Spis treści
Instalacja
Aktualizacja
Ustawienia
Najbardziej popularne
Podstawową funkcją dodatku jest zbieranie informacji o produktach (oraz ich kategoriach i tagach) jakie klienci sklepu dodają do swoich list. Te dane znajdują się w zakładce Flexible Wishlist > Najbardziej popularne i są podzielone na kolejne zakładki w menu.
Popularne produkty
Tabela w tej zakładce zawiera informacje o produktach.

- Pierwszym elementem jest menu przełączania tabel.
- Poniżej znajduje się wiersz zawierający filtry takie jak Stan magazynowy oraz Data dodania produktu do listy. Przycisk Filtr uruchamia filtr.
- Pierwsza kolumna w tabeli służy do zaznaczania produktu (lub kilku z nich) w celu stworzenia promocji. Zaznacz checkbox obok listy (lub klika z nich) a następnie kliknij przycisk Stwórz promocję pod tabelą.
- Kolumna Nazwa produktu zawiera miniaturkę produktu a także jego nazwę i status magazynowy.
- Kolumna Listy życzeń pokazuje na ilu listach znajduje się produkt.
- Kolumna Użytkownicy pokazuje ilu z nich dodało produkt do swojej listy.
- Kolumna Ilość na liście życzeń zlicza ile razy produkt był dodany do list (czasem jedna lista zawiera kilka sztuk danego produktu).
Popularne kategorie
Tabela w tej zakładce zawiera informacje o kategoriach.

- Pierwszym elementem jest menu przełączania tabel.
- Poniżej znajduje się wiersz zawierający filtry takie jak Stan magazynowy oraz Data dodania produktu z kategorii do listy. Przycisk Filtr uruchamia filtr.
- Pierwsza kolumna w tabeli służy do zaznaczania kategorii (lub kilku z nich) w celu stworzenia promocji. Zaznacz checkbox obok listy (lub klika z nich) a następnie kliknij przycisk Stwórz promocję pod tabelą.
- Kolumna Nazwa kategorii zawiera nazwę kategorii.
- Kolumna Listy życzeń pokazuje na ilu listach znajduje się produkt z kategorii.
- Kolumna Użytkownicy pokazuje ilu z nich dodało produkt z kategorii do swojej listy.
- Kolumna Ilość na liście życzeń zlicza ile razy produkt z kategorii był dodany do list (czasem jedna lista zawiera kilka sztuk danego produktu).
Popularne tagi
Tabela w tej zakładce zawiera informacje o tagach.

- Pierwszym elementem jest menu przełączania tabel.
- Poniżej znajduje się wiersz zawierający filtry takie jak Stan magazynowy oraz Data dodania produktu z tagiem do listy. Przycisk Filtr uruchamia filtr.
- Pierwsza kolumna w tabeli służy do zaznaczania tagu (lub kilku z nich) w celu stworzenia promocji. Zaznacz checkbox obok listy (lub klika z nich) a następnie kliknij przycisk Stwórz promocję pod tabelą.
- Kolumna Nazwa tagu zawiera nazwę tagu.
- Kolumna Listy życzeń pokazuje na ilu listach znajduje się produkt z tagiem.
- Kolumna Użytkownicy pokazuje ilu z nich dodało produkt z tagiem do swojej listy.
- Kolumna Ilość na liście życzeń zlicza ile razy produkt z tagiem był dodany do list (czasem jedna lista zawiera kilka sztuk danego produktu).
Wszystkie listy życzeń
Kolejną funkcją wtyczki jest zarządzanie wszystkimi listami życzeń jakie klienci stworzyli w sklepie. Te listy znajdują się w zakładce Flexible Wishlist > Wszystkie listy życzeń i są przedstawione w formie tabeli.

- Pierwszym elementem jest wiersz służący do usuwania list życzeń. Zaznacz checkbox obok listy (lub klika z nich) a następnie wybierz opcję Usuń i kliknij przycisk Zastosuj.
- Pierwsza kolumna w tabeli służy do zaznaczania list życzeń (lub kilku z nich) w celu ich usunięcia.
- Kolumna Nazwa zawiera nazwę listy życzeń.
- Kolumna E-mail użytkownika pokazuje adres e-mail użytkownika jaki został przypisany podczas tworzenia listy życzeń.
- Kolumna Ilość produktów zlicza wszystkie produkty dodane do listy życzeń.
- Kolumna Data utworzenia pokazuje datę utworzenia listy życzeń.
- Kolumna Ostatnia wysłana promocja pokazuje datę wysłania ostatniej promocji.
- Kolumna Akcje zawiera przycisk Stwórz promocję służący do stworzenia promocji.
Promocje
Informacje dot. promocji znajdują się w zakładce Flexible Wishlist > Promocje i są przedstawione w formie tabeli.

- Pierwszym elementem jest wiersz służący do usuwania i edytowania promocji oraz ich filtrowania.
- Zaznacz checkbox obok listy (lub klika z nich) a następnie wybierz opcję Edytuj lub Przenieś do kosza i kliknij przycisk Zastosuj.
- Wybierz miesiąc z listy rozwijane i kliknij Przefiltruj.
- Pierwsza kolumna w tabeli służy do zaznaczania promocji (lub kilku z nich) w celu ich edycji lub przeniesienia do kosza.
- Kolumna Tytuł zawiera nazwę promocji.
- Kolumna Wysłane do użytkowników zlicza do ilu z nich wysłano promocję.
- Kolumna Ostatnio wysłana promocja pokazuje datę wysłania promocji.
- Kolumna Data pokazuje datę utworzenia lub zmodyfikowania promocji.
Dodawanie nowej promocji
Najważniejszym celem zbierania informacji o listach życzeń jest przygotowanie dla nich promocji. promocja oznacza masową wysyłkę maili do konkretnej grupy docelowej. Grupa docelowa definiowana jest przez ustawione filtry.

- Wybierz zakładkę Flexible Wishlist > Promocje i kliknij przycisk Dodaj nowy.
- Wpisz nazwę promocji.
- Ustaw Filtry docelowe promocji. Ustawienie każdego kolejnego filtru powoduje zawężenie grupy docelowej.
- Rodzaj celu
- Zawiera produkty/Wybierz produkty
Do grupy docelowej trafią użytkownicy posiadający na swoich listach życzeń wybrane produkty. - Zawiera kategorie/Wybierz kategorie
Do grupy docelowej trafią użytkownicy posiadający na swoich listach życzeń produkty z wybranych kategorii. - Zawiera tagi/Wybierz tagi
Do grupy docelowej trafią użytkownicy posiadający na swoich listach życzeń produkty oznaczone wybranymi tagami. - Zawiera użytkowników listy żczeń/Wybierz adresy e-mail
Do grupy docelowej trafią użytkownicy listy życzeń przypisanych do konkretnych e-maili.
- Zawiera produkty/Wybierz produkty
- Produkt dodany po tej dacie/Produkt dodany przed tą datą
Do grupy docelowej trafią użytkownicy posiadający na swoich listach życzeń produkty dodane w wybranym przedziale czasowym. - Minimalna ilość produktów/Maksymalna ilość produktów
Do grupy docelowej trafią użytkownicy posiadający na swoich listach życzeń produkty w wybranym przedziale ilościowym. - Ostatnia promocja wysłana po tej dacie/Ostatnia promocja wysłana przed tą datą
Do grupy docelowej trafią użytkownicy będący odbiorcami ostatniej promocji w wybranym przedziale czasowym.
- Rodzaj celu
- Wpisz Temat wiadomości e-mail.
- Wpisz Treść wiadomości. Możliwe jest wstawienie zmiennych.
- {user_first_name}
Użycie tej zmiennej spowoduje wstawienie w jej miescu imienia użytkownika. - {user_last_name}
Użycie tej zmiennej spowoduje wstawienie w jej miescu nazwiska użytkownika.
- {user_first_name}
- Kliknij przycisk Wyślij test w celu wysłania testowego maila na adres przypisany do Twojego konta WordPress.
- W razie potrzeby dodaj notatkę w polu Dodaj opis. Zostanie ona zapisana w momencie wysłania promocji.
- Kliknij przycisk Wyślij promocję w celu wysłania maila do grupy docelowej. Liczba w nawiasie oznacza liczebność grupy docelowej.