WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Edycja pól zamówienia – nowa wersja! Testuj za darmo, zapłać za dodatkowe funkcje!

W ostatnim czasie trochę utrudniamy aktualizację do nowych wersji wtyczek dzieląc je na wersje darmowe i płatne. Staramy się w ten sposób rozpowszechniać WooCommerca jako darmowe rozwiązanie, ale również umożliwiać testowanie naszych produkcji przed ich zakupem.

Kolejną wtyczką, którą zobaczysz w dwóch wersjach jest Edycja pól zamówienia. Poza wprowadzeniem wersji darmowej dodaliśmy również nowe funkcjonalności. Koniecznie przeczytaj jak zaktualizować wtyczkę po zmianach.

Wpis z 2016. Aktualny wygląd i funkcje można zobaczyć na stronie produktowej i w dokumentacji wtyczki.

Co nowego?

Największa nowość dostępna w wersji PRO to dodawanie nowych sekcji na pola. Do wyboru jest kilkanaście sekcji w formularzu zamówienia. Zmienił się też sposób prezentacji sekcji, każda sekcja to nowa zakładka w ustawieniach wtyczki.

Dzięki temu możesz dodać nowe pola np. nad lub pod przyciskiem “Kupuję i płacę” lub przed całym formularzem zamówienia.

Dodatkowe sekcje
Dodatkowe sekcje

Rozbudowaliśmy również pole Data. Od teraz kalendarz pola jest dostosowany do wersji językowej sklepu. Dodaliśmy również możliwość ustalenia zakresu wyboru daty w kalendarzu.

Edycja dodatkowej sekcji i nowe pole Data
Edycja dodatkowej sekcji i nowe pole Data

Szczegółowy opis nowych funkcjonalności znajdziesz w dokumentacji wtyczki Edycja pól zamówienia.

Jeśli jeszcze nie posiadasz naszych wtyczek to Edycja pól zamówienia (nazwa wtyczki w katalogu wtyczek to Flexible Checkout Fields) jest dostępna za darmo, a wersję PRO kupisz klikając w poniższy przycisk:

Kup Edycja pól zamówienia PRO

Aktualizacja krok po kroku

Prawidłowo przeprowadzona aktualizacja nie ma wpływu na dotychczasowe dane. Po włączeniu nowych wersji wtyczek zachowasz wszystkie swoje ustawienia.
  1. Pobierz darmową wersję z katalogu WordPress. Na razie nie instaluj wtyczki.
  2. Przejdź na stronę moje konto i pobierz nową wersję WooCommerce Flexible Checkout Fields, wersja 1.2.
  3. Dezaktywuj klucz licencyjny dla WooCommerce Flexible Checkout Fields.
  4. Zrób backup swojej strony i włącz tryb konserwacji (nie jest to konieczne, ale to rekomendujemy).
  5. Wyłącz i usuń starą wersję wtyczki przez panel WP (nazwa w panelu to WooCommerce Flexible Checkout Fields, wersja 1.1 lub wcześniejsza) albo przez FTP (katalog wtyczki to woocommerce-checkout-fields).
  6. Zainstaluj i włącz nowe wtyczki Flexible Checkout Fields i Flexible Checkout Fields PRO, które pobrałeś w krokach 1 i 2.
  7. Aktywuj klucz licencyjny dla WooCommerce Flexible Checkout Fields (to jest ten sam klucz, który dezaktywowałeś w kroku 3).
  8. Wyłącz tryb konserwacji.

Jeśli na którymkolwiek etapie będziesz mieć problemy, wyślij zgłoszenie, pomożemy.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.