WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Sposób na wirusa, czyli o tym jak COVID wpłynął na naszą organizację

Sposób-na-wirusa

Aktualna sytuacja zagrożenia koronawirusem SARS-Cov-2 na świecie, wywarła znaczący wpływ na sytuację gospodarczą wielu firm. Na szczęście w WP Desk staramy się prowadzić biznes bez przeszkód.

Sytuacja w firmie

Nasza działalność oparta jest na technologii cyfrowej, a więc negatywne skutki pandemii nie dotknęły nas znacząco. Nowe zamówienia oraz bieżące zgłoszenia obsługujemy tak samo jak dotychczas. Zakończyliśmy właśnie rekrutację w celu obsadzenia dodatkowego stanowiska wsparcia klienta oraz prowadzimy kolejny nabór na pozycję programisty. Ponadto, stale pracujemy nad rozwojem i utrzymaniem wtyczek oraz nad nowymi produktami.

Oczywiście nie jesteśmy całkowicie odcięci od sytuacji na świecie. Na bieżąco śledzimy doniesienia oraz monitorujemy dynamicznie zmieniającą się sytuację.

Wydarzenia i spotkania

Jak pewnie pamiętacie, dzień przed rozpoczęciem stanu zagrożenia epidemicznego mieliśmy rozpocząć pierwszy w tym roku wyjazd integracyjny. Z troski o nasze rodziny i przyjaciół, podjęliśmy decyzję o rezygnacji ze spotkania, co okazało się słusznym ustaleniem. Mamy nadzieję, że sytuacja zostanie w miarę szybko opanowana i wkrótce będziemy mieli okazję do spotkania.

Przełożyliśmy również wszystkie spotkania zewnętrzne, w których mieliśmy brać udział. Zaplanowane kursy, wydarzenia branżowe i prelekcje także odłożyliśmy w czasie.

Pracownicy

Nasze zdrowie i bezpieczeństwo absolutnie nie podlega negocjacjom. Jesteśmy ostrożni i bierzemy pod uwagę zalecenia rządu. Staramy się pozostawać w domu, aby zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa. W obecnej sytuacji czasami nie jest to proste, gdyż w większości naszych domów znajdują się dzieci, które nie uczęszczają do szkół, przedszkoli i żłobków. Część z Was pewnie wie, że potrafi to być nie lada wyzwanie!

Niektórzy z nas z racji na niecodzienną sytuację nie przebywają w swoich domach. Czasami są także z dala od bliskich. Staramy się wzajemnie wspierać przyjacielską rozmową czy wspólną pracą.

Kwarantanna domowa sprawiła, że nasz kanał pogawędek na Slacku przeżywa prawdziwy rozkwit! Dużo rozmawiamy, wymieniamy się poglądami, radami i informacjami z domów i ze świata.

Zorganizowaliśmy także firmową rywalizację w grach online, bo przecież nie samą pracą żyjemy! Udało nam się nawet spotkać na wieczornej integracji przy kuflu – oczywiście zdalnie – każdy w swoim domu! :)

Praca zdalna

Pozytywnie przeszliśmy test naszego modelu wykonywania pracy. Nie musieliśmy wprowadzać żadnych zmian w funkcjonowaniu firmy, gdyż od dawna pracujemy całkowicie zdalnie. Nie mamy fizycznego biura oraz nie widzimy się na co dzień.

Większość dnia spędzamy pracując za pomocą takich narzędzi jak Slack, Zoom, Slab, Nozbe Teams, GitLab oraz oczywiście G Suite.

Nasza praca w czasach koronawirusa nie została zaburzona, ale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdy jest w tak komfortowej sytuacji. Jeżeli chcielibyście poznać przetestowane przez nas dobre praktyki pracy na odległość to zapraszamy do naszych wpisów na blogu o modelu pracy zdalnej oraz realiach pracy w WP Desk. Jeżeli macie do nas pytania to zapraszam do zadawania ich w komentarzu do wpisu – chętnie podzielimy się doświadczeniem ;)

Klienci

Przedsiębiorcy zaczynają zdawać sobie sprawę ze znaczenia cyfrowego rozwoju swoich firm i przenoszenia biznesów do sieci. Cieszymy się, że możemy im w tym pomóc.

Na bieżąco monitorujemy zapotrzebowanie na nasze wtyczki, pakiety oraz pomoc w zakładaniu sklepów. Służymy radą przed zakupem oraz pomagamy w konfiguracji wtyczek. Staramy się pomagać najszybciej jak to tylko możliwe. Nikogo nie zostawiamy bez pomocy, lecz prosimy o wyrozumiałość, gdy czasami na odpowiedź musicie poczekać trochę dłużej niż zwykle.

Usprawnienia

Bardzo Was cenimy i staramy się wspierać Wasze biznesy na co dzień. Zapewniamy, że w obecnej sytuacji robimy wszystko co w naszej mocy, aby Wam pomóc. Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy i odpowiedzi na najpopularniejsze pytania. W zgłoszeniach do naszego supportu prosimy o przekazywanie pełnych informacji, które pozwolą na jak najszybsze udzielenie pomocy. Im więcej danych otrzymamy, tym szybciej będziemy w stanie pomóc!

Trzymajcie się zdrowo!

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.