Spis treści
Instalacja
Aktualizacja
Wymagania
Dodatek wymaga aktywnej wtyczki Kupony PDF WooCommerce w wersji PRO w minimalnej wersji 1.12.0. Jeżeli korzystasz z dodatku Zaawansowana wysyłka kuponów PDF to wówczas wymagane jest posiadanie go w minimalnej wersji 1.0.12
Opcje dodatku w ustawieniach wtyczki
Ustawienia dodatku znajdują się w ustawieniach produktu, który wybrany został jako kupon PDF.
- Podziel kupony według ilości produktów – funkcja włączy opcję rozdzielenia kuponów, jako osobne produkty.

Włączenie opcji umożliwi na stronie produktu wpisanie wielu odbiorców na stronie produktu wraz z wiadomością.

W podglądzie koszyka pojawią się wówczas dwa produkty z podglądem danych formularza, które wcześniej uzupełniliśmy. Same wiadomości z kuponami wyślą się natomiast do wszystkich odbiorców, które uzupełniliśmy na początku.

Wysyłka kuponów tylko do pierwszego odbiorcy
- Wyślij kupony do pierwszego odbiorcy – funkcja sprawi, że tylko pierwszy odbiorca otrzyma wszystkie kupony.

Wówczas po stronie produktu pojawi się jedno pole do wysyłki kuponu i na ten adres zostaną dostarczone wszystkie kupony.

Limit na formularzu odbiorcy
- Limit formularzy odbiorcy na produkt – funkcja umożliwii ustalenie limitu ilości formularzy odbiorców podczas zakupu.

Podczas zakupu nie będzie możliwości, aby dodać większą ilość produktu do koszyka.

Zachowanie opcji dzielenia kuponu podczas procesu składania zamówienia
| Wtyczka | Koszyk | Koszyk + 1 ilość | Zamówienie | Mail (wartość PLN) |
|---|---|---|---|---|
| Kupony PDF WooCommerce | 2x element | 3x element | 3x element | 1x odbiorca (30) 1x klient (30) |
| Filtr dodany do motywu | 1x element 1x element | 1x element 1x element 1x element | 1x element 1x element 1x element | 3x odbiorca (10) 3x klient (10/10/10) |
| Multi Kupony | 1x element 1x element | 2x element 1x element | 2x element 1x element | 1x odbiorca A (20) 1x odbiorca B (10) 2X klient (20/10) |
Kupony PDF WooCommerce – działanie wtyczki z domyślnymi ustawieniami.
W tym scenariuszu dwa kupony o wartości 10 PLN każdy zostają dodane do koszyka ze strony produktu. Następnie klient dodaje do koszyka jeszcze jeden kupon, co daje łącznie trzy pozycje. Zarówno klient, jak i odbiorca otrzymują jeden kupon o wartości 30 PLN w wiadomości e-mail.
Filtr – działanie wtyczki z wyłączoną opcją, ale z zastosowanym filtrem.
W tym scenariuszu dwa kupony o wartości 10 PLN każdy zostają dodane do koszyka ze strony produktu. W koszyku kupon zostaje podzielony. Następnie klient dodaje jeszcze jeden kupon, co skutkuje trzema podzielonymi kuponami. Zamówienie również zawiera trzy podzielone kupony, po jednym dla każdego produktu. Zarówno klient, jak i odbiorca otrzymują trzy wiadomości e-mail, z których każda zawiera jeden kupon o wartości 10 PLN.
Multi Kupony – działanie wtyczki z włączoną opcją dzielenia kuponów.
W tym scenariuszu dwa kupony o wartości 10 PLN każdy zostają dodane do koszyka ze strony produktu. W koszyku kupon zostaje podzielony. Następnie klient dodaje jeszcze jeden kupon, co skutkuje jedną pozycją z pojedynczym kuponem oraz drugą z dwoma kuponami. Zamówienie odzwierciedla tę samą strukturę. Ostatecznie jest dwóch odbiorców wiadomości z kuponami. Jeden otrzyma kupon o wartości 20 PLN, a drugi o wartości 10 PLN. Klient otrzyma dwie wiadomości e-mail zawierające dwa kupony — jeden o wartości 20 PLN i drugi o wartości 10 PLN.
Jeśli jesteś zainteresowany wykorzystaniem filtra, zgłoś się na nasz support.