WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Dotpay – WooCommerce

Instalacja

Instrukcja instalacji →

Aktywacja Subskrypcji

Aktywacja subskrypcji →

Ważne informacje

Aby używać tej bramki musisz mieć konto w Dotpay.

Obecnie Dotpay nie przyjmuje już nowych rejestracji (po połączeniu z Przelewy24). Jeśli potrzebujesz wtyczki do płatności, skorzystaj np. z Przelewy24, PayU lub Tpay.

Wtyczka oferuje również możliwość korzystania z trybu testowego Dotpay. Aby korzystać z trybu testowego zarejestruj konto tutaj.

Wspierane waluty: PLN, EUR, USD, GBP, JPY, CZK, SEK, UAH, RON, NOK, BGN, CHF, HRK, HUF, RUB (w przypadku zagranicznych walut, na stronie płatności w serwisie Dotpay następuje automatyczne przewalutowanie na PLN).

Konfiguracja konta Dotpay

Stary panel Dotpay

1. Przejdź do menu Ustawienia → parametry URLC i zaznacz opcję “Zezwól na przyjęcie parametru URLC z zewnętrznego serwisu”. Pole adres URLC pozostaw puste.
2. Opcjonalnie wpisz 16 znakowy PIN. Jeśli wpiszesz PIN to musisz go również wpisać w ustawieniach bramki płatności w panelu WooCommerce.

Nowy panel Dotpay

1. Przejdź do menu Ustawienia → Powiadomienia → Konfiguracja urlc i odznacz opcję “Blokuj zewnetrzne urlc”. Pole adres Urlc pozostaw puste.
2. Wpisz 16 (lub więcej) znakowy PIN. Jeśli wpiszesz PIN to musisz go również wpisać w ustawieniach bramki płatności w panelu WooCommerce.

Ustawienia konta Dotpay
Ustawienia konta Dotpay. Konfiguracja Ulrc.
Ustawienia konta Dotpay. Odznacz Blokuj zewnetrzne urlc.
Ustawienia konta Dotpay. Odznacz Blokuj zewnetrzne urlc.

Konfiguracja bramki płatności

Przejdź do menu: WooCommerce → Ustawienia → Płatności → Dotpay.

1. Wpisz ID klienta z Dotpay.
2. Dodaj PIN ustawiony w konfiguracji konta Dotpay.
3. Opcjonalnie ustaw pozostałe parametry.

Pozostałe parametry

1. Ustawienie domyślnego kanału płatności. Parametr ten definiuje kanał płatności jaki ma być zaznaczony po przeniesieniu kupującego na strony serwisu Dotpay.
2. Wymuszenie kanału płatności. Zaznaczenie nie pozwala kupującemu na wybranie innego kanału płatniczego, niż zdefiniowany.
3. Treść na guziku powrotu do sklepu. Wpisz napis, jaki ma się pojawić na guziku powrotu do sklepu po dokonaniu płatności. Nie używaj znaków specjalnych. Może to spowodować błąd przekierowania na stronę płatności.
4. Logowanie zdarzeń. Włączenie ustawienia spowoduje zapis zdarzeń wtyczki do logów WooCommerce. Możesz je odnaleźć w WooCommerce → Status → Logi

Nasz poradnik video

Obejrzyj: Jak szybko i łatwo skonfigurować bramkę płatności Dotpay