typy używanych pól
    • używane dodatkowe sekcje
    • używanie logiki warunkowej wraz z opcjami (np. liczba reguł)
  • Flexible Product Fields
    • liczbę utworzonych grup pól
    • typy używanych pól
    • zastosowanie pól (produkt czy kategoria)
    • używane sekcje strony produktu
    • używanie opcji ceny
  • Allegro
    • liczba trwających aukcji
    • liczba domyślnych i zmapowanych kategorii
    • liczba utworzonych cenników, motywów i szablonów
    • włączone opcje synchronizacji (np. Pobieraj zakupy z Allegro)
    • włączone opcje szablonów aukcji (np. Ilość)
  • Faktury
    • liczba wystawionych faktur wg. waluty
    • włączone opcje wtyczki (np. Automatyczna wysyłka)
  • Flexible Pricing
    • używane typy promocji
    • używane opcje promocji dla zamówień i zaawansowanych promocji dla kategorii

Jak się wypisać?

Jeśli będziesz chciał zrezygnować ze zgody na pobieranie przez nas danych o użytkowaniu wtyczek to możesz to zrobić w każdej chwili.

W darmowych wersjach wtyczek przejdź w panelu admina WordPress swojego sklepu do menu Wtyczki. Znajdź na liście jedną z naszych wtyczek i kliknij opcję Wypisz.

Dla pozostałych wtyczek zgoda znajduje się w menu WP DeskUstawieniaPozwól WP Desk na zbieranie danych użytkowania wtyczek.

Adres e-mail administratora

Adres e-mail administratora jest wykorzystywany jedynie do przesłania kuponu rabatowego.