WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

Black Weeks w WP Desk!🔥

Odbierz wyjątkowe rabaty na wtyczki WooCommerce
z kodem BLACKFRIDAY15

12
godziny
:
00
minuty
:
00
sekundy

Kup teraz

Najczęściej zadawane pytania

Spis treści

Pytania przed zakupem

Czy jeśli kupię kilka wtyczek, to mogę liczyć na rabat?

Jeżeli chodzi o zniżki, to na chwilę obecną istnieje kilka możliwości uzyskania rabatu na oferowane przez nas produkty:

  • kod rabatowy 5% za wybór karty jako metody płatności,
  • zniżka na każdą kolejną licencję do wtyczki:

      2 licencje = 20% rabatu,

      3 licencje = 25% rabatu,

      4 licencje = 30% rabatu,

      5 licencji = 35% rabatu,

      6 licencji = 40% rabatu,

      7 licencji = 45% rabatu,

      8 licencji = 50% rabatu,

      9 licencji = 55% rabatu,

      10 licencji = 60% rabatu,

      11 licencji i więcej = 65% rabatu.

Czy mogę zapłacić za wtyczkę jednorazowo, zamiast w modelu subskrypcyjnym?

Wszystkie oferowane przez nas licencje (wtyczki) sprzedawane są w modelu rocznych subskrypcji. Obejmuje to dostęp do aktualizacji wtyczki oraz wsparcia technicznego przez okres jednego roku od daty zakupu. Po tym czasie subskrypcję można odnowić, aby kontynuować otrzymywanie aktualizacji i wsparcia. Nie ma zatem możliwości, aby zakupić dany plugin jednorazowo.

Co zrobić, gdy nie mogę zapłacić za wtyczkę?

Jeśli napotykasz problem z płatnością, najczęściej wynika on z tymczasowego błędu (np. związanego z Google reCAPTCHA lub VIES). Zalecamy:

  • Poczekać i spróbować ponownie za jakiś czas.
  • Wyczyścić dane przeglądarki i ciasteczka.
  • Spróbować użyć innej przeglądarki (lub trybu incognito) lub innego urządzenia (np. telefonu, tabletu).
  • Spróbować połączyć się przez inną sieć, jeśli są jakieś ograniczenia w Twojej sieci.

Jeśli problem będzie się powtarzał, prosimy o kontakt z nami.

Czy wystawiacie faktury?

Do każdego zamówienia automatycznie wystawiamy fakturę po zaksięgowaniu płatności.

Faktury przesyłamy każdorazowo na adres e-mail podany w zamówieniu. Dzieje się to automatycznie zaraz po otrzymaniu płatności i zrealizowaniu zamówienia.

Jeśli zdarzy się sytuacja, że w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia nie dostaniesz od nas faktury, prosimy o kontakt i podanie numeru zamówienia.

Jak założyć konto na Waszej stronie?

Konto na naszej stronie jest automatycznie zakładane w momencie składania (pierwszego) zamówienia. Nie ma możliwości założenia konta bez złożenia zamówienia.

Czy mogę kupić wtyczkę i wykorzystać ją na stronie klienta?

Jak najbardziej. Pamiętaj jednak, że wsparcie wtyczki udzielimy ci jako posiadaczowi subskrypcji, jeśli klient będzie mieć pytania związane z wtyczką powinien zwrócić się do ciebie.

Czy mogę przetestować wtyczkę przed zakupem?

Jak najbardziej! Przejdź do demo →

Czy oferujecie darmowe wtyczki?

Tak, w naszej ofercie znajdują się również darmowe wtyczki, które możesz pobrać i używać bezpłatnie. Są to:

Wszystkie nasze darmowe wtyczki znajdziesz w oficjalnym repozytorium WordPressa.

Co otrzymam wraz z wtyczką?

Kupując wtyczkę WP Desk otrzymujesz naszą pomoc techniczną i możliwość aktualizacji przez rok prosto z Twojego panelu WordPressa. Subskrypcje mogą być przedłużane na kolejny rok automatycznie, lub ręcznie. Sprawdź warunki przedłużenia subskrypcji.

Zwroty

Przeczytaj naszą politykę zwrotów.

Pytania ogólne

Czy można się z Wami skontaktować telefonicznie?

Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, ale na wszystkie pytania chętnie odpowiemy mailem po kontakcie przez nasz formularz kontaktowy.

Czy możecie dodać funkcję X do wtyczki Y, albo stworzyć wtyczkę, która robi Z?

Wszystkie wtyczki, które mamy aktualnie w ofercie są tutaj, nie mamy nic “pod stołem” :) Jeśli wtyczki nie ma na liście, to znaczy, że jej nie mamy, ale prawdopodobnie możemy zrobić.

Jeśli masz pomysł na dodatkową funkcję w istniejącej wtyczce lub pomysł na zupełnie nową wtyczkę, napisz do nas lub zgłoś pomysł w grupie WooCommerce PL na Facebooku.

W jaki sposób zapewniacie wsparcie wtyczek?

Wsparcie naszych wtyczek odbywa się poprzez wysłanie zgłoszenia przez formularz supportu. Zanim prześlesz zgłoszenie, zapoznaj się z dokumentacją wtyczek.

Dział wsparcia pracuje w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu kilku godzin, ale okresowo może się zdarzyć, że odpowiedź na pytanie zajmie nam dłużej. W trakcie świąt lub “długich weekendów” możemy dodatkowo ograniczyć dostępność supportu, ale zawsze o tym informujemy z wyprzedzeniem.

Wsparcie jest świadczone w zakresie korzystania i konfiguracji wtyczek. Nie oferujemy wsparcia w zakresie wprowadzania własnych modyfikacji w samych wtyczkach. Wyjątkiem są moduły dodatkowe, na przykład szablon faktury w przypadku wtyczki Faktury WooCommerce.

Wsparcie dla starszych wersji WooCommerce

Jesteśmy fanami nowego. Nowe jest zawsze lepsze :) Dlatego będziemy starali się jak najszybciej aktualizować nasze wtyczki do nowych wersji WooCommerce. Na stronie każdej wtyczki jest informacja o jej kompatybilności z wersjami WooCommerce.

Subskrypcja, aktualizacja i wsparcie

Nasze wtyczki objęte są licencją GNU GPL 3. Pełną treść licencji znajdziesz tutaj.

Oferowane przez nas wtyczki dostępne są w modelu rocznych subskrypcji: na jedną i więcej stron WWW. Zobacz jak działa nasz system licencji →.

Wykupiłem subskrypcję na inny adres e-mail, niż chciałem. Czy mogę zmienić e-mail subskrypcji?

Odradzamy zmianę adresu e-mail, który został już przypisany do subskrypcji. Dlatego prosimy o dokładną weryfikację adresu e-mail, przed samym zakupem, ponieważ przez okres trwania subskrypcji nie będzie można go zmienić.

Subskrypcja jest na stałe przypisana do konkretnego adresu e-mail, a zmiana adresu może spowodować nieprzewidziane problemy z systemem subskrypcji. M.in. aktywacją lub wysyłaniem powiadomień o terminie wygaśnięcia subskrypcji.

Jeśli wykupiłeś już subskrypcję i przypisałeś ją do innego adresu e-mail, niż planowałeś przed zakupem, powinieneś poczekać do upłynięcia terminu ważności subskrypcji. Wraz z jej odnowieniem, złóż nowe zamówienie na tę samą wtyczkę, używając właściwego adresu e-mail.

Dodatkowo, ze względu na ograniczenia techniczne oraz kwestie bezpieczeństwa, nie jest możliwe łączenie kont założonych na różne adresy e-mail. Dlatego w przypadku posiadania więcej niż jednego konta, zalecamy oczekiwanie do zakończenia subskrypcji na jednym z kont, przed rozpoczęciem nowej subskrypcji na innym (właściwym) koncie.

Aktualizacje wtyczek

Oferujemy wsparcie i aktualizacje wtyczek w przeciągu roku od daty zakupu. Po tym okresie możesz nadal korzystać z wtyczek, ale nie otrzymasz już supportu oraz aktualizacji.

Po okresie roku nie ma również możliwości pobierania starych wersji wtyczek ani ich aktywacji na nowej instancji WordPressa. Jeśli nie masz pobranej danej wtyczki, to upewnij się, że zrobisz to przed upływem roku, ponieważ później nie będzie to możliwe.

Twoja subskrypcja podczas aktywacji zostaje przypisana do konkretnej instancji. Będziesz mógł korzystać z danej wtyczki przez dowolny czas, jednak po roku Twój klucz straci ważność i nie będziesz mógł dokonać aktywacji z jego pomocą, dopóki nie przedłużysz subskrypcji. Tak długo jak Twój klucz jest ważny, możesz dowolnie aktywować go na różnych instancjach WordPressa.

W jaki sposób odnowić subskrypcję wtyczki na kolejny rok?

Przedłużenie lub odnowienie subskrypcji jest możliwe w dowolnym momencie, zanim subskrypcja wygaśnie. Możesz to zrobić po zalogowaniu na stronie Moje konto. Jeśli subskrypcja wygaśnie, aby otrzymywać aktualizacje i wsparcie, musisz złożyć nowe zamówienie.
Przeczytaj instrukcję krok po kroku jak przedłużyć lub odnowić subskrypcję krok po kroku:

Jak odnowić wtyczkę WP Desk →

 
Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie, zachowując jej warunki przez rok od daty zakupu.

Mam instalację WordPress Multisite, na której prowadzę 2 sklepy. Ile subskrypcji powinienem kupić?

Każdą stronę w ramach WordPress Multisite traktujemy jako osobną stronę WWW. Jeśli chcesz używać naszych wtyczek na dwóch stronach, powinieneś kupić dwie subskrypcje (jeśli na trzech to trzy, itd.).

Czy mogę zmienić dane na fakturze?

Tak, zmiana danych na fakturze jest możliwa. Prosimy o kontakt z nami.

Czy oferujecie rozwiązania dla Shopify?

Tak, wszystkie nasze aplikacje na Shopify można znaleźć tutaj.

Czy oferujecie opiekę nad sklepem WooCommerce?

Tak, oferujemy usługę opieki nad sklepem WooCommerce. Można ją znaleźć na naszej stronie tutaj.

Czy mogę usunąć swoje konto?

Tak. Jeśli chcesz usunąć swoje konto, prosimy o kontakt z nami.

Funkcjonowanie wtyczek i systemu licencji

Czy dodatki do wtyczek wymagają posiadania wersji PRO?

Wszystkie dodatki do naszych wtyczek wymagają posiadania wersji PRO (płatnej) danej wtyczki, z wyjątkiem wtyczki Flexible Subscriptions (Elastyczne Subskrypcje), która jest dostępna tylko w wersji FREE, ale dodatki do niej są płatne.

Jak aktywować wersję PRO wtyczki?

Po zakupie wersji PRO należy pobrać ją z sekcji Moje konto > Pliki do pobrania. Następnie należy zainstalować wtyczkę w swoim sklepie zgodnie z poradnikiem dostępnym tutaj.

Co zrobić, gdy w panelu mojego sklepu internetowego subskrypcja wtyczki widnieje jako nieaktywna, mimo że opłaciłem subskrypcję?

Prosimy o zalogowanie się w naszym serwisie, a następnie przejście do Moje konto > Pliki do pobrania. Proszę pobrać wtyczkę i zaktualizować ją zgodnie z poradnikiem. Po zainstalowaniu prosimy przejść do w panelu administracyjnym WordPress do Kokpit > Aktualizacje, aby wymusić wyczyszczenie cache dotyczące licencji.

Opłaciłem subskrypcję po terminie / odnowiłem subskrypcję po przerwie. Czy muszę jeszcze coś robić?

Nasze wtyczki mają wbudowany system licencji, który jest rozpoznawany automatycznie. Po odnowieniu subskrypcji (lub zakupie nowej) nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Można jedynie zweryfikować, czy posiadasz najnowszą wersję wtyczki. Jeśli nie, zalecamy wykonanie aktualizacji zgodnie z poradnikiem.

Czym różnią się wersje PRO wtyczek od darmowych?

Wersje PRO oferowanych przez nas wtyczek posiadają rozszerzone opcje (funkcjonalności) niedostępne w ich darmowych odpowiednikach. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w dokumentacji danej wtyczki.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.