WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Relacja ze zjazdu firmowego WP Desk

relacja ze zjazdu firmowego WP Desk

W WP Desk wszyscy pracujemy zdalnie, a zjazdy firmowe są okazją do usprawnienia pracy i integracji zespołu. Kolejne takie spotkanie odbyło się 9-11 czerwca 2019 w Tychach. Zjechaliśmy się w niedzielę późnym popołudniem z różnych miast Polski, aby wspólnie popracować i spędzić razem czas. Motywem przewodnim podczas warsztatów było szlifowanie komunikacji w pracy zdalnej.

Rozpoczęliśmy od kolacji na tyskim rynku.

kolacja

Wspólny support

Spotkania w poniedziałek i wtorek zaczynaliśmy od udzielania Wam wsparcia technicznego wspólnymi siłami. Nie chcieliśmy zostawiać Was bez opieki przez te kilka dni, a dodatkowo było to pouczające doświadczenie dla tych pracowników, którzy na co dzień nie mają styczności z klientem.
warsztaty

Warsztaty

sala WP Desk

Następnie mogliśmy przejść do podsumowania tego, co się wydarzyło od ostatniego zjazdu. Wyznaczyliśmy sobie ścieżki, którymi chcemy dalej podążać. Uczestniczyliśmy w warsztatach dotyczących odpowiedniej komunikacji w firmie, aby praca każdego z nas mogła być jak najbardziej efektywna. Analizowaliśmy ją na pięciu różnych poziomach, opierając się na tzw. Piramidzie komunikacji.

piramida komunikacji

Na dwóch skrajnych biegunach znajdują się poziomy z „najmniejszą” i „największą przepustowością”. Nowe technologie i dostępne aplikacje sprawiają, że komunikacja na każdym z nich jest optymalna.

Poziom pierwszy jest pracą w skupieniu i na najwyższych obrotach. Kiedy nie jesteśmy niczym rozpraszani, możemy w pełni skoncentrować się na realizacji zadania. Gdy kończymy, komunikujemy się poprzez efekt naszej pracy.

Na poziomie drugim oczekujemy na feedback współpracowników. Czasem, aby ukończyć zadanie, potrzebujemy informacji zwrotnych, takich jak opinia czy uwagi od zwierzchnika, lub innej kompetentnej osoby.

Kiedy potrzebujemy natychmiastowej informacji zwrotnej, komunikujemy się na trzecim poziomie tzw. wiadomości na bieżąco. Dzięki aplikacji do czatowania, możemy dyskretnie zasygnalizować, że potrzebujemy doraźnej pomocy.

Na poziomie czwartym oczekujemy natychmiastowego feedbacku. Korzystając z rozmów głosowych, możemy przedyskutować z kimś konkretny temat.

Ostatni, piąty poziom określa spotkanie twarzą w twarz. Wymaga przygotowania i zaangażowania wszystkich uczestniczących. Na tym poziomie komunikacja przebiega bardzo szybko, ale okupiona jest pewnymi kosztami. Z tego powodu jest to najrzadziej wykorzystywany kanał i tylko w sytuacji, gdy spotkanie jest naprawdę konieczne.

warsztaty2

Na takim też poziomie komunikacji znaleźliśmy się podczas tego zjazdu :)

Trening grupowej współpracy – laserowy paintball w Katowicach

Po intensywnych warsztatach, rozrywkę zapewniła nam gra w postaci laserowego paintball’a. Podzieleni na dwa zespoły, przyodzialiśmy specjalne kamizelki z laserową bronią. W ciemnym labiryncie z równie mroczną muzyką, próbowaliśmy trafić przeciwnika. Zabawa była przednia!

laserowy paintball

Integracja sprzyja dobrej współpracy w każdej firmie. Nasza przechodzi szereg zmian i intensywnie się rozwija, bowiem ze zjazdu na zjazd jej skład osobowy się powiększa. Takie spotkania są okazją do bliższego poznania się i wspólnych rozmów. To był udany czas spędzony razem.

WP Desk

Dziękujemy, że możemy dla Was pracować!

 

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.