WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Project Manager

Do naszego teamu produktowego szukamy osoby, która wesprze nasze działania w Polsce i za granicą jako Project Manager.

Kogo szukamy?

Mam nadzieję, że Ciebie :) Jest tak, jeśli:

  • znasz i potrafisz obsługiwać WordPress i WooCommerce od strony użytkownika, właściciela sklepu – wymóg konieczny,
  • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami opartymi o WordPress i WooCommerce,
  • potrafisz przeprowadzać research, analizować dokumentację API, wyciągać wnioski i proponować rozwiązania,
  • wiesz jak wykonywać testy eksploracyjne,
  • umiesz skutecznie priorytetyzować backlog,
  • interesuje Cię realny wpływ na rozwój produktów IT,
  • wyrażasz jasno swoje myśli,
  • lubisz uczyć i rozwijać się w zakresie WordPress/WooCommerce/e-commerce oraz dzielić tą wiedzą z innymi.

Dodatkowe punkty zgarniesz jeśli:

  • znasz GIT i umiesz się w nich poruszać,
  • potrafisz pisać dokumentację do funkcjonalności,
  • posiadasz praktyczną znajomość wtyczek WP Desk.

Co będzie należało do twoich codziennych obowiązków jako Project Manager?

  • współpraca z zespołem produktowym:
    • ustalanie tasków,
    • dbanie o terminy,
    • priorytetyzacja.
  • współpraca z zespołem biznesowym:
    • przekładanie celów biznesowych firmy na konkretne zadania zespołu developerskiego,
    • aktywne eksplorowanie nowych obszarów dla rozwoju firmy.
  • współpraca z zespołem marketingowym:
    • tworzenie dokumentacji,
    • współpraca przy treściach opisujących nowe funkcjonalności.
  • współpraca z zespołem pomocy technicznej:
    • omawianie najczęstszych problemów i sposobów ich rozwiązania przez zespół developerski.

Co oferujemy?

  • pracę zdalną w globalnej firmie na pełen etat (B2B, rozliczenie w oparciu o fakturę),
  • świetny team pasjonatów WordPressa, z którym nie można się nudzić,
  • wynagrodzenie 5000 – 7000 zł netto (FV) w zależności od doświadczenia i zaangażowania,
  • bardzo szybkie przelewy :),
  • regularne roczne podwyżki wynagrodzenia uzależnione od rezultatów,
  • częste integracje teamu (pracujemy zdalnie, ale regularnie spotykamy się w różnych miejscach na wspólną integrację),
  • wyjazdy na WordUpy i WordCampy.

Jest to praca w firmie, która kocha WordPressa (z wzajemnością) i ma ponad 10-letnie doświadczenie w jego biznesowym wykorzystaniu.

Jak budować biznes oparty na WordPressie. Historia WP Desk

Zobacz też co robimy dla społeczności WP →

Jak pracujemy:

Do bieżącej komunikacji tekstowej używamy Slacka, a do wideorozmów Zooma. Taski ogarniamy w Trello, ale niebawem się to zmieni. Oprócz tego oczywiście pakiet aplikacji od Google (Apps, Drive, Analytics, Calendar).

Jak się zgłosić:

Nie oczekujemy CV ani listu motywacyjnego. Chcemy Cię poznać w mniej formalny sposób. Zdecydowanie wolimy obejrzeć Twój profil na LinkedIn.

Chcesz do nas dołączyć?

Wypełnij poniższy formularz.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.