WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Ikony w menu dodatkowym w motywie Shoptimizer

W motywie Shoptimizer masz możliwość dodania ikon do menu dodatkowego. Menu to wyświetla się tylko przy układach: Logo / Search / Secondary Logo / Search / Secondary / Cart Search / Logo / Secondary Układ menu możesz zmienić przechodząc do edycji wyglądu motywu w panelu administratora klikając Wyląd > Dostosuj. Następnie przejdź do zakładki Nagłówek […]

Tworzenie oraz edycja menu w WordPressie

W przypadku kiedy nie masz jeszcze utworzonego menu możesz tego dokonać przechodząc do panelu administratora następnie do Wygląd → Menu i klikając “utwórz nowe menu”. Podczas tworzenia nowego menu musisz podać jego nazwę oraz wybrać lokalizację gdzie się ma dokładnie wyświetlać.  W WP Store posiadamy dwa typy menu a dokładniej menu główne oraz menu dodatkowe. […]

Wyświetlanie produktów w katalogu produktowym

W katalogu produktowym możesz zmienić ustawienia wyświetlania swoich produktów, aby wprowadzić modyfikacje, przejdź w panelu administratora swojego sklepu do Wygląd > Dostosuj. Następnie do zakładki WooCommerce > Katalog produktów. W tej sekcji możesz ustalić, w jaki sposób mają się wyświetlać Twoje produkty na stronie sklepu oraz kategorii. Możesz tutaj również ustalić sposób sortowania produktów oraz […]

Wszystko o rabatach, promocjach i kuponach w WooCommerce

Promocje i rabaty obecnie są nieodłącznymi elementami marketingu każdej firmy. W branży e-commerce są po prostu niezbędne, gdyż dzięki nim możemy zwiększyć sprzedaż, zwrócić uwagę stałych klientów i przyciągnąć nowych. Co więcej, dzięki okresowym promocjom możemy wyprzedać stary towar i rozpocząć sprzedaż nowego. W tym artykule dowiesz się, jak ustawiać rabaty, promocje i kupony na […]

Dodatkowe pola przy produkcie WooCommerce

Jeżeli chcesz utworzyć dodatkowe pola przy produkcie, dzięki którym dodasz możliwość zapakowania produktu na prezent lub innej usługi możesz skorzystać z naszej darmowej wtyczki Flexible Product Fields. Jak dodać dodatkowe pole do produktów? Aktywuj wtyczkę Flexible Product Fields w panelu swoich wtyczek. Po aktywacji wtyczki możesz przejść do jej ustawień i utworzyć nową “Grupę pól”. […]

Import i synchronizacja produktów z hurtowni do WooCommerce

Do importu produktów wykorzystamy wtyczkę Dropshipping XML WooCommerce, która idealnie nadaje się do importu takich plików oraz zarządzania produktami z hurtowni. Dzięki możliwości automatycznych aktualizacji stany magazynowe produktów będą cały czas aktualne. Plik hurtowni powinien być w formacie XML lub CSV. Posiadając taki format pliku, możemy przejść do kroków, jakie należy wykonać w celu zaimportowania […]

Automatyczna prośba o recenzję produktu WooCommerce

Recenzje produktów w WooCommerce są ważne i mogą zwiększyć konwersję w Twoim sklepie, kiedy klient zobaczy, że produkt posiada pozytywne opinie, może chętniej dokonać zakupu. W WooCommerce posiadamy wtyczkę ShopMagic, która pozwala wysłać klientowi informację po zakupie z prośbą o dodanie recenzji produktu sklepie. W celu konfiguracji wtyczki pobierz ją za darmo z WordPress.org: ShopMagic […]

Porzucone koszyki WooCommerce

Porzucone koszyki to sytuacja, kiedy klient doda produkty do koszyka w Twoim sklepie i nie sfinalizuje transakcji. Na podstawie różnych badań możemy stwierdzić, że aż 80% koszyków jest porzucanych przez klientów. W WooCommerce posiadamy wtyczkę ShopMagic, dzięki której możesz powiadomić klienta, że nie dokończył zakupów w sklepie, wysyłając mu automatycznego maila z taką informacją. Dzięki […]

Formularz kontaktowy WooCommerce

Formularz kontaktowy jest jednym z podstawowych elementów każdego sklepu internetowego. Dzięki formularzowi kontaktowemu Twoi klienci mogą się w bardzo prosty sposób z Tobą kontaktować. Jeżeli jeszcze nie posiadasz formularza kontaktowego w swoim sklepie, możesz go utworzyć wykorzystując do tego wtyczkę Gravity Forms. Przejdź do Formularzy Gravity Forms i dodaj nowy formularz. Podczas tworzenia formularza do […]

Kod rabatowy WooCommerce po zapisie do newslettera

Kody rabatowe bardzo często zachęcają klientów do kolejnych zakupów. Oferując taki kod rabatowy przy zapisie do newslettera, zyskujesz możliwość wysyłania wiadomości oraz ofert dla swoich klientów. W WooCommerce możesz utworzyć taki formularz zapisu do newslettera korzystając z np. Gravity Forms, który będzie zintegrowany z systemem wysyłki maili np. GetResponse czy Mailchimp. Ale jest te prostsze […]