WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

Wszystkie wpisy

Dropshipping w WordPress i import produktów WooCommerce

Dropshipping w WordPress i WooCommerce import produktów

Dziś pokażę Ci, jak dodać nowe produkty i rozpocząć sprzedaż w modelu dropshipping w WordPress i WooCommerce. Zobaczysz, jak wykonać import produktów w WooCommerce z darmową wtyczką z repozytorium WordPress. Dowiesz się także, jak przygotować ofertę sklepu pod dropshipping w 2024 roku. Zaczynajmy 🚀! Spis treści Dropshipping za darmo w WordPress? Kiedy i dlaczego importować […]

7 kroków, które zwiększą Twoją sprzedaż przedświąteczną

Wielkimi krokami zbliża się najbardziej wyczekiwany przez sprzedawców okres przedświątecznej sprzedaży. Ten czas jest dużym wyzwaniem dla sklepów internetowych zarówno pod względem logistycznym, jak i strategicznym. Jak przygotować się na zakupowy szał, by ten nie zakończył się fiaskiem? Spis treści 1. Ustal sprecyzowane cele sprzedażowe i wizerunkowe 2. Określ Buyer Personę i wybierz kanały sprzedaży […]

WP Talks #28: UX w WordPressie

To spotkanie cyklu WP Talks było dla mnie swoistym wypoczynkiem, ponieważ moi goście naprawdę mieli o czym rozmawiać! Przemek Proszowski (UX Designer Flexible Shipping) oraz Olka Fiszbak-Biernat (https://czasnadesign.com/) przedstawili temat User Experience w WordPressie oraz rozpoczęli ciekawą dyskusję o tworzeniu zespołów UX w pracy. Czym jest w ogóle User Experience? Czy jest istotny przy budowaniu […]

Wykluczanie dat w kalendarzu Flexible Checkout Fields

Pole Data dostępne jest we wtyczce Flexible Checkout Fields (FCF) w wersji PRO. Kliknięcie w obszar tego pola powoduje pokazanie dodatkowego okna z widokiem kalendarza. Zapewnia to wygodę przy wybieraniu dat bez martwienia się o poprawną walidację. Wtyczka od wersji 3.1.0 umożliwia zaawansowane wykluczanie dat w kalendarzu np. poprzez zablokowanie dni wolnych od pracy. Pole […]

Najczęstsze błędy, które możesz popełnić przy tworzeniu landing page

W poprzednim wpisie (click) tłumaczyłam czym jest landing page, czyli strona lądowania i co należy zrobić, by na niej…zarobić. Dziś przedstawiam najpopularniejsze błędy, które możesz popełnić tworząc swoją stronę docelową. Zapraszam do wpisu i analizy Twojej strony. Błąd 1: Landing page nie jest logicznym rozszerzeniem kampanii marketingowych Na pewno dobrze znasz tę frustrację, gdy po […]

WP Talks #27: Kiedy produkt to za mało

Po przerwie wakacyjnej mieliśmy przyjemność zaprosić na kolejne spotkanie cyklu WP Talks! Tym razem rozmawiałam wraz z Bartkiem Gąsiorem o tym dlaczego nie zawsze dobry produkt sprzeda się sam i jak można mu w tym pomóc. ????️ W nagraniu spotkania m.in.: – Czy opisy produktów mają znaczenie? – Jak dobrze konstruować tytuły aukcji i ogłoszeń, […]

Jak wysyłać manualne e-maile w WooCommerce [poradnik]

Czym są manualne e-maile WooCommerce? Dlaczego i jak z nich korzystać? Czy można wysłać pojedynczy e-mail bezpośrednio z panelu WordPress? Jeśli tak to, jak to zrobić? Tyle pytań i… jeden artykuł, aby na nie odpowiedzieć. Pierwsze pytanie – czym są jednorazowe e-maile z instrukcji WooCommerce? Założę się, że jako właściciel sklepu napotkałeś wiele okazji, w […]

Tworzenie landing page – jak to zrobić, by na tym zarobić?

Strony docelowe dla dużych sklepów e-commerce, jak i małych biznesów prywatnych zdobywają w Polsce coraz większą popularność. Nic dziwnego – dobry landing page może przynieść Ci naprawdę duży zysk. Jeśli chcesz, by Twoja strona docelowa była zyskowna, musisz wiedzieć, jak ją zbudować oraz co powinno się na niej znaleźć. Landing page – co to właściwie […]

Napiwek w sklepie WooCommerce w formularzu zakupu

Ostatni rok mocno pokrzyżował plany branży gastronomicznej. Sprzedaż internetową uruchomiły nawet lokale patrzące dotąd niechętnie na sklepy WooCommerce. Prowadzenie takigo kanału dystrubucji nie oznacza wcale mniejszego nakładu pracy niż w przypadku obsługi stacjonarnej. Dodatkowy napiwek w sklepie WooCommerce to dla lokalu prosta metoda na większy zysk w niepewnych dla gastronomii czasach. Są dwa miejsca gdzie […]

Zacznij nowy rok szkolny z ShopMagic

Za rogiem koniec wakacji, a więc powoli nadchodzi „Dzień Wolności Rodzica”, czyli 1 września. Alternatywnie nazywany „Dniem Zniewolenia”, przez towarzyszy współobywateli objętych obowiązkiem szkolnym*. Zakładam, że dla większości naszych czytelników dzień ten nie będzie znacząco różnił się od innych. Natomiast, będąc w temacie zakupów szkolnych, pozwolę sobie sięgnąć po kredki, flamastry, plecaki oraz książki i […]

kupony-pdf-woocommerce-karty-podarunkowe-z-dedykacja

Karty podarunkowe WooCommerce z dedykacją

Karty podarunkowe to produkt, który będzie popularny w Twoim sklepie WooCommerce przez cały rok. Mnogość okazji, przy których można je wykorzystać, umożliwia dobrą sprzedaż bez względu na porę roku. W artykule przeczytasz jak utworzyć i sprzedawać okazjonalne karty podarunkowe z dedykacją w sklepie internetowym. Darmowa wersja wtyczki Kupony PDF WooCommerce Z darmową wersją wtyczki Kupony […]

Podatek od wysyłki w WooCommerce

Podatek od wysyłki w WooCommerce – wszystko co musisz wiedzieć

W tym artykule pokażę Ci, jak skonfigurować podatek od wysyłki WooCommerce. Nie jest to najbardziej intuicyjna funkcjonalność tej wtyczki, ale mam nadzieję, że dzięki temu poradnikowi, podatek od wysyłki WooCommerce stanie się dla Ciebie o wiele bardziej zrozumiały.

warianty allegro

Aukcje wielowariantowe w Allegro WooCommerce

Mamy to! W dniu dzisiejszym wydajemy wersję 4.3 wtyczki Allegro WooCommerce i możemy się pochwalić nową wspaniałą funkcjonalnością. Od wersji 4.3 wtyczka wspiera wielowariantowość – możesz już wystawiać aukcje wielowariantowe na Allegro. Jeśli korzystasz z produktów z wariantami w swoim sklepie WooCommerce, będziesz mógł na ich podstawie z łatwością utworzyć na Allegro oferty wielowariantowe. Zapoznaj […]

GLS logo

Wtyczka GLS WooCommerce już dostępna!

Wtyczka GLS WooCommerce dołącza do bogatej oferty integracji kurierskich w sklepie WP Desk. Twórz przesyłki kurierskie bezpośrednio do klientów lub do punktów Szybkiej Paczki/ParcelShop przez panel WooCommerce, a także pobieraj etykiety nadawcze. Dla nowych i istniejących klientów GLS z 70% rabatem.

magia-google-analytics-w-wordpressie-1

Magia Google Analytics w WordPress

Nowa rzeczywistość narzuciła przedsiębiorcom nowe zasady gry na rynku. Restrykcje i obostrzenia sklepów stacjonarnych przekonały lwią cześć firm do przeniesienia się do świata Internetu. Według raportu ExpertSender tylko w pierwszym kwartale 2021 roku liczba sklepów w e-commerce wzrosła o 2 tysiące. Wynik ten jest o 70% większy niż w poprzednim roku. Nowi gracze w świecie […]

Napiwek w sklepie WooCommerce na stronie produktowej

Wiele restauracji i innych lokali gastronomicznych prowadzi aktywną sprzedaż w Internecie jako sklepy WooCommerce. Obsługa takiej sprzedaży często wiąże się z podobnym lub niewiele mniejszym nakładem pracy co w przypadku zwykłej obsługi na miejscu. Dodatkowy napiwek w sklepie WooCommerce to dla gastronomii ciekawa metoda na zwiększenie zysku w trudnych czasach dla tej branży. Nie w […]

Jak ustawić mechanizm podatkowy OSS w WooCommerce?

E-sprzedaż do krajów UE do tej pory była uzależniona od rodzaju sprzedawanych produktów. Produkty wirtualne były objęte tzw. procedurą MOSS, w ramach której klient sklepu, firma spoza Polski, nie musiał płacić podatku VAT. Od lipca w nową procedurę OSS włączone będą również produkty wysyłkowe. Dowiedz się jak uruchomić OSS w WooCommerce. Czym jest OSS? To […]

Hello, World! Przedstawiamy Active Installs.

Active Installs to aplikacja, dzięki której będziesz w stanie kontrolować ilość aktywnych instalacji dowolnej wtyczki. Za pomocą wskaźników oraz wykresów w łatwy sposób można zdiagnozować, jaki jest stan badanej wtyczki oraz co należy w niej poprawić, aby doświadczyć szybszego wzrostu aktywnych instalacji. Aplikacja w wersji beta jest dostępna dla każdego ZA DARMO. Początki Active Installs […]

Wkrótce możesz tego potrzebować…

Może Cię także zainteresować… Inni klienci kupili także… Jest duża szansa, że takie wiadomości email zawitały także do Twojej skrzynki odbiorczej. Dlaczego tak się dzieje? Gdyż cross-selling i up-selling (to o nich będzie mowa) po prostu działają. Co to jest cross-selling Cross-selling (sprzedaż krzyżowa) zachęca do dokupienia czegokolwiek w połączeniu z produktem podstawowym. Dla przykładu, […]

WP Talks #26: Landing page, który działa

26. spotkanie cyklu WP Talks to rozmowa z Robertem Marczakiem – specjalistą optymalizacji i projektowania procesów lead generation. Nagranie spotkania znajdziesz na naszym fanpage na Facebooku oraz na YouTube WP Talks, gdzie znajdziecie wszystkie nagrane dotąd odcinki. Nagranie live WP Talks #26 na Facebook Nagranie live WP Talks #26 na YouTube Jeżeli macie ochotę posłuchać […]

WP Fit 2021 rywalizacja sportowa WP Desk

Rywalizacja sportowa WP Fit 2021

Na co dzień w WP Desk staramy się działać zespołowo, ale zdecydowanie nie dotyczy to zmagań sportowych! Wtedy budzą się w nas demony, zwierzęta i dziki duch rywalizacji! ???? Przeczytajcie jak przebiegała sportowa rywalizacja WP Fit 2021, którą organizowaliśmy już drugi rok z rzędu! Co to był za miesiąc! Wewnątrz WP Desk przez cały czerwiec […]

Import produktów WooCommerce z dwóch plików XML

Prowadzisz swój sklep w modelu dropshipping. Import produktów WooCommerce jest jest łatwy, używasz przecież wtyczki Dropshipping XML WooCommerce. Z pewnością nie masz żadnych zmartwień, sprzedaż przebiega bezproblemowo. Pewnego dnia otrzymujesz wiadomość, że od dzisiaj hurtowania udostępnia dwa pliki XML. Z jednego zaimportujesz do sklepu produkty, natomiast drugi będzie odpowiadał za synchronizację stanów magazynowych. Czy to […]

Kupony rabatowe WooCommerce w Twoim sklepie

Kupony PDF WooCommerce to wtyczka o ogromnych możliwościach prosprzedażowych w sklepie. W artykule pokażę Ci jak w sposób innowacyjny sprzedawać swoje produkty. Kody rabatowe przyciągną do Twojego sklepu nowych klientów, ale także tych powracających. Kupony PDF to wtyczka do tworzenia kart podarunkowych i kuponów rabatowych. Poniżej pokażę Ci kilka możliwości ich zastosowania. Kupony PDF w […]

opisy-produktów

Jak stworzyć opis produktu, który zwiększy sprzedaż?

Wielu właścicieli sklepów internetowych nie zauważa potencjału, jaki drzemie w dobrze przygotowanych opisach produktów. Oprócz tego, że są one ważnym elementem strategii SEO, to mogą przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Sprawdź, jak pisać skuteczne teksty na strony produktowe.  Na wstępie zaznaczmy: Dobry opis produktu to taki, który pozwala użytkownikom wyobrazić sobie wygodę życia, której doświadczą, […]

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.