WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Flexible Subscriptions – Recurring Shipping

Demo

Na stronie demo sprawdzisz przed zakupem jak działają wersje PRO naszych wtyczek. Do założenia konta testowego potrzebujemy jedynie poprawnego adresu email.

Instalacja

Instrukcja instalacji →

Aktywacja subskrypcji

Instrukcja aktywacji →

Aktualizacja

Instrukcja aktualizacji →

Co robi wtyczka?

Wtyczka umożliwia zarządzanie cyklicznymi wysyłkami produktów w ramach subskrypcji. Możesz skonfigurować produkt w taki sposób, aby był wysyłany w określonych odstępach czasu, np. co 2 tygodnie. Kiedy nadejdzie czas wysyłki, wtyczka automatycznie utworzy nowe zamówienie, które będzie procesowane tak, jak standardowe zamówienie w WooCommerce (z tą różnicą, że będzie ono widniało na liście zamówień jako darmowe). Zamówienia te będą widoczne na liście zamówień w panelu administratora, a klient otrzyma powiadomienie e-mail o nowym zamówieniu.

Pierwsze kroki

Po instalacji wtyczki należy przejść do edycji produktu, w którym chciałbyś włączyć funkcjonalność cyklicznych wysyłek. W tym celu przejdź do Produkty -> Wszystkie produkty -> Odnajdź odpowiedni produkt -> Edytuj -> Wysyłka.

Ustawienia harmonogramu wysyłek

W zakładce Wysyłka zobaczysz nowe pola konfiguracyjne, które pozwolą ci ustawić odpowiedni cykl wysyłki:
recurring-shipping-pola-wyboru
Wtyczka dodaje następujące pola:

  • Cykl wysyłki na podstawie – pozwala na ustawienie częstotliwości wysyłki. Dostępne są następujące opcje dzień, tydzień, miesiąc, lata, wyłączone,
  • Dostawa co – pozwala na wpisanie dowolnej liczby x, na zasadzie Dostawa co x [to, co wybierzesz powyżej], np. Dostawa co 3 dzień, albo Dostawa co 1 miesiąc itd.,
  • Data pierwszej wysyłki – Ustaw datę pierwszej wysyłki, korzystając z kalendarza (opcja ta jest szczególnie przydatna w przypadku przedsprzedaży). Jeśli data pierwszej wysyłki minie (stanie się datą przeszłą), zostanie ona zignorowana i nie będzie brana pod uwagę przy harmonogramie wysyłek. Harmonogram będzie liczony od daty zakupu subskrypcji.

Widok klienta

Klient twojego sklepu, po przejściu na stronę danego produktu zobaczy odpowiednią informację dot. cyklicznych wysyłek:

Jeżeli data pierwszej wysyłki będzie datą przeszłą, to zostanie ona zignorowana i nie będzie wyświetlana klientom twojego sklepu:

Klient ma również możliwość zapoznania się ze szczegółami cyklicznych wysyłek do swych aktywnych subskrypcji. W tym celu musi zalogować się do twojego sklepu i przejść do sekcji Moje konto -> Subskrypcje -> Zobacz:

Jak widzisz powyżej, klient znajdzie tam informacje o częstotliwości wysyłki, następnej wysyłce, oraz przedmiotach wchodzących w skład tych wysyłek.

Widok w panelu administracyjnym

Po zalogowaniu się do panelu administracyjnego twojego sklepu, informacje nt. cyklicznych wysyłek odnajdziesz w poniższych sekcjach:
Metabox w szczegółach subskrypcji

Po wejściu w szczegóły danej subskrypcji w sekcji ‘Notatki’ odnajdziesz informację o utworzonych pakietach wysyłkowych, wtyczka dodaje też metabox ze szczegółami dot. wspomnianych pakietów.
Lista zamówień

Tak jak opisano we wstępie, wysyłki cykliczne będą widoczne na liście zamówień. Wtyczka dodaje także dwie nowe kolumny:

  • Powiązane subskrypcje – w tej kolumnie zobaczysz, do której subskrypcji odnosi się dane zamówienie,
  • Zamówienie wysyłkowe – w tej kolumnie oznaczone będą zamówienia subskrypcyjne wysyłkowe.
  • Wtyczka dodaje również możliwość filtrowania zamówień wg Zamówienie wysyłkowe – po zastosowaniu takiego filtra, wyświetlone zostaną tylko zamówienia subskrypcyjne, które są zamówieniami wysyłkowymi (z włączonymi cyklicznymi wysyłkami).

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.