WooCommerce jest elastyczny w kwestii ustawianych promocji dla produktów. Można kontrolować je ręcznie albo zautomatyzować za pomocą harmonogramu. Można je tworzyć w dowolnej chwili. Rabaty można stosować nie tylko dla produktów fizycznych, ale również dla produktów wirtualnych oraz dla produktów z wariantami. Oznacza to, że możesz zorganizować promocję tylko na wybrany wariant produktu, np. koszulkę z […]
Docs Category: Poradniki WooCommerce
Produkty do pobrania w WooCommerce
Dzięki produktom do pobrania w WooCommerce możesz sprzedawać np. e-booki, audiobooki, gry, oprogramowanie czy np. bilety na wydarzenia w formie PDF. Możliwości są naprawdę duże, a konfiguracja prosta. Dodatkowo wszystkie pliki są zabezpieczone przed nieautoryzowanym pobieraniem (bez zakupu produktu). Sposób pobierania plików Aby skonfigurować sposób pobierania wirtualnych produktów, przejdź do ustawień WooCommerce → Ustawienia → […]
Produkty z wariantami w WooCommerce
Produkty z wariantami umożliwiają tworzenie produktów, które mają różne właściwości. Np. w ramach jednego produktu można stworzyć warianty kolorystyczne, rozmiarowe, aby sprzedawać odzież. Dzięki możliwości ustawienia poszczególnych wariantów jako fizycznych lub wirtualnych można sprzedawać np. muzykę w formie płyty CD oraz MP3 do pobrania. Tworzenie produktu z wariantami w WooCommerce Aby stworzyć produkt z wariantami, […]
Produkty grupowe w WooCommerce
Produkt grupowy WooCommerce służy do tworzenia pakietów produktów. Dzięki temu możesz w łatwy sposób zaoferować klientowi zakup kilku produktów na jednej stronie. Tworzenie produktu grupowego WooCommerce Na początku należy zacząć od stworzenia produktu, który będzie zawierał w sobie inne produkty, czyli produktu grupowego. Żeby to zrobić przejdź do menu Produkty → Dodaj produkt. Następnie uzupełnij […]
Produkty zewnętrzne w WooCommerce
Produkt zewnętrzny WooCommerce – ustawienia główne Po utworzeniu nowego produktu w typie produktu wybierz Produkt zewnętrzny/afiliacyjny. Podstawowe opcje konfiguracyjne tego produktu prezentują się następująco: Adres URL produktu – wprowadź link do produktu zewnętrznego. Najczęściej będzie to link afiliacyjny. Tekst przycisku – wprowadź dowolny tekst, który ma znaleźć się na przycisku kierującym do produktu zewnętrznego, np. Przejdź do produktu […]
Zarządzanie produktami WooCommerce
Produkty w WooCommerce – ustawienia główne W celu dodania nowego produktu z menu WordPressa wybierz Produkty → Dodaj nowy. Tutaj dodaje się produkty w WooCommerce. W głównym polu wprowadź opis produktu. Przejdź poniżej, gdzie znajdują się Ustawienia główne. Cena – Po ustawieniu ceny promocyjnej w sklepie będą widoczne obie ceny, gdzie standardowa będzie przekreślona. Cena […]
Dodawanie obrazków i galerii w sklepie WooCommerce
Obrazek produktu W WooCommerce, każdy produkt ma do siebie przypisany jeden główny obrazek. To jest najważniejsza grafika wyróżniająca produkt. W sklepie będzie ona wyświetlać się na stronie produktu oraz wszędzie tam, gdzie system WooCommerce pokazuje wszystkie (lub wybrane) produkty. W domyślnym układzie WooCommerce, pole wyboru głównego obrazka znajdziecie w edycji produktu po prawej stronie. A […]
Jak dodać akceptację regulaminu w sklepie WooCommerce?
Po zalogowaniu się przejdź do: Dodaj -> Stronę. Na ekranie zobaczysz pola edycji, w które należy wpisać nazwę strony (w tym przypadku Regulamin) oraz treść. Po wprowadzeniu danych kliknij guzik Opublikuj. Następnie kliknij w: Wygląd -> Dostosuj -> WooCommerce -> Zamówienia i wybierz odpowiednią stronę przy opcji Strona Regulaminu. Wszystkie zmiany zatwierdź guzikiem Zapisz zmiany […]
Kolejność wyświetlania produktów WooCommerce
WooCommerce pozwala na kilka sposobów sortowania produktów. Wybierz odpowiednie ustawienie i twoi klienci zobaczą produkty w takiej kolejności na stronach sklepu i kategorii. Przejdź do menu: Wygląd → Dostosuj → WooCommerce → Katalog produktów. W sekcji Domyślne sortowanie produktów, z rozwijanej listy wybierz jedną z opcji: Domyślne sortowanie (niestandardowe sortowanie + nazwa) – alfabetycznie lub […]