Do naszego teamu produktowego szukamy osoby, która wesprze nasze działania w Polsce i za granicą jako Project Manager.
Kogo szukamy?
Mam nadzieję, że Ciebie :) Jest tak, jeśli:
- znasz i potrafisz obsługiwać WordPress i WooCommerce od strony użytkownika, właściciela sklepu – wymóg konieczny,
- masz doświadczenie w zarządzaniu projektami opartymi o WordPress i WooCommerce,
- potrafisz przeprowadzać research, analizować dokumentację API, wyciągać wnioski i proponować rozwiązania,
- wiesz jak wykonywać testy eksploracyjne,
- umiesz skutecznie priorytetyzować backlog,
- interesuje Cię realny wpływ na rozwój produktów IT,
- wyrażasz jasno swoje myśli,
- lubisz uczyć i rozwijać się w zakresie WordPress/WooCommerce/e-commerce oraz dzielić tą wiedzą z innymi.
Dodatkowe punkty zgarniesz jeśli:
- znasz GIT i umiesz się w nich poruszać,
- potrafisz pisać dokumentację do funkcjonalności,
- posiadasz praktyczną znajomość wtyczek WP Desk.
Co będzie należało do twoich codziennych obowiązków jako Project Manager?
- współpraca z zespołem produktowym:
- ustalanie tasków,
- dbanie o terminy,
- priorytetyzacja.
- współpraca z zespołem biznesowym:
- przekładanie celów biznesowych firmy na konkretne zadania zespołu developerskiego,
- aktywne eksplorowanie nowych obszarów dla rozwoju firmy.
- współpraca z zespołem marketingowym:
- tworzenie dokumentacji,
- współpraca przy treściach opisujących nowe funkcjonalności.
- współpraca z zespołem pomocy technicznej:
- omawianie najczęstszych problemów i sposobów ich rozwiązania przez zespół developerski.
Co oferujemy?
- pracę zdalną w globalnej firmie na pełen etat (B2B, rozliczenie w oparciu o fakturę),
- świetny team pasjonatów WordPressa, z którym nie można się nudzić,
- wynagrodzenie 5000 – 7000 zł netto (FV) w zależności od doświadczenia i zaangażowania,
- bardzo szybkie przelewy :),
- regularne roczne podwyżki wynagrodzenia uzależnione od rezultatów,
- częste integracje teamu (pracujemy zdalnie, ale regularnie spotykamy się w różnych miejscach na wspólną integrację),
- wyjazdy na WordUpy i WordCampy.
Jest to praca w firmie, która kocha WordPressa (z wzajemnością) i ma ponad 10-letnie doświadczenie w jego biznesowym wykorzystaniu.
Jak budować biznes oparty na WordPressie. Historia WP Desk
Zobacz też co robimy dla społeczności WP →
Jak pracujemy:
Do bieżącej komunikacji tekstowej używamy Slacka, a do wideorozmów Zooma. Taski ogarniamy w Trello, ale niebawem się to zmieni. Oprócz tego oczywiście pakiet aplikacji od Google (Apps, Drive, Analytics, Calendar).
Jak się zgłosić:
Nie oczekujemy CV ani listu motywacyjnego. Chcemy Cię poznać w mniej formalny sposób. Zdecydowanie wolimy obejrzeć Twój profil na LinkedIn.
Chcesz do nas dołączyć?
Wypełnij poniższy formularz.