WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Automatyczna prośba o recenzję produktu WooCommerce

Recenzje produktów w WooCommerce są ważne i mogą zwiększyć konwersję w Twoim sklepie, kiedy klient zobaczy, że produkt posiada pozytywne opinie, może chętniej dokonać zakupu. W WooCommerce posiadamy wtyczkę ShopMagic, która pozwala wysłać klientowi informację po zakupie z prośbą o dodanie recenzji produktu sklepie. W celu konfiguracji wtyczki pobierz ją za darmo z WordPress.org: ShopMagic […]

Porzucone koszyki WooCommerce

Porzucone koszyki to sytuacja, kiedy klient doda produkty do koszyka w Twoim sklepie i nie sfinalizuje transakcji. Na podstawie różnych badań możemy stwierdzić, że aż 80% koszyków jest porzucanych przez klientów. W WooCommerce posiadamy wtyczkę ShopMagic, dzięki której możesz powiadomić klienta, że nie dokończył zakupów w sklepie, wysyłając mu automatycznego maila z taką informacją. Dzięki […]

Formularz kontaktowy WooCommerce

Formularz kontaktowy jest jednym z podstawowych elementów każdego sklepu internetowego. Dzięki formularzowi kontaktowemu Twoi klienci mogą się w bardzo prosty sposób z Tobą kontaktować. Jeżeli jeszcze nie posiadasz formularza kontaktowego w swoim sklepie, możesz go utworzyć wykorzystując do tego wtyczkę Gravity Forms. Przejdź do Formularzy Gravity Forms i dodaj nowy formularz. Podczas tworzenia formularza do […]

Kod rabatowy WooCommerce po zapisie do newslettera

Kody rabatowe bardzo często zachęcają klientów do kolejnych zakupów. Oferując taki kod rabatowy przy zapisie do newslettera, zyskujesz możliwość wysyłania wiadomości oraz ofert dla swoich klientów. W WooCommerce możesz utworzyć taki formularz zapisu do newslettera korzystając z np. Gravity Forms, który będzie zintegrowany z systemem wysyłki maili np. GetResponse czy Mailchimp. Ale jest te prostsze […]

Konfiguracja e-maili WooCommerce

WooCommerce udostępnia maile transakcyjne wysyłane do zamówień w sklepie. Poprawna konfiguracja zapewni pełną informację dla klientów o ich zamówieniach. Dzięki temu będą wiedzieć na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Z kolei dzięki powiadomieniom dla obsługi sklepu – pracownicy będą wiedzieć o nowych lub nieudanych zamówieniach. Warto zapoznać się z poniższymi informacjami, tym bardziej że część […]