WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Odnowienie subskrypcji i licencji wtyczek

Odnowienie subskrypcji w WP Desk jest proste. Aby odnowić lub przedłużyć subskrypcję, możesz to zrobić w dowolnym momencie przed jej wygaśnięciem, logując się na stronie Moje konto w witrynie WP Desk. Umożliwi to dalsze otrzymywanie aktualizacji i pomocy technicznej bez przerwy. Jeśli subskrypcja wygaśnie, należy złożyć nowe zamówienie, aby odzyskać dostęp do aktualizacji i usług […]

Ikony w menu dodatkowym w motywie Shoptimizer

W motywie Shoptimizer masz możliwość dodania ikon do menu dodatkowego. Menu to wyświetla się tylko przy układach: Logo / Search / Secondary Logo / Search / Secondary / Cart Search / Logo / Secondary Układ menu możesz zmienić przechodząc do edycji wyglądu motywu w panelu administratora klikając Wyląd > Dostosuj. Następnie przejdź do zakładki Nagłówek […]

Tworzenie oraz edycja menu w WordPressie

W przypadku kiedy nie masz jeszcze utworzonego menu możesz tego dokonać przechodząc do panelu administratora następnie do Wygląd → Menu i klikając “utwórz nowe menu”. Podczas tworzenia nowego menu musisz podać jego nazwę oraz wybrać lokalizację gdzie się ma dokładnie wyświetlać.  W WP Store posiadamy dwa typy menu a dokładniej menu główne oraz menu dodatkowe. […]

Wyświetlanie produktów w katalogu produktowym

W katalogu produktowym możesz zmienić ustawienia wyświetlania swoich produktów, aby wprowadzić modyfikacje, przejdź w panelu administratora swojego sklepu do Wygląd > Dostosuj. Następnie do zakładki WooCommerce > Katalog produktów. W tej sekcji możesz ustalić, w jaki sposób mają się wyświetlać Twoje produkty na stronie sklepu oraz kategorii. Możesz tutaj również ustalić sposób sortowania produktów oraz […]

Wszystko o rabatach, promocjach i kuponach w WooCommerce

Promocje i rabaty obecnie są nieodłącznymi elementami marketingu każdej firmy. W branży e-commerce są po prostu niezbędne, gdyż dzięki nim możemy zwiększyć sprzedaż, zwrócić uwagę stałych klientów i przyciągnąć nowych. Co więcej, dzięki okresowym promocjom możemy wyprzedać stary towar i rozpocząć sprzedaż nowego. W tym artykule dowiesz się, jak ustawiać rabaty, promocje i kupony na […]

Dodatkowe pola przy produkcie WooCommerce

Jeżeli chcesz utworzyć dodatkowe pola przy produkcie, dzięki którym dodasz możliwość zapakowania produktu na prezent lub innej usługi możesz skorzystać z naszej darmowej wtyczki Flexible Product Fields. Jak dodać dodatkowe pole do produktów? Aktywuj wtyczkę Flexible Product Fields w panelu swoich wtyczek. Po aktywacji wtyczki możesz przejść do jej ustawień i utworzyć nową “Grupę pól”. […]

Import i synchronizacja produktów z hurtowni do WooCommerce

Do importu produktów wykorzystamy wtyczkę Dropshipping XML WooCommerce, która idealnie nadaje się do importu takich plików oraz zarządzania produktami z hurtowni. Dzięki możliwości automatycznych aktualizacji stany magazynowe produktów będą cały czas aktualne. Plik hurtowni powinien być w formacie XML lub CSV. Posiadając taki format pliku, możemy przejść do kroków, jakie należy wykonać w celu zaimportowania […]

Automatyczna prośba o recenzję produktu WooCommerce

Recenzje produktów w WooCommerce są ważne i mogą zwiększyć konwersję w Twoim sklepie, kiedy klient zobaczy, że produkt posiada pozytywne opinie, może chętniej dokonać zakupu. W WooCommerce posiadamy wtyczkę ShopMagic, która pozwala wysłać klientowi informację po zakupie z prośbą o dodanie recenzji produktu sklepie. W celu konfiguracji wtyczki pobierz ją za darmo z WordPress.org: ShopMagic […]

Porzucone koszyki WooCommerce

Porzucone koszyki to sytuacja, kiedy klient doda produkty do koszyka w Twoim sklepie i nie sfinalizuje transakcji. Na podstawie różnych badań możemy stwierdzić, że aż 80% koszyków jest porzucanych przez klientów. W WooCommerce posiadamy wtyczkę ShopMagic, dzięki której możesz powiadomić klienta, że nie dokończył zakupów w sklepie, wysyłając mu automatycznego maila z taką informacją. Dzięki […]

Formularz kontaktowy WooCommerce

Formularz kontaktowy jest jednym z podstawowych elementów każdego sklepu internetowego. Dzięki formularzowi kontaktowemu Twoi klienci mogą się w bardzo prosty sposób z Tobą kontaktować. Jeżeli jeszcze nie posiadasz formularza kontaktowego w swoim sklepie, możesz go utworzyć wykorzystując do tego wtyczkę Gravity Forms. Przejdź do Formularzy Gravity Forms i dodaj nowy formularz. Podczas tworzenia formularza do […]

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.