WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

Jak przypisać metody wysyłki do metod płatności w WooCommerce

Problem

Chcę, żeby klienci, którzy wybrali Darmowa wysyłkę otrzymali możliwość płatności tylko Przelewem bankowym i Gotówką. Natomiast klienci, którzy wybrali wysyłkę kurierem mogli zrealizować płatność zarówno Przelewem, Gotówką jak i szybkimi przelewami on-line.

Niestety WooCommerce out of the box nie daje możliwości przypisania do określonej metody wysyłki wybranej metody płatności. Istnieje taka możliwość tylko przy Gotówce za pobraniem, którą można wyświetlić z wybranymi metodami wysyłki. Inne metody płatności będą pokazywane za każdym razem, bez względu na to, jaką metodę wysyłki wybierze klient. Może być to uciążliwe dla samych sprzedających, który chcieliby np. nie pokazywać wysokoprowizyjnych przelewów on-line.

Rozwiązanie

Właśnie dlatego napisaliśmy wtyczkę Aktywne Płatności WooCommerce. Naszym zamiarem było rozwiązanie problemu korzystających z WooCommerce. Staraliśmy się zrobić to jak najprościej. Użytkownik może dowolnie połączyć metody wysyłki z metodami płatności. Wszystkie opcje są prezentowane w postaci tabelki.

Dołączyliśmy ponadto, możliwość wyłączenia określonej metody płatności powyżej wskazanej kwoty. Wprowadziliśmy tę funkcję ze względu na wysokie prowizje pośredników płatności on-line. Przy dużych kwotach odsetki mogą okazać się już bezwzględnie wysokie, więc na życzenie naszych klientów, postanowiliśmy umożliwić wyłączenie metody płatności.

Aktywne Płatności WooCommerce

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.