WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Niekompatybilne wersje wtyczek

Co zrobić, gdy pojawi się komunikat? Wykonaj następujące kroki. Przejdź do zakładki Wtyczki i sprawdź, czy darmowa wersja wtyczki jest aktualna. Zaktualizuj ją w razie potrzeby. Zaloguj się na swoje konto wpdesk.pl. Przejdź do zakładki Pliki do pobrania i pobierz najnowszą wersję PRO wtyczki. Wróć do panelu WP i usuń poprzednią wersję PRO. Zainstaluj pobraną […]

Jak wykonać downgrade wtyczki?

Jeżeli po aktualizacji wtyczki do najnowszej wersji napotkałeś na jakiekolwiek problemy ze zgodnością lub jej poprawnym funkcjonowaniem i chcesz powrócić do poprzedniej wersji, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami. Cały proces i czynności, które musisz w tym celu wykonać nie są zbyt skomplikowane, jednak mogą się nieznacznie różnić w zależności od sytuacji, Twojego środowiska sklepowego i […]

Jak włączyć cykliczne wykonywania crona?

Cron to system zarządzania zadaniami na serwerze. WP-cron w WordPressie to funkcja, za pomocą której WordPress obsługuje zaplanowane zadania. WP-cron kontroluje takie podstawowe funkcjonalności jak cykliczne sprawdzanie aktualizacji, publikacja zaplanowanych postów, czy np. automatyczne anulowanie zamówień w WooCommerce po określonym czasie. WP-cron jest wywoływany przy każdym przeładowaniu witryny opartej o WordPressa. W tym momencie sprawdzana […]

Podniesienie wersji PHP na serwerze

Dlaczego warto podnieść wersję PHP? Jak przyspieszyć działanie sklepu WooCommerce? Co zrobić kiedy limity pamięci na serwerze są niewystarczające? Zawsze namawiamy do korzystania z najnowszych wersji wtyczek i WordPressa. Użytkownicy naszych rozwiązań chętnie korzystają z aktualizacji skryptów. Czasami jednak zapominają o sprawdzeniu wersji interpretatora PHP. Zgodnie z zasadą “nowsze jest zawsze lepsze”, zachęcamy do podniesienia […]

Konfiguracja serwera pod wtyczki WP Desk

Problem z zapisem danych Jeśli masz problem z zapisywaniem dużych ilości danych – np. podczas dodawania wielu reguł wysyłki wtyczki Flexible Shipping lub wielu pól pochodzących z wtyczki Flexible Checkout Fields, może to oznaczać że twój serwer nie jest prawidłowo skonfigurowany i nie pozwala na zapis dużej ilości danych na raz. Wprowadzone dane są obcinane […]

Jak dezaktywować wtyczkę przez FTP?

Po zainstalowaniu wtyczki na stronie z WordPressem może się okazać, że wtyczka nie jest kompatybilna z innymi wtyczkami lub motywem, który zainstalowałeś. Po aktywacji wtyczki wyświetliła się pusta strona i nie możesz się dostać do listy wtyczek aby dezaktywować tę która spowodowała problem. W tym artykule przedstawiamy instrukcję, jak ręcznie wyłączyć wtyczkę, która może być […]

Jak włączyć debugowanie w WordPressie?

W pracy ze skryptami PHP mogą wystąpić błędy. Zdarza się, że interpretator PHP wyświetla błędy na ekranie, dzięki czemu można łatwo je zidentyfikować i wskazać przyczynę problemów. Co w sytuacji kiedy skrypty nie działają poprawnie, błędy nie są wyświetlane na ekranie, a chciałbyś zapisać treść błędu? Aby zapisać treść błędu, należy włączyć debugowanie w WordPress, […]

Jak sprawdzić i ustawić limit pamięci dla WordPressa

Zobacz, co zrobić, gdy Twoja strona internetowa (wtyczki, funkcje, płynność) nie funkcjonuje poprawnie. Jeśli zauważysz kod błędu Allowed memory size albo Out of memory, to poniżej znajdziesz odpowiedź, dlaczego tak się dzieje, jak podnieść limit pamięci w WordPress na kilka sposobów w tym przez wp-config i WP_MEMORY_LIMIT. Komunikat błędu Allowed memory size Fatal error: Allowed […]

Jak aktywować licencje wtyczek WP Desk

Spis treści1 Aktywacja subskrypcji2 WordPress Multisite3 Najczęściej zadawane pytania Aktywacja subskrypcji Ważne – Jeśli wtyczka ma wersję darmową, także należy ją zainstalować. Subskrypcje umożliwiają aktywację wtyczek po ich instalacji oraz możliwość automatycznej aktualizacji bezpośrednio z panelu WordPressa. Nasz nowy system licencji nie wymaga już aktywacji unikalnych kluczy API. Zamiast tego konieczne jest zarejestrowanie domeny sklepu w […]