WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Happiness Engineer

Kogo szukamy?

Szukamy osoby na stanowisko Happiness Engineer, której głównym zadaniem będzie wspieranie naszych klientów w obsłudze wtyczek i rozwiązywaniu problemów. Ponieważ większość klientów będzie anglojęzycznych to wymagamy znajomości tego języka! Ponadto to codzienne wsparcie zespołu w tworzeniu wtyczek i wiele możliwości rozwoju w innych obszarach.

Oferta jest dla osób chcących pracować zdalnie z dowolnego miejsca! Support dla naszych klientów prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, ale możliwe są również elastyczne godziny pracy. Pamiętaj jednak, że jest to praca na pełny etat.

Dowiedz się więcej o nas →

Opis stanowiska

  • wsparcie klientów w korzystaniu z naszych wtyczek (ok. 60% czasu),
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji wtyczek,
  • tworzenie poradników dla naszych klientów oraz społeczności WordPressa.

Możliwości rozwoju

Poza wsparciem klientów będziesz mieć również możliwość rozwoju i bardziej kreatywne zadania:

  • pisanie/redakcja artykułów,
  • tworzenie i optymalizacja stron produktowych,
  • proponowanie i wdrażanie działań marketingowych,
  • analizy dostępnych danych i proponowanie/wdrażanie usprawnień,
  • testowanie wtyczek i poznawanie bardziej technicznych zagadnień.

To są propozycje zadań, jakie wykonuje nasz zespół. Powiedz nam, jakie są Twoje mocne strony i co możemy zrobić, aby wesprzeć Twoją ścieżkę rozwoju!

Czego oczekujemy?

  • znajomość WordPressa i WooCommerce,
  • umiejętność stworzenia prostego sklepu WooCommerce na bazie gotowych motywów i wtyczek,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację pisemną,
  • samodzielność, zaangażowanie, inicjatywa, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz łatwość w przyswajaniu wiedzy,
  • dobra komunikatywność, szczególnie w piśmie.

Co oferujemy?

  • wynagrodzenie 3500 – 4500zł netto na fakturze (jeżeli masz większe wymagania to również zapraszamy do aplikowania),
  • zatrudnienie w formie B2B,
  • stabilne zatrudnienie i regularny wzrost wynagrodzenia wraz z rozwojem i stażem pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznej firmie, a także awans w ramach spółki,
  • elastyczną pracę zdalną w małym zespole,
  • możliwość uczestniczenia w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów biletów, dojazdu i noclegu,
  • budżet edukacyjny,
  • wyjazdy integracyjne.

Jak aplikować?

Dlaczego my?

Pracujemy w kilkuosobowych zespołach, gdzie każdy ma wpływ na realizowany produkt. Jesteśmy pasjonatami dla których tworzenie nowych rozwiązań jest czystą przyjemnością. Kochamy WordPressa od ponad 10 lat i działamy na jego rzecz, zobacz co robimy dla społeczności WP →

Jesteśmy firmą całkowicie zdalną i jesteśmy wielkimi fanami tej idei. Wykorzystujemy potencjał narzędzi, które sprawiają, że nasza praca jest efektywna ale dbamy również o nasze relacje. Widzimy się często na wideokonferencjach oraz cyklicznych zjazdach firmowych na żywo →

Kim jesteśmy?

Jesteśmy liderem rynku wtyczek do WooCommerce w Polsce, a od ponad 4 lat z powodzeniem działamy na rynku globalnym. Rozwijamy się dynamicznie od 7 lat poszerzając ofertę produktów. Nasze rozwiązania wyróżnia wysoka jakość, przyjazny interfejs i łatwość konfiguracji. Więcej o nas możesz zobaczyć w wystąpieniu Maćka Swobody, naszego CEO →

Wróć do oferty →