Co zrobić, gdy pojawi się komunikat? Wykonaj następujące kroki. Przejdź do zakładki Wtyczki i sprawdź, czy darmowa wersja wtyczki jest aktualna. Zaktualizuj ją w razie potrzeby. Zaloguj się na swoje konto wpdesk.pl. Przejdź do zakładki Pliki do pobrania i pobierz najnowszą wersję PRO wtyczki. Wróć do panelu WP i usuń poprzednią wersję PRO. Zainstaluj pobraną […]
Docs Tag: pomocne
Jak wykonać downgrade wtyczki?
Jeżeli po aktualizacji wtyczki do najnowszej wersji napotkałeś na jakiekolwiek problemy ze zgodnością lub jej poprawnym funkcjonowaniem i chcesz powrócić do poprzedniej wersji, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami. Cały proces i czynności, które musisz w tym celu wykonać nie są zbyt skomplikowane, jednak mogą się nieznacznie różnić w zależności od sytuacji, Twojego środowiska sklepowego i […]
Jak włączyć cykliczne wykonywania crona?
Cron to system zarządzania zadaniami na serwerze. WP-cron w WordPressie to funkcja, za pomocą której WordPress obsługuje zaplanowane zadania. WP-cron kontroluje takie podstawowe funkcjonalności jak cykliczne sprawdzanie aktualizacji, publikacja zaplanowanych postów, czy np. automatyczne anulowanie zamówień w WooCommerce po określonym czasie. WP-cron jest wywoływany przy każdym przeładowaniu witryny opartej o WordPressa. W tym momencie sprawdzana […]
Podniesienie wersji PHP na serwerze
Dlaczego warto podnieść wersję PHP? Jak przyspieszyć działanie sklepu WooCommerce? Co zrobić kiedy limity pamięci na serwerze są niewystarczające? Zawsze namawiamy do korzystania z najnowszych wersji wtyczek i WordPressa. Użytkownicy naszych rozwiązań chętnie korzystają z aktualizacji skryptów. Czasami jednak zapominają o sprawdzeniu wersji interpretatora PHP. Zgodnie z zasadą “nowsze jest zawsze lepsze”, zachęcamy do podniesienia […]
Konfiguracja serwera pod wtyczki WP Desk
Problem z zapisem danych Jeśli masz problem z zapisywaniem dużych ilości danych – np. podczas dodawania wielu reguł wysyłki wtyczki Flexible Shipping lub wielu pól pochodzących z wtyczki Flexible Checkout Fields, może to oznaczać że twój serwer nie jest prawidłowo skonfigurowany i nie pozwala na zapis dużej ilości danych na raz. Wprowadzone dane są obcinane […]
Jak dezaktywować wtyczkę przez FTP?
Po zainstalowaniu wtyczki na stronie z WordPressem może się okazać, że wtyczka nie jest kompatybilna z innymi wtyczkami lub motywem, który zainstalowałeś. Po aktywacji wtyczki wyświetliła się pusta strona i nie możesz się dostać do listy wtyczek aby dezaktywować tę która spowodowała problem. W tym artykule przedstawiamy instrukcję, jak ręcznie wyłączyć wtyczkę, która może być […]
Jak włączyć debugowanie w WordPressie?
W pracy ze skryptami PHP mogą wystąpić błędy. Zdarza się, że interpretator PHP wyświetla błędy na ekranie, dzięki czemu można łatwo je zidentyfikować i wskazać przyczynę problemów. Co w sytuacji kiedy skrypty nie działają poprawnie, błędy nie są wyświetlane na ekranie, a chciałbyś zapisać treść błędu? Aby zapisać treść błędu, należy włączyć debugowanie. Prezentujemy cztery […]
Jak sprawdzić i ustawić limit pamięci dla WordPressa
Komunikat błędu Fatal error: Allowed memory size of 12345678 bytes exhausted (tried to allocate 2345678 bytes) in /home/your-username/public_html/wp-includes/plugin.php on line 1000 Komunikat informuje o ilości bajtów pamięci, która jest aktualnie wykorzystywana oraz ile bajtów już się nie zmieściło. Podana jest również ścieżka do pliku, który natrafił na ten błąd i konkretna linijka kodu w tym […]
Jak aktywować licencje wtyczek WP Desk
Aktywacja subskrypcji Ważne – Jeśli wtyczka ma wersję darmową, także należy ją zainstalować. Subskrypcje umożliwiają aktywację wtyczek po ich instalacji oraz możliwość automatycznej aktualizacji bezpośrednio z panelu WordPressa. Nasz nowy system licencji nie wymaga już aktywacji unikalnych kluczy API. Zamiast tego konieczne jest zarejestrowanie domeny sklepu w panelu moje konto. Poniżej przedstawiamy opis całego procesu od […]