• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do stopki
  • Nowa, darmowa bramka płatności WP PAY! →
  • Moje konto
  • 0
Wtyczki WooCommerce - WP Desk
  • Wtyczki
  • Docs
  • Blog
  • O nas
    • O nas
    • Dlaczego my?
    • Dla społeczności
    • Pracuj z nami
  • Kontakt

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości - wprost na Twój e-mail.

Marta Domasz

WP Talks #10: Kto pyta, nie błądzi. Jak wygląda dzień Happiness Engineer'a w WP Desk?

Aktualizacja: 15.03.2022 / WP Talks

Kto by pomyślał, że to już 10 odcinek serii WP Talks?
Z tej okazji zapraszamy Was na spotkanie podczas którego przedstawimy pracę supportu od wewnątrz oraz m.in.:
✅ Dowiecie się jak wygląda praca z Klientem w WP Desk.
✅ Podpowiemy jak pytać, by szybko uzyskać odpowiedź.
✅ Przedstawimy i zaprezentujemy używane przez nas narzędzia do prowadzenia korespondencji, debugowania i odtwarzania błędów.
✅ Może nawet opowiemy o trudnych lub zabawnych przypadkach w pracy?
✅ Opowiemy jakimi cechami musi wykazać się kandydat do pracy, który chce dołączyć do naszej drużyny.
✅ Będziecie mogli zadać nam dowolne pytanie z zakresu pracy wsparcia technicznego Klienta!

 

Wystawiamy najlepszych ludzi:
⭐ Piotr Ostrowski - niech nie zwiedzie Was jego młody wiek, ponieważ w WP Desk jest już seniorem ???? Piotr jest z nami od marca 2017 roku i ma największe doświadczenie w pracy supportu, zna wszystkie tajniki pracy z Klientem oraz chętnie dzieli się wiedzą z pozostałymi członkami zespołu. Od jakiegoś czasu jest także testerem wyników pracy programistów zespołu Heroes. Miłośnik eksploracji kosmosu i sprytnych produktów webowych.

 

⭐ Łukasz Spryszak - nie bez powodu nazywany grammar nazi WP Desk i Jedi supportu w zespole Predators. Bezbłędnie odczytuje zgłoszenia Klientów i pomaga w ich rozwiązywaniu kierując się zasadą, że "nie ma emocji, jest spokój". Jego cechami rozpoznawczymi jest szybkość działania i fantastyczna jakość obsługi. Łukasz pełni aktualnie rolę opiekuna pracowników rozpoczynających pracę w obsłudze Klienta. Po godzinach fan nowoczesnych technologii, dobrego filmu i fotografii.

 

⭐ Mateusz Okła
- przygodę z WP Desk zaczynał w marcu 2020, jako jedna z pierwszych osób testujących nowy system onboardingu WP Desk i miał ogromny wpływ na jego późniejsze modyfikacje. Jako Happiness Engineer pomagał klientom w obsłudze wtyczek Flexible Checkout Fields oraz Flexible Product Fields. Obecnie Product Owner wspomnianych wtyczek oraz Lider zespołu Rangers. Najbardziej zależy mu na rozwiązywaniu problemów klientów oraz ich zadowoleniu. Prywatnie organizator dużych imprez miejskich i komendant hufca.

 

⭐ Prowadzenie: Marta Domasz
Nagranie ze spotkania

Jeżeli wolicie nas posłuchać zamiast oglądać to wskoczcie tutaj:

Lub tutaj:

  • Apple Podcasts
  • Spreaker
  • Google Podcasts
  • Deezer
Tweet

2 minuty czytania351 wyświetleń

Marta Domasz

Była wsparciem w codziennej pracy firmy. Ogarniała chaos i przekształcała go w zrealizowane zadania.

WP Desk

WP Desk to największa i najpopularniejsza polska platforma z rozszerzeniami do WooCommerce. Sprawdź, jak WP Desk może pomóc rozwinąć twój e-sklep.

Zobacz wtyczki WooCommerce →

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości - wprost na Twój e-mail.

WP Desk › WP Talks › WP Talks #10: Kto pyta, nie błądzi. Jak wygląda dzień Happiness Engineer'a w WP Desk?

Footer

WP Desk - Wtyczki WooCommerce

WP Desk to największa i najpopularniejsza polska platforma z rozszerzeniami do WooCommerce. Swoimi rozwiązaniami wspieramy społeczność WooCommerce. Sprawdź, jak WP Desk może pomóc rozwinąć twój e-sklep →

WP Desk

  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Dla społeczności
  • Pracuj z nami

Produkty

  • Wtyczki
  • Darmowe wtyczki
  • FAQ
  • Pomoc
  • Program Partnerski

Prawne

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka zwrotów
  • Polityka wsparcia

© 2023 WP Desk