Produkt grupowy WooCommerce służy do tworzenia pakietów produktów. Dzięki temu możesz w łatwy sposób zaoferować klientowi zakup kilku produktów na jednej stronie.
Spis treści
Tworzenie produktu grupowego WooCommerce
Na początku należy zacząć od stworzenia produktu, który będzie zawierał w sobie inne produkty, czyli produktu grupowego. Żeby to zrobić przejdź do menu Produkty → Dodaj produkt.
Następnie uzupełnij standardowe dane: tytuł, treść, grafiki, itd. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, najpierw przeczytaj o zarządzaniu produktami WooCommerce. Kolejnym krokiem jest ustawienie w Dane produktu typu produktu jako Grupowy produkt.
![](https://www.wpdesk.pl/wp-content/uploads/2017/04/produkt-grupowy-woocommerce-konfiguracja.png)
Dodawanie produktów do Produktu grupowego
Kolejnym krokiem jest utworzenie bądź przypisanie już istniejących produktów do produktu grupowego, który właśnie stworzyliśmy. Robimy to przechodząc do zakładki Dane produktu → Powiązane produkty
Następnie w polu Produkty grupowe wpisujemy nazwę produktu który chcemy dodać do produktu grupowego – wpisując frazę w polu powinieneś otrzymać podpowiedź.
![](https://www.wpdesk.pl/wp-content/uploads/2017/04/produkt-grupowy-dodawanie-produktow.png)
Wygląd produktu grupowego w sklepie
Na liście produktów pojawi się produkt grupowy, a zamiast przycisku “dodaj do koszyka”, pojawi się przycisk “zobacz produkty”.
![](https://www.wpdesk.pl/wp-content/uploads/2017/04/produkt-grupowy-wyglad-w-sklepie.png)
Kliknięcie w przycisk powoduje przeniesienie na stronę produktu grupowego, na której można dodać poszczególne produkty do koszyka:
![](https://www.wpdesk.pl/wp-content/uploads/2017/04/produkt-grupowy-strona-produktu-684x458.png)
Ukrywanie produktów składowy w sklepie
Jeśli chcesz, żeby produkty w ramach produktu grupowego nie pokazywały się w sklepie (np. na liście produktów lub w kategoriach), wystarczy w edycji produktu, w sekcji Opublikuj zaznaczyć widoczność w katalogu jako Ukryty.
![](https://www.wpdesk.pl/wp-content/uploads/2017/04/produkt-grupowy-ukrywanie-pojedynczego-produktu.png)
Zrób tak dla każdego z produktów w ramach utworzonego produktu grupowego. Dzięki temu klient będzie miał dostęp tylko do produktu grupowego, nie będzie widział pojedynczych produktów w sklepie.