WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Ceneo Zaufane Opinie – WooCommerce

Instalacja

Instrukcja instalacji →

Aktywacja Subskrypcji

Aktywacja subskrypcji →

Aktualizacja

Instrukcja aktualizacji →

Ważne informacje

  • Wtyczka wymaga posiadania konta sklepu w Ceneo.
  • Program Zaufane Opinie wymaga podpisania Umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych z Ceneo oraz umieszczenia odpowiednich zapisów w regulaminie sklepu. Zapoznaj się ze szczegółami tutaj.
  • Skrypt Zaufanych Opinii Ceneo jest ładowany na stronie podsumowania zamówienia dla wszystkich zamówień realizowanych w WooCommerce i dla wszystkich produktów. To znaczy, że ankieta zostanie wysłana do wszystkich klientów, którzy przejdą przez proces zamówienia. W przyszłości planujemy umożliwienie wyboru kiedy skrypt ma się załadować.

Ustawienia

Przejdź do menu: WooCommerce → Zaufane Opinie.

GUID sklepu – skopiuj z panelu Ceneo: Bezpieczeństwo zakupów → Program Zaufanych Opinii → Konfiguracja. Bezpośredni link

Zgoda klienta na otrzymanie ankiety – Opcjonalnie włącz checkbox na stronie zamówienia, którego zaznaczenie będzie powodowało wyrażenie zgody przez klienta na otrzymanie ankiety. Jeśli checkbox nie zostanie zaznaczony, ankiety będą wysyłane do wszystkich klientów.

Treść zgody – Wprowadź treść zgody wyrażanej przez klienta na przesłanie ankiety. Będzie ona widoczna wraz z checkboxem na ekranie finalizacji zamówienia, pomiędzy akceptacją regulaminu sklepu a przyciskiem „Kupuję i płacę”.

Wysyłka ankiety – wybierz liczbę dni roboczych do wysyłki ankiety.

Panel ustawień we wtyczce Ceneo Zaufane Opinie

Jak sprawdzić czy skrypt się poprawnie wyświetla

Złóż zamówienie w sklepie i przejdź cały proces zamówienia aż znajdziesz się na stronie podsumowania zamówienia. Jeśli nie robiłeś modyfikacji w sklepie to strona ma tytuł “Zamówienie otrzymane” i zawiera tekst “Dziękujemy. Otrzymaliśmy Twoje zamówienie.”

Otwórz źródło strony HTML i wyszukaj poniższy kod (to jest kod przykładowy, Twoje dane będą się różnić).

_ceneo(‘transaction’, {

client_email: ’[email protected]’,

order_id: ‘1175’,

shop_products: [{“id”:49,”price”:”24″,”quantity”:1,”currency”:”PLN”}],

work_days_to_send_questionnaire: 1,

amount: 29.52 });

Sprawdź czy w poszczególnych parametrach znajdują się odpowiednie wartości:

ceneo_client_email – e-mail klienta podany w zamówieniu,

ceneo_order_id – numer zamówienia,

ceneo_shop_product_ids – ID produktów (nie SKU) w sklepie oddzielone znakiem #, jeśli produkt został zamówiony więcej niż raz to jego ID pojawi się tyle razy ile sztuk jest w zamówieniu – to jest poprawne zachowanie, dla produktów z wariantami są podawane ID wariantów,

ceneo_work_days_to_send_questionnaire – liczba dni roboczych do wysyłki ankiety, którą podałeś w ustawieniach wtyczki,

accountGuid – ID sklepu, który podałeś w ustawieniach.

Wyświetlanie zgody klienta w edycji zamówienia

Jeśli w ustawieniach wtyczki włączyłeś wymaganie zgody klienta na wysyłkę ankiety Zaufanych Opinii Ceneo i chciałbyś w edycji zamówienia zobaczyć czy klient wyraził zgodę na udział w programie, dodaj do pliku functions.php swojego motywu następujący kod:

Efekt końcowy – jeśli kupujący podczas składania zamówienia zaznaczy checkbox zgidy na wysyłkę ankiety, w zamówieniu pojawi się informacja: