WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Statusy Zamówień – szybki start

Witamy w społeczności użytkowników wtyczek WP Desk!
Cieszymy się, że dołączyłeś do rosnącego grona klientów, którzy z naszą pomocą rozwijają swoje firmy e-commerce w sieci. Dziękujemy za zaufanie!

Czy Twoja nowa wtyczka jeszcze czeka na pobranie, czy już ciężko pracuje w Twoim sklepie online?
Naszym celem jest tworzenie rozwiązań ułatwiających pracę każdemu właścicielowi sklepu opartego o WooCommerce, a praca z wtyczkami do automatyzacji, fakturowania, czy obsługi wysyłki to nasz chleb powszedni. Dla Ciebie jednak może to być początek przygody z WooCommerce.
Może właśnie zadajesz sobie pytania:

  • Czy konfiguracja wtyczki jest trudna?
  • Czy rzeczywiście ta wtyczka może mi pomóc w prowadzeniu mojego sklepu?
  • Jak mogę efektywnie wykorzystać dostępne narzędzia, usprawnić proces sprzedaży i zwiększyć obroty w sklepie internetowym?

Poniżej zebraliśmy dla Ciebie komplet informacji, które rozwieją Twoje wątpliwości i pomogą Ci w pełni wykorzystać potencjał wtyczki Statusy Zamówień.

Krok pierwszy

 

Sprawdź dokumentację.

W naszej dokumentacji znajdziesz szczegółowo opisane funkcje Twojej nowej wtyczki, oraz przykładowe scenariusze, które pomogą Ci w jej konfiguracji – krok po kroku. Zadaniem dokumentacji jest nie tylko pomoc w konfiguracji, ale także w zrozumieniu działania wtyczki i jej obsłudze.
Dokumentacja dla wtyczki Statusy Zamówień jest dostępna tutaj:

Statusy zamówień – WooCommerce

Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy z wtyczką? Nasi eksperci od wsparcia technicznego są gotowi do pomocy. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na stronie https://www.wpdesk.pl/support/.

Krok drugi

 

Zdobądź wiedzę od ekspertów.

Na naszym blogu znajdziesz przydatne informacje dotyczące zarządzania sklepem internetowym, scenariusze wykorzystujące wtyczkę, porady techniczne, marketingowe i sprzedażowe. Poniżej zebraliśmy dla Ciebie wpisy dotyczące wtyczki Statusy Zamówień, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać jej potencjał:

  1. Wtyczki, które zautomatyzują sprzedaż w WooCommerce
  2. Automatyzacja zamówień w WooCommerce - czyli jak zaoszczędzić czas i pieniądze

 

Krok trzeci

 

Dodatkowe narzędzia.

Sprawdź inne narzędzia, które doskonale współgrają ze Statusami Zamówieńi mogą znacząco wpłynąć na wydajność i możliwości Twojego biznesu:

Flexible Product Fields PRO WooCommerce 189  (232,47  z VAT)

Pozwól klientom personalizować produkty przed dodaniem do koszyka. Dodaj nowe pola produktów WooCommerce. Stwórz kreator personalizacji produktów, aby sprzedawać nadruki, grawerunki, opakowania na prezent, wizytówki, pieczątki i inne.

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 10 000 aktywnych instalacji
Ostatnia aktualizacja: 13.03.2024
Działa z WooCommerce 8.3 - 8.7.x

Flexible Checkout Fields PRO WooCommerce 189  (232,47  z VAT)

Zaprojektuj własny formularz zamówienia WooCommerce. Z łatwością zarządzaj polami zamówienia WooCommerce prosto z panelu. Dodawaj własne pola lub edytuj domyślne pola WooCommerce.

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 90 000 aktywnych instalacji
Ostatnia aktualizacja: 12.03.2024
Działa z WooCommerce 8.3 - 8.7.x

ShopMagic PRO 229  (281,67  z VAT)

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie WooCommerce dzięki automatycznym mailom wysyłanym do Twoich klientów po zakupie. Utwórz kampanie mailingowe, wysyłaj newslettery i odzyskuj porzucone koszyki w WooCommerce. Wtyczka dla WordPress i WooCommerce.

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 10 000 aktywnych instalacji
Ostatnia aktualizacja: 27.03.2024
Działa z WooCommerce 5.6.0 - 6.0.x

 

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do naszego newslettera i nie przegap informacji o nowych wtyczkach, które regularnie pojawiają się w naszej ofercie.